MadMe Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 I bakgrunnen av en rimelig ny Djuice-reklame går det en låt der en liten gut synger noe som "go to the beat, go to the beat, go to the beat, dam-dam-dam" opp igjen og opp igjen. Vet noen hva denne sangen heter og hvem som synger den? Lenke til kommentar
dioX Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 hallo, hørte nettop en reklame for suzuki bil og han sa no sånt som "hvis jeg fikk være sola di" fant dn ikke på google. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 hallo, hørte nettop en reklame for suzuki bil og han sa no sånt som "hvis jeg fikk være sola di"fant dn ikke på google. 6427557[/snapback] Orginalen er i hvert fall: Randi Hansen - "Hvis æ fikk være sola di" Lenke til kommentar
dioX Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 den org. versonen var jo stigg!! hehhe Lenke til kommentar
Pasient2 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hva heter den sangen som ble spilt på TV2s vm-magasin igår, da vi fikk se en hel film om englands vm. Den var noe trist 6422029[/snapback] Snow Patrol - Run ? Kjente igjen sangen når jeg så sendinga.. Er ikke sikker på om det er den sangen du leter etter, men den passer ihvertfall kriteriene dine. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei. I noen "Alle elsker Raymond" episoder så er sangen i introen ganske kul... Ihvertfall det eneste jeg husker fra sangen er: "jungle love, its driving me mad, its driving me crazy, crazy!" eller noe sånt... Den er ganske rask og glad, og har litt el-gitar i bakgrunnen... Det er en mann som synger... Håper noen vet hva sangen heter! Takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei.I noen "Alle elsker Raymond" episoder så er sangen i introen ganske kul... Ihvertfall det eneste jeg husker fra sangen er: "jungle love, its driving me mad, its driving me crazy, crazy!" eller noe sånt... Den er ganske rask og glad, og har litt el-gitar i bakgrunnen... Det er en mann som synger... Håper noen vet hva sangen heter! Takker på forhånd for svar! 6428491[/snapback] Jeg klarte faktisk å finne det ut selv!! Ihvertfall het sangen "Jungle love" med Steve Miller, hvis noen lurte... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 I reklamen for "Bones" på tv3.. Husker ikke navnet.. men den er dritfet? anyone? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hva heter den sangen som ble spilt på TV2s vm-magasin igår, da vi fikk se en hel film om englands vm. Den var noe trist 6422029[/snapback] Snow Patrol - Run ? Kjente igjen sangen når jeg så sendinga.. Er ikke sikker på om det er den sangen du leter etter, men den passer ihvertfall kriteriene dine. 6427992[/snapback] Tror faktisk den ble spilt dagen etter eller noe, for jeg var på vakt denne gangen, og skrev ned noe strofer fra sangen. Har enda ikke fått hørt sangen. Godt mulig de spilte den samme sangen i bagge filmene, men tviler. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Var det noen som så VM-magasinet på TV2 i går og/eller lørdag? Da viste de noen klipp fra Englands kamp mot Portugal, og hadde en sang som bakgrunnsmusikk som jeg MÅ finne ut hva heter. Jeg er temmelig sikker på at det er Pet Shop Boys, men klarer ikke å finne ut hva sangen heter. "I wanna be known" (eller noe lignende) går igjen i sangen, som er nokså rolig. Håper noen her kan hjelpe. På forhånd tusen takk! 6426449[/snapback] Vi er i samme båt. Fant ut at det minner litt om Pet Shop Boys jeg også. Har hørt endel av de nå, men ikke funnet noe enda. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 neon som veit hva denne sangen heter ? her Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Bryan Adams - Here I Am Tror kanskje den der er litt remixet. Originalen er noe roligere. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hva heter den første sangen i denne filmen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hva heter den første sangen i denne filmen 6431531[/snapback] DJ Ferry Corsten - Airwave står det tror det er "rank 1" som har originalen Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 hva heter den slankekrigen USA - sangen?? 6419008[/snapback] Ja, det lurer jeg også på! Please answer! 6423260[/snapback] Bare lurer på om det er den M-people sangen "what have you done today"...moder'n var vill etter slankekrigsangen, og jeg kan såvidt erindre at det var den sangen...hmm..riktig? 6426151[/snapback] Stemmer, takk for hjelpen Lenke til kommentar
royale Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Noen som vet hva den første sangen som spiller heter? Eller er det rett og slett en tetris sang? tetris_free_nr_8_.mp3 Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Du får nok skaffe deg endel tetris-lydfiler. Mener å ha hørt dette på gameboyen Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Noen som vet hva den første sangen som spiller heter? Eller er det rett og slett en tetris sang? 6433425[/snapback] Er det sangen fra "Nøtteknekkeren" eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Dette er musikken som fulgte med tetris til NES og da sikkert også Gameboy. Noen som vat hvordan man kan få tak i den tredje sangen som spilles i denne klippet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 hva heter den slankekrigen USA - sangen?? 6419008[/snapback] Ja, det lurer jeg også på! Please answer! 6423260[/snapback] Bare lurer på om det er den M-people sangen "what have you done today"...moder'n var vill etter slankekrigsangen, og jeg kan såvidt erindre at det var den sangen...hmm..riktig? 6426151[/snapback] Stemmer, takk for hjelpen 6432611[/snapback] Takker jeg også! Laster ned for fullt med 64kbps ISDN-linje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå