tørrfisk Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Flaringo: Har du bodd under en stein i fjor? Det er Gasolina av Daddy Yankee, den var jo en landeplage av dimensjoner! Endret 30. juni 2006 av tørrfisk Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) det er litt vanskelig å finne sangen i denne, så jeg spør her (jeg tror nok at det er umulig men.) http://www.youtube.com/watch?v=w9PdPm1Q_Z8&search=erh4abe hva heter sangen der ? takker for svar Endret 31. juli 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg leter etter theme sangen til advokat serien Philly Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei, jeg så en Fanta reklame for en stund siden. De er på stranda og det er en sang som blir spilt i bakrunn. Den går sånn: "and the day is young, you walk on the street, you say heyheeyey". Vær så snill å hjelp meg med å finne denne sangen, har lett overalt å har så lyst på den. Takk Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 den med brusen som spruter opp, jeg tror det er VW Touran eller noe sånn Edit: bilen det reklameres for altså... 6408514[/snapback] er det arabisk de synger der? uansett så trenger jeg den sangen Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 har dere sett den musikk videoen der han gutten sykler langt på en sykkel? Hva heter sangen? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 har dere sett den musikk videoen der han gutten sykler langt på en sykkel? Hva heter sangen? 6412424[/snapback] "Love Generation" av Bob Sinclar og Gary Pine, muligens? Lenke til kommentar
eplemann Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hva heter denne sangen , eller noen som har den og sende den til meg / et sted jeg kan laste den ned? Det er den sangen på Telia reklamen for ganske mange år siden som gikk noe slikt som dette: Nå har Telia, Teliaaa - satt ned prisene igjen, fra 30. Januar kan du ringe til sverige og danmark for under en krone om du vil " aOOOO " og ringe til mobil for bare 1,50.... osv Tror det er slik den er Tusen takk hvis noen har den, eller vet hva den heter så jeg kan laste ned Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg lurer veldig på hva den siste sangen i dette klippet heter: http://my.break.com/Media/View.aspx?ContentID=121122 Det er en hip-hop låt, ingen lyrics dessverre, så det blir vanskelig å finne ut hva den heter hvis du ikke vet det fra før av. Noen b-boy/hip-hop interesserte som kan hjelpe meg? :/ Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Noen som vet hvilken sang som spilles når de kjører i bilen for å hente dop på Izzat? Er en bhangra type, og går noe som dette "omer he teri sattra sal de lovly lovly" Takker for svar! Lenke til kommentar
Winters Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 "Mobsters aint about to get to beef, theres no business in it, it only brings the police" Jay Z Men hvilken sang? har hørt sitatet ett sted... hvilken sang av jay z kommer dette sitatet fra alså Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Noen som vet hvilken sang som spilles når de kjører i bilen for å hente dop på Izzat? Er en bhangra type, og går noe som dette "omer he teri sattra sal de lovly lovly" Takker for svar! 6413656[/snapback] Jeg må quote meg selv, jeg MÅ ha denne sangen Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 den med brusen som spruter opp, jeg tror det er VW Touran eller noe sånn Edit: bilen det reklameres for altså... 6408514[/snapback] Ditto her, hjelp meg! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 den med brusen som spruter opp, jeg tror det er VW Touran eller noe sånn Edit: bilen det reklameres for altså... 6408514[/snapback] Ditto her, hjelp meg! 6413924[/snapback] Prøvd å google teksten? bjødeko cha-a-di-ve ellipobe kækkisose dimpedampedompedimp Eller noe sånt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 jepp det har jeg prøvd, jeg tror det er på fransk teksten Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Trenger fortsatt den sangen jeg nevnte tidligere som er i filmen Izzat.. ...Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Minus Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Trenger fortsatt den sangen jeg nevnte tidligere som er i filmen Izzat.. ...Håper noen kan hjelpe meg 6415006[/snapback] Er ikke sikker på hvilken sang du mener jeg, men en sang fra filmen er hvertfall: Gluecifer - Desolate City? Starter sånn: "We are liers, we are thieves, steaming dildoes..." Refrenget: "Turn the heat up on my soul, turn it up 'cuz I'm feeling so cold" Edit: Ser nå etter at jeg kikka på inleggene dine at det ikke var den du meinte.. Sjekk her du: http://www.izzatfilm.no/ ligger soundtracket sånn halvveis ute, der du kan høre ca 30 sekunder fra hver sang. Endret 30. juni 2006 av KristianG Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Trenger fortsatt den sangen jeg nevnte tidligere som er i filmen Izzat.. ...Håper noen kan hjelpe meg 6415006[/snapback] Er ikke sikker på hvilken sang du mener jeg, men en sang fra filmen er hvertfall: Gluecifer - Desolate City? Starter sånn: "We are liers, we are thieves, steaming dildoes..." Refrenget: "Turn the heat up on my soul, turn it up 'cuz I'm feeling so cold" 6415086[/snapback] Nei, jeg mener den sangen som de hører på i bilen når de selger dop på Izzat.. Den går sånn "Lovely Lovley.... Lovely Lovely" Det er en pakistansk sang Endret 30. juni 2006 av BonFireMan Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) OK..er på jakt etter en sang jeg hørte på ifjor sommer, av et norskt band som er ganske kjent (tror jeg?!), teksten handler om ei jente som er deilig;P(tror jeg fortsatt) mulig det var noe med Engel i navnet på sangen. Noen som vet? edit; lurer på om navnet på låten kan være Englefjes, men det er ikke Dum Dum Boys som er artisten. Endret 30. juni 2006 av Floppsy Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) OK..er på jakt etter en sang jeg hørte på ifjor sommer, av et norskt band som er ganske kjent (tror jeg?!), teksten handler om ei jente som er deilig;P(tror jeg fortsatt) mulig det var noe med Engel i navnet på sangen. Noen som vet? edit; lurer på om navnet på låten kan være Englefjes, men det er ikke Dum Dum Boys som er artisten. 6415256[/snapback] englefjes? edit: søk på englefjes: Dumdum boys - englefjes (jeg går i baaaane, du er sola, jeg er månen) englefjes - et sekund (hun er aaalt for fiin, og det veeet hun) Endret 30. juni 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå