Mister Awesome Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 hei. så på animal planet i stad der jeg så en reklamesnutt om meerkat manor. på den spilte de en fin sånn "afrikasang". noen som muligens vet hva den heter? Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 hva heter denne sangen som går litt sånn her: Endåudåu endada endåudåu enda, endåudåu endada endåudåu enda osv. *OGSÅ LITT RAPPING HER OG DER* noken sam kvet? 6364806[/snapback] Ying Yang Twins feat Pitbull - Shake Ps. Utrolig med stor u at jeg klarte å skjønne hvilken sang det var ved hjelp av det der :!: Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 hei. så på animal planet i stad der jeg så en reklamesnutt om meerkat manor. på den spilte de en fin sånn "afrikasang". noen som muligens vet hva den heter? 6365072[/snapback] Tror du du kan si noe mer? Er en sang som heter Africa av Toto. Men det er ikke afrikansk musikk, om det var det du sikta til. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Det er enn trancesang av en fyr med solbrilller den går slik: DUNKDUNKDUNKDUNKDUNKDUNK DA DA DA DUNK DUNK DUNK ooh baby DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK BOOM BOOM DUNK. Noen som vet hvilken? edit: skrev HVET, da er det på tide å legge seg Endret 23. juni 2006 av tørrfisk Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Tror det er på tide å legge seg med eller uten skrivefeil. Lenke til kommentar
pgb Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei, Nå har jeg gått i en lengere periode og lurt på hva denne sangen heter. Den er veldig ofte brukt når man viser film snutter som inneholder "minner" i f.eks. filmer eller serier. Det er bare en melodi. Jeg vet at i sangen La Primavera av Sash! bruker de denne melodien i begynelsen som melodi.( muligens en litt forandrett version er ikke helt sikker.) Kan noen hjelpe meg ... Jeg må bare vite hva den sangen heter ... Ellers blir jeg gal Ta og lytt til sangen er dere snille 6364574[/snapback] Ikke glem denne melodien da! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hørte en sang på kanal 24 her om dag, det var puff daddy¨s I'll me be missing you som gikk i bakgrunnen og når refrenget kom var den noen damer som syngte noe (husket ikke) Noen som vet Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Noen som kan finne ut hva den sangen som er i menyen til spillet "Total Overdose" heter? Når du starter spillet tror jeg... Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg fikk med meg slutten av en sang som gikk på NRK2 for ikke så mange minuttene siden. Sangen er av nyere dato, og norsk artist. Man ser en jente som står på en bussholdeplass (artisten), så går hun og setter seg på bussen og fortsetter med sangen sin, så fortsetter den litt til så er sangen over. Vet noen navn på artist/tittel? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 I min klasse er det mange som har en sånn pipe lyd på mobilen i mp3 format som de driver å irriterer andre folk med. Hva heter den? Kan vel ikke kalle det sang Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Trenger tips til noe musikk som blir brukt i foretninger til å vise hva høytalere/forsterkere er gode for... Håper noen skjønner hva jeg mener da.. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 ehm det e en sang jeg hørte på radioen det er natoruis b.i.g som har den. og så i sangen er det en dame som roper natorius flere ganger i sangen Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 ehm det e en sang jeg hørte på radioen det er natoruis b.i.g som har den. og så i sangen er det en dame som roper natorius flere ganger i sangen 6369595[/snapback] Duran duran - Notorious? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) edit: obs, feil quote... Endret 23. juni 2006 av kalli Lenke til kommentar
johnj Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei, Nå har jeg gått i en lengere periode og lurt på hva denne sangen heter. Den er veldig ofte brukt når man viser film snutter som inneholder "minner" i f.eks. filmer eller serier. Det er bare en melodi. Jeg vet at i sangen La Primavera av Sash! bruker de denne melodien i begynelsen som melodi.( muligens en litt forandrett version er ikke helt sikker.) Kan noen hjelpe meg ... Jeg må bare vite hva den sangen heter ... Ellers blir jeg gal Ta og lytt til sangen er dere snille 6364574[/snapback] Ikke glem denne melodien da! 6365823[/snapback] Vangelis - "Chariots of Fire". Og bruk gjerne færre smilefjes neste gang. I min klasse er det mange som har en sånn pipe lyd på mobilen i mp3 format som de driver å irriterer andre folk med. Hva heter den? Kan vel ikke kalle det sang 6368972[/snapback] http://www.fork.com/ringtones.php, klikk deg videre til Mosquito Tones. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Trenger tips til noe musikk som blir brukt i foretninger til å vise hva høytalere/forsterkere er gode for...Håper noen skjønner hva jeg mener da.. 6369539[/snapback] Bumper denne posten frem til siste side i håp om at det hjelper Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Yello blir brukt i bilstereokonkurranser, hvis det er det du tenker på Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 I min klasse er det mange som har en sånn pipe lyd på mobilen i mp3 format som de driver å irriterer andre folk med. Hva heter den? Kan vel ikke kalle det sang 6368972[/snapback] http://www.fork.com/ringtones.php, klikk deg videre til Mosquito Tones. 6371007[/snapback] Hvor får jeg lasta ned gratis? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 I min klasse er det mange som har en sånn pipe lyd på mobilen i mp3 format som de driver å irriterer andre folk med. Hva heter den? Kan vel ikke kalle det sang 6368972[/snapback] http://www.fork.com/ringtones.php, klikk deg videre til Mosquito Tones. 6371007[/snapback] Hvor får jeg lasta ned gratis? 6373066[/snapback] Itavisen artikkel er en link et sted der. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) 6364574[/snapback] 6365823[/snapback] I min klasse er det mange som har en sånn pipe lyd på mobilen i mp3 format som de driver å irriterer andre folk med. Hva heter den? Kan vel ikke kalle det sang 6368972[/snapback] http://www.fork.com/ringtones.php, klikk deg videre til Mosquito Tones. 6371007[/snapback] Denne er det for så vidt bare ungdommer som kan høre. Jeg testa lyden på ei på 28, og hun hørte den ikke. Endret 24. juni 2006 av SpecialK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå