SRT-10 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei... Jeg har sett at Autofil testa Dodge Ram SRT-10, der spiller de en sang jeg gjerne vil ha, det er litt sånn "cowboy" sang... Får å se testen (og høre sangen: gå inn på www.nrk.no klikk på Autofil og se test som var 25.10.2004. (Det går ikke ann å linke direkte til testen) Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei!Satt og kanalsurfa i sted og kom over en sang, elektronsk av noe slag, mulig club evt. en eller annen form for trance (det er jo så mange sorter). Teksten var ganske enkel. Stort sett det jeg fikk med meg var "Deep in the night", men fant ikke det jeg lette etter da jeg søkte etter den i google. Vet at dette ikke er en så altfor nøye beskrivelse, men hadde den vært nøyere, hadde jeg mest sannsynlig funnet den selv. Men er det noen som vet hva slags sang / artist det kan være? 6378677[/snapback] Jepp, jeg tror jeg vet hvilken du mener. Kan det være "Team Deep - Morning Light" Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Ingen som vet hva vignetten/reklamen for Extreme channel på extreme channel har slags musikk? Den varer i noen minutter og viser alle sportene de har der. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 04:24 Inn i videon. Hva heter den? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Impetus90: Den heter Chumbawamba - Tubthumper Endret 26. juni 2006 av tørrfisk Lenke til kommentar
totemized Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Vet noen hvilken sang som er i videoen på http://video.google.com/videoplay?docid=27...naldinho+Gaucho ? Vet du hvilken sang som er der? PLEASE HJELP MEG!! Trenger den til en film jeg og en kompis skal lage! Hvis du vet hvilken sang det er så kan du enten skrive mail til meg ellers så kan du sende en meling til meg på Nordic Mafia ellers så kan du jo seff skrive her E-mail adresse: [email protected] Jeg heter på Nordic Mafia: rau-kug Setter VELDIG stor pris på hvis du kan hjelpe meg MVH: Isak The Ronaldinho fan! :!: Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Vet noen hvilken sang som er i videoen på http://video.google.com/videoplay?docid=27...naldinho+Gaucho? Vet du hvilken sang som er der? PLEASE HJELP MEG!! Trenger den til en film jeg og en kompis skal lage! Hvis du vet hvilken sang det er så kan du enten skrive mail til meg ellers så kan du sende en meling til meg på Nordic Mafia ellers så kan du jo seff skrive her E-mail adresse: [email protected] Jeg heter på Nordic Mafia: rau-kug Setter VELDIG stor pris på hvis du kan hjelpe meg MVH: Isak The Ronaldinho fan! :!: 6386719[/snapback] Hvorfor ikke sende mail til han som har lagt ut videoen? Adressa hans står på slutten av videoen. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Ronaldhinofanz : Sangen er main theme of Sonic Adventure 2 (live and learn heter den) Den er av Johnny Gioeli http://www.chudahs-corner.com/lyrics/index...MJCG-80074&id=5 Endret 26. juni 2006 av tørrfisk Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hva heter vm sangen i år, egentlig? Lenke til kommentar
gladsild Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 dj snowman har et album der han har en trance låt der han sier de ti bud på tysk. + en rekke andre som er bra.. vet noen hvilket album det er eller hva trackene heter? albumet er fra før 2002 iallefall. Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 dj snowman har et album der han har en trance låt der han sier de ti bud på tysk. + en rekke andre som er bra.. vet noen hvilket album det er eller hva trackene heter? albumet er fra før 2002 iallefall. 6387461[/snapback] Så vidt jeg vet har ikke DJ Snowman gitt ut et artistalbum, men mange mixede CD'er. Den låta du beskriver, kan minne mye om Aquagen - Ihr Seid So Leise! Teksten er som følger: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ihr seid so leiseAm 1.Tag schuf Gott die Welt Am 2. Tag erschuf Gott die Menschen Am 3. Tag schuf Gott die musikk Am 4. Tag erschuf Gott den Club Und die Menschen tanzten Gott sah, wie die Menge tanzte Am 5. Tag bemerkte Gott, dass die Menschen noch immer nur tanzten Und er sah, dass es nicht gut war. Gott wollte, dass die Menschen feiern. Da schien ein helles Licht vom Himmel herab. Und Gott sprach zu der Menge: "IHR SEID SO LEISE!" Doch die Menge verstand es nicht und Gott hörte sie nicht. Doch er wollte sie hören, wie sie schreiben und feiern. Und da sprach Gott zu der Menge: "WARUM SEID IHR SO LEISE!" Und Gott sah, wie die Menge feierte Ich sagte: "WARUM SEID IHR SO LEISE!" Und Gott sah, dass es gut war Den engelske versjonen av sangen heter Why Are You So Quiet/You Are So Quiet og teksten er sånn: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): On the first day, God created the earth and he saw that it was goodOn the second day, God created man and he saw that he was good On the third day God created music and he saw that this was good So on the forth day God created the club and the people started to move I said the people started to move! And God saw the people dancing and God saw the people dancing On the fifth day God realised that the people were only dancing and he saw this is was no good. God wanted to party Then a blinding light came from above and God spoke to the people: "Why are you so quiet?" But the people didn't understand and God couldn't hear them. But God wanted to hear them screaming and making[?]party And then he asked: Why are you so quiet? And God saw the people going crazy and God saw the people dancing Sangen er fra 1999. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 lurer på hva denne sangen heter? det er foresten en kødde sang etter så jeg har fårstått den lyder slik "ho ho fucking ho what a crocking shit,we dont need no santa claus" også videre! Lenke til kommentar
gladsild Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 tusen takk for hjelpen men er nok ikke den =/ her er sangen (har mista de andre) fra albumet (i dårlig kvalitet) http://mopp.moo.no/ Lenke til kommentar
xelA Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) hvilken sang spiller de på ZTV når det er reklame for programmet "Betong"? Den spilles også under en reklame for en dvd på samme kanal, kommer ikke på navnet på dvden akkurat nå.. Skal poste det her når jeg finner det ut. Bare glem det, jeg fant sangen selv, og for de som lurer er det Kasabian - Club Foot Endret 26. juni 2006 av xelA Lenke til kommentar
johnj Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 lurer på hva denne sangen heter? det er foresten en kødde sang etter så jeg har fårstått den lyder slik "ho ho fucking ho what a crocking shit,we dont need no santa claus" også videre! 6387602[/snapback] Den legendariske "Ho Ho Fucking Ho" av og med Monty Python. Google teksten, vøttu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Ute etter en låt her, en slags technolåt.. Vet ikke om noen har sett filmen Grandma's Boy? Eller siste episode av Top Gear Xtra, sesong 8 tror jeg, med en Lamborghini Murcielago Roadster på slutten? I Grandma's Boy spilles låten når überspillprogrammereren (som snakker som en robot) sitter å progger på kontoret sitt, rett før en ansatt kommer med et tips til forbedringer i spillet han utvikler. I Top Gear Xtra kommer låten under testingen av bilen nevnt over. Blir gal! EDIT: Send gjerne inn en PM til meg hvis noen finner det ut Endret 27. juni 2006 av Slettet+8745264 Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei, jeg lurer på hva noen sanger heter, det er rap og i refrenget er det en dame som synger: "i don't know where to look for love", blir spilt nå om dagen på ztv og voice... Og på ztv når det blir reklame så er det tre stykker som står å synger, en med lang hår, en me en hatt, så kommer det en "ztv ball" frem så er den ferdig, noen som vet hva den heter? Og til slutt, noen som har funnet ut om den autofil sangen jeg var ute etter? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Og på ztv når det blir reklame så er det tre stykker som står å synger, en med lang hår, en me en hatt, så kommer det en "ztv ball" frem så er den ferdig, noen som vet hva den heter?Takk for alle svar 6388999[/snapback] Hehe.. Tror den sangen bare er kødd. Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Ok, det var det jeg tenkte meg, men syns den bare er litt morsom Lenke til kommentar
chris Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Vet jeg kanskje burde vite hvem som har denne låten, men husker bare ikke, helt umulig. Noen som kan hjelpe? Lalala lei av å bli lurt... Lalala lei av å bli lurt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå