Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Noen må hjelpe meg å finne denne sangen! Jeg vil ha den! Vil vil vil!

 

http://videos.streetfire.net/video/163CFE4...E182AA81571.htm

 

kom med forslag!  :)

 

ps. på forhånd takk!

6328657[/snapback]

 

Komon! Anybody? Noen som forstår hva sier duden i denne melodien? Ligner på noe cry feel waves :S

6328741[/snapback]

 

Om du hadde sett HELE filmen, også rulleteksta ville du sett at det stod: "Music - yea me again" :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helt sikker? Han har ikke gjort coverversjon av et eller annet fra 70-tallet da?

Hørte en gammel versjon på Sone2-chatten igår natt. Hørtes veldig country ut.

6328711[/snapback]

Leonard Cohen er komponist og originalutøver, ja. De mest kjente coverversjonene står vel Jeff Buckley, Rufus Wainwright og Guitar Companeros (Holm/Nilsen/Lind/Fuentes) bak.

 

Den norske musikeren Jan Vardøen - som tidligere har gitt ut plater under pseudonymet Ian Senior - har imidlertid også covret den i en countryversjon som du finner på albumet «Songs From A Blue Country» som ble utgitt for ganske nøyaktig ett år siden. Kan det ha vært denne du har hørt, mon tro? :)

Endret av johnj
Lenke til kommentar
Hvis noen gidder å spole frem til 1minutt og 35 sekunder så hører du til 2:20.

 

Den delen av den sangen tilhører en annen sang, hva heter den? :)

 

Link:

6329699[/snapback]

Adiemus - "Adiemus".

Det står forresten på introteksten: Mauro Picotto - "Proximus (Medley With Adiemus)". ;)

 

EDIT: Har du sansen for slik musikk anbefaler jeg forøvrig de andre låtene i skjermskuddet også. Kunne selvfølgelig skrevet de inn, men latskapen lenge leve. ^^

Endret av johnj
Lenke til kommentar

Hørte en sang på radioen her en dag. En kul sommerlåt. Men jeg fikk ikke med meg hvem som sang eller hva sangen heter. Har prøvd å søke på internett, men finner ikke ut av det. Så jeg håer noen der ute kan hjelpe meg.

Tror den går noe sånn: Bailando bailando ba... og et eller annet. Men refrenget begynner med dette tror jeg. Det er ikke Paradisio - Bailando jeg mener.

Men det er litt samme type musikk. Dame® som synger. Tror det er 90 talls, evt. kom den kanskje ut i 2000 vil jeg tippe.

Lenke til kommentar

Hørte en sang på radioen her en dag. En kul sommerlåt. Men jeg fikk ikke med meg hvem som sang eller hva sangen heter. Har prøvd å søke på internett, men finner ikke ut av det. Så jeg håer noen der ute kan hjelpe meg.

Tror den går noe sånn: Bailando bailando ba... og et eller annet. Men refrenget begynner med dette tror jeg. Det er ikke Paradisio - Bailando jeg mener.

Men det er litt samme type musikk. Dame® som synger. Tror det er 90 talls, evt. kom den kanskje ut i 2000 vil jeg tippe.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva denne sangen heter? Hvilken sang det er? Prøvd å snappa opp tekst for å google, men det er så elendig lydkvalitet.

 

 

 

Please help me  :love:  :innocent:

6323297[/snapback]

 

Er det virkelig ingen som vet? Ei jeg kjenner liker den dritgodt,men finner ikke utav det. Tenkte jeg skulle finne den og gi i gave:)

 

Har jeg virkelig overvurdert mine medforumister? :roll:

Lenke til kommentar

Eg husker eg lastet ned ein Music Video av Inuyasha for lenge siden. Men sangen husker eg ikke hva heter :hmm: Husker ihvertfall at der var en mann-stemme, og han sang ofte "smell", og på filmen så vifta Inuyasha med ørene og lukta med nasen når han sa det. Så trur eg han av og til sa noe med "Run", så på filmen mens han sa "Run" så bærer Inuyasha Kagomo(ein jente :) )på ryggen og springer i full fart fra noe. Noen som vet hva filmen og sangen heter? :) Litt dårlig forklart, men men. Ska skrive noe mer viss eg kommer på det.

Endret av MacGyver007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...