Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
argh, sitter å irriterer meg over en sang. Aner ikke hvor jeg har hørt den, men eri kke reklame eller no.

Men melodien er veldig lik Paul Oakenfold sin Zoo York etter ca 2 minutter, men litt tregere. Hørest litt ut som feler, men er ikke sikker.

6335595[/snapback]

Clint Mansell - Requiem For A Dream

 

Fra filmen Requiem For A Dream (som BTW er en av de beste filmene jeg har sett). Den ble også brukt i en av Ringenes Herre-filmene, om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Hva heter sangen i denne filmen?

6334673[/snapback]

 

Har nenvt det haugevis av ganger før. Sjekk kommentarene til videoene, på Break så pleier det alltid å stå på kommentarene.

 

For denne gang: "Move" by Mark B ft. Tommy Evans!!

6334761[/snapback]

 

Tusen takk!

Men jeg finner den ikke noen plass...sende på PM noen? :blush:

Lenke til kommentar
Noen som vet om det finnes noen nye sanger made by Scooter? Hørte en på radioen i dag nemlig, som var drit rå :love:

6334214[/snapback]

 

Kan det være "See me, feel me"?

 

------

 

Noen som vet hvilken sang som blir spilt på ene TV3 reklamen, jeg tror det kanskje kan være for The L-word, uten at jeg er sikker..

 

Thnx;)

Endret av edonis
Lenke til kommentar
Kan noen være så snill å hjelpe meg med denne:

 

Den sangen som er i den kaffereklamen, der han mannen i blå dress skal lage kaffen færdig før de to brasilianske guttene begynner å spille fotball.

Nescafe' (sikkert skrever feil) er det reklame for.

 

Hva heter den sangen? :)

6339106[/snapback]

Den heter "Mas Que Nada". Aner ikke hvem som har originalen, men i basen min finner jeg i alle fall en utgave som Tamba Trio står bak. :)

Lenke til kommentar

HAr hørt en sang på radioen tusen ganger nå, og må ha den... Slutten av refrenget går slik: And you trie so hard not to loose yourself, during in threw the family show, også gitarriff.... Og noen fete trommeoverganger... Tenker denne vet dere hva heter, eller hva?

Lenke til kommentar
HAr hørt en sang på radioen tusen ganger nå, og må ha den... Slutten av refrenget går slik: And you trie so hard not to loose yourself, during in threw the family show, også gitarriff.... Og noen fete trommeoverganger... Tenker denne vet dere hva heter, eller hva?

6341732[/snapback]

Results 1 - 10 of about 80 for +"not to lose yourself" +lyrics. (0.33 seconds)

Euroboys - "One-Way Street". Har du i det hele tatt prøvd selv? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Noen som vet hva sangen de bruker i den Coca-cola reklamen heter?

Jeg tenker ikke på originalen, men en remix tror jeg :whistle:

 

Er ikke så veldig sikker, hørte den tidligere i dag, men mener den lignet veldig mye på den i coca-cola reklamen. Den begynner som originalen, men så går den mer over til rock etterhvert.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen de bruker i den Coca-cola reklamen heter?

Jeg tenker ikke på originalen, men en remix tror jeg :whistle:

 

Er ikke så veldig sikker, hørte den tidligere i dag, men mener den lignet veldig mye på den i coca-cola reklamen. Den begynner som originalen, men så går den mer over til rock etterhvert.

6342086[/snapback]

Canon In D?

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen de bruker i den Coca-cola reklamen heter?

Jeg tenker ikke på originalen, men en remix tror jeg :whistle:

 

Er ikke så veldig sikker, hørte den tidligere i dag, men mener den lignet veldig mye på den i coca-cola reklamen. Den begynner som originalen, men så går den mer over til rock etterhvert.

6342086[/snapback]

Canon In D?

6342090[/snapback]

 

Ja vet den heter det, men er det noen som vet hvem som har laget den rocke remixen?

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen de bruker i den Coca-cola reklamen heter?

Jeg tenker ikke på originalen, men en remix tror jeg :whistle:

 

Er ikke så veldig sikker, hørte den tidligere i dag, men mener den lignet veldig mye på den i coca-cola reklamen. Den begynner som originalen, men så går den mer over til rock etterhvert.

6342086[/snapback]

Canon In D?

6342090[/snapback]

 

Ja vet den heter det, men er det noen som vet hvem som har laget den rocke remixen?

6342108[/snapback]

JerryC? :p han som spiller gitar på sengekanten. Søk på han på Youtube eller video.google.

Lenke til kommentar

 

Er det virkelig ingen som vet? Ei jeg kjenner liker den dritgodt,men finner ikke utav det. Tenkte jeg skulle finne den og gi i gave:)

 

Har jeg virkelig overvurdert mine medforumister?  :roll:

6334393[/snapback]

 

Ser ikke ut som sangen er utgitt i det hele tatt. 0 treff på google og står ikke nevnt på Monique Powell sin hjemmeside heller, hun har ikke gitt ut noe soloalbum enda.

 

http://www.moniquepowell.com/

http://www.theonlywaytobe.com/index.php

 

I will be performing two original songs with my friend, George Sarah and a string section on Friday August 5 in Los Angeles.

 

Kan nok ikke hjelpe deg mer enn det desverre.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen de bruker i den Coca-cola reklamen heter?

Jeg tenker ikke på originalen, men en remix tror jeg :whistle:

 

Er ikke så veldig sikker, hørte den tidligere i dag, men mener den lignet veldig mye på den i coca-cola reklamen. Den begynner som originalen, men så går den mer over til rock etterhvert.

6342086[/snapback]

Canon In D?

6342090[/snapback]

 

Ja vet den heter det, men er det noen som vet hvem som har laget den rocke remixen?

6342108[/snapback]

JerryC? :p han som spiller gitar på sengekanten. Søk på han på Youtube eller video.google.

6342154[/snapback]

 

Jepp, var den ja.

 

Takker for alle svarene :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...