Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leter etter en Naruto låt...

 

I triste/tankefulle situasjoner (f.eks. når Tsunade og Jiraiya snakker i baren), spilles det en trist panfløyte-låt...

 

Noen som veit hva den heter?

6348658[/snapback]

 

Kan det være Toshiro Masuda - Loneliness? (fra det først Naruto-soundtracket). Er ikke 100% sikker på om det er den du mener, men det hørtes ut som det ut ifra beskrivelsen.

Du kan hvertfall laste ned mye musikk fra Naruto på Narutofan.com

:)

Lenke til kommentar
Leter etter en Naruto låt...

 

I triste/tankefulle situasjoner (f.eks. når Tsunade og Jiraiya snakker i baren), spilles det en trist panfløyte-låt...

 

Noen som veit hva den heter?

6348658[/snapback]

 

Kan det være Toshiro Masuda - Loneliness? (fra det først Naruto-soundtracket). Er ikke 100% sikker på om det er den du mener, men det hørtes ut som det ut ifra beskrivelsen.

Du kan hvertfall laste ned mye musikk fra Naruto på Narutofan.com

:)

6358327[/snapback]

 

 

hvorfor ikke laste ned hele naruto OST :D

så finne du den sikkert der!

Lenke til kommentar
Ok, jeg prøver en gang til. Jeg en airsoft film som har en vildig kul soundtrack filmen heter "Gudsø Beredskapstropp" elns.. Det er kun gitarspilling i lydklippet da, men får håpe noen kan hjelpe meg. Takk :)

6360140[/snapback]

Jeg kjenner igjen melodien, men klarer ikke å huske hva den heter.

 

Uansett, det er en sang jeg lurer på hva heter. Den spilles på disneychannel når de viser klipp fra forskjellige disneyfilmer. Det er en litt rolig pop-rock-sang-ting.

Noen? Jeg har prøvd å plukke opp nok av teksten til å google litt, men jeg klarer ikke å få med meg nok til at det gir mindre enn 150 000 treff.

Lenke til kommentar
Hei

Har et kort lydklipp her, og jeg kunne tenkt meg å vite artist/sangtittel på denne sangen.

Lyden er veldig lav, og lydkvaliteten er dårlig, men man hører melodien greit nok

takk!

 

unkjentsang.wav

6364087[/snapback]

 

 

Lucy Pearl - Don't Mess With My Man! :cool:

 

Den er forøvrig kul ;)

6364372[/snapback]

 

Tusen takk for raskt og riktig svar =)

Lenke til kommentar

Hei, Nå har jeg gått i en lengere periode og lurt på hva denne sangen heter. :hmm: Den er veldig ofte brukt når man viser film snutter som inneholder "minner" i f.eks. filmer eller serier. Det er bare en melodi. Jeg vet at i sangen La Primavera av Sash! bruker de denne melodien i begynelsen som melodi.( muligens en litt forandrett version er ikke helt sikker.)

 

Kan noen hjelpe meg :cry: ... Jeg må bare vite hva den sangen heter :hmm: ... Ellers blir jeg gal :dribble: Ta og lytt til sangen er dere snille :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...