Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper på at noen kunne svare på hvilken sang er DETTE ?

 

Takk!

6351813[/snapback]

 

særr! :p var ikke no sang der :O bare Br BRrrbrrrbRBRbrrbrbrBRBr!! :D

6352142[/snapback]

 

Jo, men i begynnelsen så var det en dude som sa noe...tror det var slash eller noe...vil ha denne sangen :)

6352154[/snapback]

 

uhm .. :D haha

 

Fat boy slim - Slash Dot Slash

:tease:

Lenke til kommentar
Håper på at noen kunne svare på hvilken sang er DETTE ?

 

Takk!

6351813[/snapback]

 

særr! :p var ikke no sang der :O bare Br BRrrbrrrbRBRbrrbrbrBRBr!! :D

6352142[/snapback]

 

Jo, men i begynnelsen så var det en dude som sa noe...tror det var slash eller noe...vil ha denne sangen :)

6352154[/snapback]

 

uhm .. :D haha

 

Fat boy slim - Slash Dot Slash

:tease:

6352343[/snapback]

 

Neida, har hørt den... det er ikke den nei :no:

Lenke til kommentar
Lurer bare på hva melodien som er i bakgrunnen på sangen "pump it" av "black eyed peas" heter..?

Altså den gitar greia.... mener å ha hørt den på en film eller noe... :hmm:

6353234[/snapback]

 

Det er et gitar riff fra pulp fiction. Er ikke sikker på hva sangen heter, men hvis du søker på Pulp fiction theme song eller noe finner du den nok... Vent litt, heter ikke den Dick dale and his dale tones? Kan den på gitar da :cool:

Endret av Vorpal
Lenke til kommentar
Lurer bare på hva melodien som er i bakgrunnen på sangen "pump it" av "black eyed peas" heter..?

Altså den gitar greia.... mener å ha hørt den på en film eller noe... :hmm:

6353234[/snapback]

 

Det er et gitar riff fra pulp fiction. Er ikke sikker på hva sangen heter, men hvis du søker på Pulp fiction theme song eller noe finner du den nok... Vent litt, heter ikke den Dick dale and his dale tones? Kan den på gitar da :cool:

6353286[/snapback]

 

Ok, takk!

En av grunnene for at jeg skulle vite hva den het var faktisk fordi jeg hadde tenkt til å lære den på gitar!

Lenke til kommentar

 

Er det virkelig ingen som vet? Ei jeg kjenner liker den dritgodt,men finner ikke utav det. Tenkte jeg skulle finne den og gi i gave:)

 

Har jeg virkelig overvurdert mine medforumister?  :roll:

6334393[/snapback]

 

Ser ikke ut som sangen er utgitt i det hele tatt. 0 treff på google og står ikke nevnt på Monique Powell sin hjemmeside heller, hun har ikke gitt ut noe soloalbum enda.

 

http://www.moniquepowell.com/

http://www.theonlywaytobe.com/index.php

 

I will be performing two original songs with my friend, George Sarah and a string section on Friday August 5 in Los Angeles.

 

Kan nok ikke hjelpe deg mer enn det desverre.

6342174[/snapback]

 

Takk likevel :) Da var det ikke meg som ikke var flink å leite, men der finnes faktisk ikke info om det.. Irriterende :ermm:

Lenke til kommentar

Hmmz, grunnlaget er nokså tynt:

 

Hørte den på discotek på Malta for 2 mnd siden, den starter med ei latinodame som sier "I love my broomstick" eller lignende. Så begynner en heftig dancerytme, med latinsk preg og ei syngedame oppå. Mulig at teksten er øst-europeisk, for jeg kjente ikke igjen mange ord. Broomstick er stickordet så og si, men har ikke funnet noe på diverse søk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...