Camron Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Husker en gammel sang som handla om ei jente som løp rundt i byen og i forskjellige klubber, en mannlig gruppe som sang på engelsk... Trodde det først var Another Level, men finner ikke den sangen... "Run around town, with the same old...blabla" Endret 7. juli 2006 av Camron Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Heii..Jeg leter etter en svensk sang som jeg tror er ganske så kjent. er ikke sikker på om det er mann eller dame som synger. i refrenget er teksten noe sånnt som "oppna din dør och sej at du vil ha mej..." er ikke helt sikker på om det er sånn men "sej at du vil ha mej" er jeg sikker på.. håper noen kan hjelpe ! det ville betydd masse for meg <3 6452120[/snapback] Google har talt: ôppna Din dörr - Tommy Nilsson Endret 7. juli 2006 av Smallville Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Neon som vet hva den roligsangen som går på radio1, p4 og sånt av og til heter? veldig rolig, og har blandt annet "I think it's kinda funny/silly/strange" (husker ikke helt) Husker den var med i en CS video, har lasta ned haugevis med CS videoer nå, og hørt på radioen i 5timer i strekk for å finne ut hva den heter, men aner ikke! Dere som har hjulpet meg før, hjelp meg igjen please! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 "I think it's kinda funny/silly/strange" 6452339[/snapback] "Mad World" har en linje som går omtrent slik, mitt beste tips for øyeblikket. Tears for Fears har originalen, men den rolige pianoutgaven står Michael Andrews bak. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 "I think it's kinda funny/silly/strange" 6452339[/snapback] "Mad World" har en linje som går omtrent slik, mitt beste tips for øyeblikket. Tears for Fears har originalen, men den rolige pianoutgaven står Michael Andrews bak. 6452352[/snapback] Genialt! takker! jeg er glad i deg Lenke til kommentar
johnj Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Genialt! takker! jeg er glad i deg 6452385[/snapback] Aww... Trenger å høre en Pogo Pops-låt igjen før jeg legger meg. Men hva heter den, mon tro? Begynnelsen på refrenget: "(It) Takes a little time to ...". Den finnes på samleskiva som det surrer og går TV-reklame for om dagen, og en liten snutt blir også spilt i denne. Låtene i vedlegget er de jeg fant i basen, spolte fort gjennom og det altså ikke kan være. Lenke til kommentar
Pasient2 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Noen som vet hva den rolige delen av Scooter - Jigga Jigga heter? Er et kvinnfolk som synger, rolig, minner litt om Enya å sånn musikk. Teksten går slik: Fall like, a distant flame another sunlight, fading autumn, leaves and the rain, if you call, i will be there... Har prøvd å googla etter sangen, og googla etter teksten, samt søkt i denne tråden, men jeg fant ikke noe. :/ Så stor klem til den som forteller meg hvilken sang dette er Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Lurer på en sang som starter slik: Hello, is it me you'r looking fore? Er en mann som synger, tror den er litt gammel, type kjærlighets sang. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 lurer på hva denne sangen heter: "many stands against us,the victory is near" Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) lurer på hva denne sangen heter: "many stands against us,the victory is near" 6454951[/snapback] Manowar, husker ikke akkurat låta men. Edit: Warriors Of The World? Enten det eller The Kingdom Of Steel. Begge låtene har "Many Stand Against Us" Endret 8. juli 2006 av skate4life Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Lurer på en sang som starter slik: Hello, is it me you'r looking fore? Er en mann som synger, tror den er litt gammel, type kjærlighets sang. 6454942[/snapback] Hello av Lionel Richie Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Denne er nok vanskelig, og all cred til den som finner ut av det. Altså. Jeg har hørt den en del ganger på radioen i det siste. Vet ikke spesielt mer enn at det er Kent som synger, hvis jeg ikke tar helt feil. Hverfall ei svensk gruppe. Refrenget er et slags kor som synger noe jeg ikke har fått helt med meg, i en ganske catchy tone. Det er en ganske rolig sang. Noen som har den fjerneste anelse på hva jeg tenker på? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 den sagen som gikk på tv2 nå netopp. den kurt nilsen og 3til sang. texten besto for det meste av "halleluja"... har hørt en rock versjona v den en gang som jeg virkelig har lyst til å høre igjen.... trenger bare å vite hva sangen heter.... heter vel kanskj halleluja elns men ossen staves det Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Sangen heter Hallelujah og er laget av Jeff Buckley, men ble der sikkert framført av "de nye" gitarkameratene. Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 TeggY: "Dom som Forsvann" av Kent ? har i hvertfall noe korgreier, men den er vel fra albumet dems fra 2002, så da er det vel litt rart at du har hørt den mye på radioen i det siste. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Sangen heter Hallelujah og er laget av Jeff Buckley, men ble der sikkert framført av "de nye" gitarkameratene. 6456193[/snapback] Strengt tatt så er det vel Leonard Cohen sin sang Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Lurer på sangen som blir spilt i en animert Coca-Cola reklame. Er kun melodi. Lite informasjon å jobbe med, men kan jo håpe noen av dere vet. Takker. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 VM-reklamen du mener? Det er Mozart - Pachebel - Canon In D Minor.mp3 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Yes. Var vel noe VM-greier ja. Tusen takk! Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hva heter musikken som blir brukt her? http://Liquid%20Crystal.youaremighty.com/ PS: du kan bytte navn som blir brukt hvis du skriver det i urlen ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå