Anthila Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 OK..er på jakt etter en sang jeg hørte på ifjor sommer, av et norskt band som er ganske kjent (tror jeg?!), teksten handler om ei jente som er deilig;P(tror jeg fortsatt) mulig det var noe med Engel i navnet på sangen. Noen som vet? edit; lurer på om navnet på låten kan være Englefjes, men det er ikke Dum Dum Boys som er artisten. 6415256[/snapback] englefjes? edit: søk på englefjes: Dumdum boys - englefjes (jeg går i baaaane, du er sola, jeg er månen) englefjes - et sekund (hun er aaalt for fiin, og det veeet hun) 6415294[/snapback] AAAAAAAAAAAAAHH JA..takkkkk Englefjes - et sekund var sangen,..DEILIG...TAKK SÅ MEGET!!!! Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Skyt meg i foten (eller jeg kan gjøre det selv) hvis noen har spurt om dette før (ja jeg har søkt) Sirri - sirri, sirri, sirri... Inder med kjelke, pirattaxi på Voss, hvilken sang? Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Bang! 6415666[/snapback] Ævv! Men takk :!: Noen som har rotet den frem som mp3? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 det er litt vanskelig å finne sangen i denne, så jeg spør her (jeg tror nok at det er umulig men.) http://www.youtube.com/watch?v=w9PdPm1Q_Z8&search=erh4abe hva heter sangen der ? takker for svar 6411022[/snapback] jeg må ha den sangen, noen som har finni den ut? Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hva heter den sangen som har samme melodi som intro soloen til Van Halen - Why Can't This Be Love? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hva heter den norske Rosa Helikoptersangen som handler om rotter eller noe sånt? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hva heter den sangen som Line Victoria spilte på Sonen i stad? Ganske up-beat melodi, ingen tekst. Blir spilt under de to første sesongene av Kjetil og Kjartan Show også. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Send hun en melding da vel. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Jeg gjorde det, men meldingen hadde ikke kommet på skjermen før sendingen gikk over på TV2 Zebra (som jeg ikke har) Endret 1. juli 2006 av L@sse Lenke til kommentar
Minus Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Er en sang jeg har hatt på tungen en stund, og nå kom det noen ord.. "Walking down the only road I've ever known" synger mannen. Hvis jeg ikke blander 2 sanger så synger han noe om white and black, right and wrong. Åsså ligner starten litt på en James Bond-film. Noen som vet åssn sang jeg tenker på? Edit: Er vel litt rockete sang dette. Ikke noe rapp, r'n'b, trance, eller techno. Endret 1. juli 2006 av KristianG Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Er en sang jeg har hatt på tungen en stund, og nå kom det noen ord.."Walking down the only road I've ever known" synger mannen. Hvis jeg ikke blander 2 sanger så synger han noe om white and black, right and wrong. Åsså ligner starten litt på en James Bond-film. Noen som vet åssn sang jeg tenker på? Edit: Er vel litt rockete sang dette. Ikke noe rapp, r'n'b, trance, eller techno. 6418016[/snapback] Google gav meg denne: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Whitesnake - Here I Go Again I don't know where I'm goin but I sure know where I've been hanging on the promises in songs of yesterday. An' I've made up my mind, I ain't wasting no more time but here I go again, here I go again. Tho' I keep searching for an answer I never seem to find what I'm looking for. Oh Lord, I pray you give me strength to carry on 'cos I know what it means to walk along the lonely street of dreams. Here I go again on my own goin' down the only road I've ever known. Like a drifter I was born to walk alone. An' I've made up my mind, I ain't wasting no more time. Just another heart in need of rescue waiting on love's sweet charity an' I'm gonna hold on for the rest of my days 'cos I know what it means to walk along the lonely street of dreams. Here I go again on my own goin' down the only road I've ever known. Like a hobo I was born to walk alone. An' I've made up my mind, I ain't wasting no more time but here I go again, here I go again, here I go again, here I go. An' I've made up my mind, I ain't wasting no more time. Here I go again on my own goin' down the only road I've ever known. Like a drifter I was born to walk alone 'cos I know what it means to walk along the lonely street of dreams. Here I go again on my own goin' down the only road I've ever known. Like a drifter I was born to walk alone. An' I've made up my mind, I ain't wasting no more time but here I go again, here I go again, here I go again, here I go, here I go again Lenke til kommentar
Minus Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 [...] Noen som vet åssn sang jeg tenker på? Edit: Er vel litt rockete sang dette. Ikke noe rapp, r'n'b, trance, eller techno. 6418016[/snapback] Google gav meg denne: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Whitesnake - Here I Go Again I don't know where I'm goin but I sure know where I've been hanging on the promises in songs of yesterday. An' I've made up my mind, I ain't wasting no more time but here I go again, here I go again. Tho' I keep searching for an answer I never seem to find what I'm looking for. Oh Lord, I pray you give me strength to carry on 'cos I know what it means to walk along the lonely street of dreams. Here I go again on my own goin' down the only road I've ever known. Like a drifter I was born to walk alone. An' I've made up my mind, I ain't wasting no more time. Just another heart in need of rescue waiting on love's sweet charity an' I'm gonna hold on for the rest of my days 'cos I know what it means to walk along the lonely street of dreams. Here I go again on my own goin' down the only road I've ever known. Like a hobo I was born to walk alone. An' I've made up my mind, I ain't wasting no more time but here I go again, here I go again, here I go again, here I go. An' I've made up my mind, I ain't wasting no more time. Here I go again on my own goin' down the only road I've ever known. Like a drifter I was born to walk alone 'cos I know what it means to walk along the lonely street of dreams. Here I go again on my own goin' down the only road I've ever known. Like a drifter I was born to walk alone. An' I've made up my mind, I ain't wasting no more time but here I go again, here I go again, here I go again, here I go, here I go again 6418056[/snapback] Var den ja Tusen takk Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Noen som vet hvem som synger eller tittelen på sangen som Visa bruker i reklamene sine? Helst gruppen. Edit: Glemte å søke, fant svar. Ohoi! Endret 1. juli 2006 av Billy Bob Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 ingen som kan vw touran sangen?? Bimpedampedimpedim... Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette er ikke sang men en lyd jeg er på jakt etter. Jeg har lett og lett men jeg finner ikke. Det er den lyden når man for et codec call på Metal Gear Solid spillene. Dette trenger jeg for å modifisere på min mobil. Skal bruke det som meldingslyd. Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette er ikke sang men en lyd jeg er på jakt etter. Jeg har lett og lett men jeg finner ikke. Det er den lyden når man for et codec call på Metal Gear Solid spillene. Dette trenger jeg for å modifisere på min mobil. Skal bruke det som meldingslyd. 6418388[/snapback] Like this and like that? Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette er ikke sang men en lyd jeg er på jakt etter. Jeg har lett og lett men jeg finner ikke. Det er den lyden når man for et codec call på Metal Gear Solid spillene. Dette trenger jeg for å modifisere på min mobil. Skal bruke det som meldingslyd. 6418388[/snapback] Like this and like that? 6418421[/snapback] Ååå takker så mye. Den trengte jeg. Ferr Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hva heter sangen som ble spilt på stadion etter dagens VM-kamp mellom England og Portugal (og sikkert alle andre VM-kamper også)? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 hva heter den slankekrigen USA - sangen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå