L@sse Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Her er det et opptak fra den melodien jeg mente for noen innlegg siden. Dette er fra Kjetil og Kjartan Show, men den jeg er ute etter, er en hel sang. Please, hør på sangen og se om du vet hva den heter. Jeg er på grensa til desperat Opptak.mp3 Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei. Er det noen som vet hva sangen som spilles i begynnelsen av Welcome To The Jungle ( The Rundown) heter? Det er inne på den baren når han går mot han fyren han skal kreve penger av. Lenke til kommentar
ubernaut Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Lurer på om noen vet navnet på sangen som begynner 00:16 i dette klippet: Klippet NB! Lyden bygger seg opp i klippet Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Her er det et opptak fra den melodien jeg mente for noen innlegg siden. Dette er fra Kjetil og Kjartan Show, men den jeg er ute etter, er en hel sang.Please, hør på sangen og se om du vet hva den heter. Jeg er på grensa til desperat Opptak.mp3 6419217[/snapback] Populært kalt Circus Theme Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Takker Nå var det ikke den versjonen jeg hørte i stad jeg fant frem til nå, men "circus theme" hjelper meg en del på veien. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Noen som vet hvilken sang som er i den nye lottoreklamen? Der hvor en gammel mann har mistet lottokupongen og folk strømmer til øya for å finne den. Edit: Du kan se reklamefilmen her: http://www.norsk-tipping.no/page?id=37&key=36653 Edit2: Stor takk til mamma, for hun visste at sangen var The pogues - dirty old town Endret 2. juli 2006 av CurSe Lenke til kommentar
ubernaut Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Lurer på om noen vet navnet på sangen som begynner 00:16 i dette klippet:Klippet NB! Lyden bygger seg opp i klippet 6419873[/snapback] Fant det ut på IMDb det vra The Spinners med "RUBBERBAND MAN" Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hva heter den første sangen som spilles i dette filmklippet av verdens beste ballkunstner (bortsett fra Ronaldinho): http://www.delirant.com/soufiane-touzani.php3 Melodien er hvertfall fra Mystikal - Danger Lenke til kommentar
eizo Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Noen som har peiling på denne da? unknow_low.mp3 Edit: Takker for svar Endret 3. juli 2006 av eizo Lenke til kommentar
Serox Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Er en sang som det er en man som synger ett eller annet som går sånn "come and move you'r body " stemmen hans er sånn laget litt til(techno) ikke mye:) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Minnet meg om robbie williams Serox....Men er ikke sikker Hva heter VM sangen? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hva heter den sangen som ble spilt på TV2s vm-magasin igår, da vi fikk se en hel film om englands vm. Den var noe trist Lenke til kommentar
Serox Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Minnet meg om robbie williams Serox....Men er ikke sikker Hva heter VM sangen? 6422011[/snapback] Virker mere som eifel65, men det er ikke den sange de har som heter move your body, irriterende siden jeg har hørt den mange ganger på radioen, men så får jeg ikkke med meg navnet på sangen eller artisten Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Noen som har peiling på denne da? unknow_low.mp3 6421328[/snapback] C-Bool - Would You Feel Høres ut som en remix. Kanskje Ziggy X remixen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 hva heter den slankekrigen USA - sangen?? 6419008[/snapback] Ja, det lurer jeg også på! Please answer! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hva heter VM sangen? 6422011[/snapback] Bellini - Samba Rio De Janeiro Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 lurer på hvor jeg kan finne den barnetv introen. Har en lillesøster på 1 år som blir helt gal av den Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Har en kompis som lurer på musikken fra Forza Motorsport, som er lagd av Junkie XL. Ble den noengang gitt ut på CD? Forza Motorsport Soundtrack eller noe? Har selvfølgelig googla, men finner lite informasjon. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 det er en sang som går sånn: hvor er kompis, de så på hverandre hvor er kompis bla bla bla rappe låt altså... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Er en sang som det er en man som synger ett eller annet som går sånn "come and move you'r body " stemmen hans er sånn laget litt til(techno) ikke mye:) 6421954[/snapback] går den sånn her: every every-body, com on move your body? eiffel65 - move your body? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå