eXoTiCx Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 vet dere ka den musikk videoen der han mannen spiller klespoker med de damene heter?? litt sånn wannabe call on me.. Lenke til kommentar
eXoTiCx Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 vet noen ka den musikk videoen der han mannen spiller klespoker med de damene heter?? litt sånn wannabe call on me.. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Uniting Nations - Out of Touch? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hey, jeg lurer på hva den sangen som bruker å gå på disse reklamene til røde kors på vintern. Reklamene bruker å være med en som heter Severin Suveren og hvordan man skal gjøre det om man går seg bort i fjellet greia. Dem sendes på NRK. Kan vel egentlig kalles en slags advarsel. Ringer det en bjelle? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 http://www.alessandra-ambrosio.net/video/yacht.mov er det noen som vet hva denne sangen heter, eller hvem som synger?? Hvis du ikke har funnet det ut; Tom Jones - Help Yourself. Lenke til kommentar
StrikeEagle Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 ARGH.....nå har jeg fått den helvetes bigbrother sangen på hjernen,om den kal kalles en sang...snarere en melodi....eller ttlp som jeg vil kalle det (tvilsom tysk listepop). Noen som vet hva den heter...må laste den ned og knuse igjennom den noen ganger .. for så å ta 100 kopier av den.Til slutt skal jeg formatere disken de ligger på....kanskje jeg da får fred til sinns. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hvilken sang er det som blir brukt på "introen" til Alle elske Raymond? Samme som gikk i dag. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hey, jeg lurer på hva den sangen som bruker å gå på disse reklamene til røde kors på vintern. Reklamene bruker å være med en som heter Severin Suveren og hvordan man skal gjøre det om man går seg bort i fjellet greia. Dem sendes på NRK. Kan vel egentlig kalles en slags advarsel. Ringer det en bjelle? Fjellvettreglene? I så fall; Frank Purcells Grand Orchestra - "Daydream". Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 vet dere ka den musikk videoen der han mannen spiller klespoker med de damene heter?? litt sånn wannabe call on me.. Svarte jo på dette for 3 poster siden... DAVE ARMSTRONG - OUT OF TIME Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hey, jeg lurer på hva den sangen som bruker å gå på disse reklamene til røde kors på vintern. Reklamene bruker å være med en som heter Severin Suveren og hvordan man skal gjøre det om man går seg bort i fjellet greia. Dem sendes på NRK. Kan vel egentlig kalles en slags advarsel. Ringer det en bjelle? Fjellvettreglene? I så fall; Frank Purcells Grand Orchestra - "Daydream". Ta et søk på Google, se hvor mange venner du får... Men seriøst, ta en kikk på Allmusic, eller, som sagt, søk på Google. Det er intet orkester/artist/spøkefugl ved navn "Frank Purcells Grand Orchestra" som i det minste er såpass kjent at det finnes en søkbar oppføring på internett. Ikke noe med noe lignende navn heller... Sikker på at du ikke mente noe annet? Lurer litt på det samme, serru'... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Noen som så på det med HamKam og ståle solbakken her på Mandag? Noen ganger kom det en liten rolig pianomelodi som bakgrunnsmusikk.... jeg vet at dette egentlig ikke var så godt forklart, men det er verdt et forsøk. hvis noen vet noe, så kan dere godt sende meg en PM. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Sikker på at du ikke mente noe annet? Bommet med én vokal og to konsonanter... Mente selvfølgelig Franck Pourcells Orchestra - "Daydream". Fortsatt litt usikker på stavemåten, da kildene skriver det forskjellig - se linker. Skrevet av Raymond Vincent, med god inspirasjon fra Tchaikovskys "Svanesjøen". http://www2.nrk.no/spillelister/sending.as...-08%2012:03:00Z http://www.nr.no/~joachim/Reklamemusikk_FAQ.txt -j- EDIT: Presens, John. Ikke preteritum... Endret 16. februar 2005 av johnj Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 hva heter THEMEN til UC:UNDERCOVER har lurt på hva den heter i nesten 3mnd nå. TAKK for denne tråden trådstarter Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hvilken sang er det som blir brukt på "introen" til Alle elsker Raymond?Samme som gikk i dag. Anyone? Den sangen som blir spillt på stereoen før en eller annen kaster en bamse på den. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hvilken sang er det som blir brukt på "introen" til Alle elsker Raymond?Samme som gikk i dag. Anyone? Den sangen som blir spillt på stereoen før en eller annen kaster en bamse på den. Fant det før i tråden her. Er fra Beethovens 9. symfoni altså. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hvilken sang er det som blir brukt på "introen" til Alle elsker Raymond?Samme som gikk i dag. Anyone? Den sangen som blir spillt på stereoen før en eller annen kaster en bamse på den. Fant det før i tråden her. Er fra Beethovens 9. symfoni altså. Takker Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 http://www.alessandra-ambrosio.net/video/yacht.mov er det noen som vet hva denne sangen heter, eller hvem som synger?? Hvis du ikke har funnet det ut; Tom Jones - Help Yourself. takktakk Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 noen som veit kva denne sangen heiter: i got a funny little feeling feeling ... den er med i en smallville episode i sesong 4 Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Lurte på om noen visste hvilken sang de mimer etter på "Ut i vår hage" episode 6: plystreren? Det er en dame som synger, og refrenget er ca slikt: Ei ny tid kommer sjøl om fjellan står, og det blir like fint å jobbe som å danse. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 noen som veit kva denne sangen heiter:i got a funny little feeling feeling ... den er med i en smallville episode i sesong 4 Rock N Roll Soldiers - Funny Little Feeling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå