Cuneax Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Det står jo hva sangen heter! Time is running out av Muse Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Ops, jeg la ikke merke til det. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Her spol ut til 2:19 Har også vært brukt i jackass tror jeg 6046620[/snapback] Da fikk jeg også svar på denne gamle posten. Var "CkY - 96 Quite Bitter Beings" som jeg las lenger opp i posten Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Leter etter en Naruto låt... I triste/tankefulle situasjoner (f.eks. når Tsunade og Jiraiya snakker i baren), spilles det en trist panfløyte-låt... Noen som veit hva den heter? 6348658[/snapback] Kan det være Toshiro Masuda - Loneliness? (fra det først Naruto-soundtracket). Er ikke 100% sikker på om det er den du mener, men det hørtes ut som det ut ifra beskrivelsen. Du kan hvertfall laste ned mye musikk fra Naruto på Narutofan.com Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hva heter den rappesangen som har sånn liten trompetsnutt fra en sang de pleier å spille ofte på letterman? 6356366[/snapback] har du ingen flere "hint" til hva sangen inneholder? var litt vanskelig den der Lenke til kommentar
johnj Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hva heter den rappesangen som har sånn liten trompetsnutt fra en sang de pleier å spille ofte på letterman? 6356366[/snapback] "Touch The Sky"? Kanye West og Lupe Fiasco har rap-låta, selve samplingen er hentet fra Curtis Mayfields "Move On Up". Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Leter etter en Naruto låt... I triste/tankefulle situasjoner (f.eks. når Tsunade og Jiraiya snakker i baren), spilles det en trist panfløyte-låt... Noen som veit hva den heter? 6348658[/snapback] Kan det være Toshiro Masuda - Loneliness? (fra det først Naruto-soundtracket). Er ikke 100% sikker på om det er den du mener, men det hørtes ut som det ut ifra beskrivelsen. Du kan hvertfall laste ned mye musikk fra Naruto på Narutofan.com 6358327[/snapback] hvorfor ikke laste ned hele naruto OST så finne du den sikkert der! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hva heter den sangen Tv3 bruker i reklamen for akkuten nåtildags? 6352997[/snapback] Unnskyld, men *bumb*. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ok, jeg prøver en gang til. Jeg en airsoft film som har en vildig kul soundtrack filmen heter "Gudsø Beredskapstropp" elns.. Det er kun gitarspilling i lydklippet da, men får håpe noen kan hjelpe meg. Takk gegd.WAV Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ok, jeg prøver en gang til. Jeg en airsoft film som har en vildig kul soundtrack filmen heter "Gudsø Beredskapstropp" elns.. Det er kun gitarspilling i lydklippet da, men får håpe noen kan hjelpe meg. Takk 6360140[/snapback] Jeg kjenner igjen melodien, men klarer ikke å huske hva den heter. Uansett, det er en sang jeg lurer på hva heter. Den spilles på disneychannel når de viser klipp fra forskjellige disneyfilmer. Det er en litt rolig pop-rock-sang-ting. Noen? Jeg har prøvd å plukke opp nok av teksten til å google litt, men jeg klarer ikke å få med meg nok til at det gir mindre enn 150 000 treff. Lenke til kommentar
ladida Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Noen som vet hvilken låt som de bruker på tv3? "...in the meantime...I'll sing a love song to you...I'll sing a love son to you..." Eller et-eller-annet i den duren... Litt rolig og countryaktig greie. Lenke til kommentar
LaBaN^X Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei Har et kort lydklipp her, og jeg kunne tenkt meg å vite artist/sangtittel på denne sangen. Lyden er veldig lav, og lydkvaliteten er dårlig, men man hører melodien greit nok takk! unkjentsang.wav Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei Har et kort lydklipp her, og jeg kunne tenkt meg å vite artist/sangtittel på denne sangen. Lyden er veldig lav, og lydkvaliteten er dårlig, men man hører melodien greit nok takk! unkjentsang.wav 6364087[/snapback] Lucy Pearl - Don't Mess With My Man! Den er forøvrig kul Lenke til kommentar
LaBaN^X Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 HeiHar et kort lydklipp her, og jeg kunne tenkt meg å vite artist/sangtittel på denne sangen. Lyden er veldig lav, og lydkvaliteten er dårlig, men man hører melodien greit nok takk! unkjentsang.wav 6364087[/snapback] Lucy Pearl - Don't Mess With My Man! Den er forøvrig kul 6364372[/snapback] Tusen takk for raskt og riktig svar =) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hvem synger 'I Love Rock and Roll'? Kvinnelig vokalist. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hvem synger 'I Love Rock and Roll'? Kvinnelig vokalist. 6364482[/snapback] Mulighet for at det er Joan Jett? LaBaN^X: Bare hyggelig, og takk for at du minte meg på at den finnes Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hvem synger 'I Love Rock and Roll'? Kvinnelig vokalist. 6364482[/snapback] Britney Spears? Lenke til kommentar
pgb Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei, Nå har jeg gått i en lengere periode og lurt på hva denne sangen heter. Den er veldig ofte brukt når man viser film snutter som inneholder "minner" i f.eks. filmer eller serier. Det er bare en melodi. Jeg vet at i sangen La Primavera av Sash! bruker de denne melodien i begynelsen som melodi.( muligens en litt forandrett version er ikke helt sikker.) Kan noen hjelpe meg ... Jeg må bare vite hva den sangen heter ... Ellers blir jeg gal Ta og lytt til sangen er dere snille Lenke til kommentar
pgb Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Jeg fikk ikke til å laste opp filen, med dere kan laste ned midi version av sangen her! Endret 22. juni 2006 av pgb Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 hva heter denne sangen som går litt sånn her: Endåudåu endada endåudåu enda, endåudåu endada endåudåu enda osv. *OGSÅ LITT RAPPING HER OG DER* noken sam kvet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå