Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når Lørdagspizza-sangen var in, hip, whatever diskuterte de den på radioen når jeg var på skolen. Så snakket de med de som har laget den, også kom det noe snakk om den første ''reklamesangen'' de laget. Så spilte de den. Utrolig fet sang, hvor en mann sang om hva han gjorde gjennom en dag, gikk på peppez, dnb nor osv.

6324010[/snapback]

Som på forrige side: Ute Til Lunch - "Ute Til Lunch".

EDIT: divad: De har blitt nevnt et par ganger på den siste siden allerede, men ikke i kontekst til ditt innlegg. Uansett er det, som du kanskje allerede har funnet ut, Ralph Myerz & The Jack Herren Band du søker. Den nye låta heter akkurat det den høres ut som; "Kill The DJ". :)

Endret av johnj
Lenke til kommentar
Noen som vet hva denne sangen heter? Hvilken sang det er? Prøvd å snappa opp tekst for å google, men det er så elendig lydkvalitet.

Please help me  :love:  :innocent:

6323297[/snapback]

Bump. Den ble oversvømmet i natt. Sannsynligheten for at noen vet hva det er,er større midt på dagen :blush:

Lenke til kommentar
EDIT: divad: De har blitt nevnt et par ganger på den siste siden allerede, men ikke i kontekst til ditt innlegg. Uansett er det, som du kanskje allerede har funnet ut, Ralph Myerz & The Jack Herren Band du søker. Den nye låta heter akkurat det den høres ut som; "Kill The DJ". :)

6324087[/snapback]

:thumbup:Ok, takk skal du ha! Jeg tror ikke jeg hadde skjønt det hadde det ikke vært fordi du påpekte det! TanX! Slapp jeg å spørre igjen :whistle:

Lenke til kommentar

Du går inn på "Full Cast and Crew" (står på venstre side på siden), og litt nedeover på den siden, finner du:

Original Music by

Tyler Bates

DMX (song "Get It On the Floor)

Non-Original Music by

Ludwig van Beethoven (from "Fuer Elise")

EDIT: Og under Fun Stuff-menyen.

Endret av L@sse
Lenke til kommentar
Du går inn på "Full Cast and Crew" (står på venstre side på siden), og litt nedeover på den siden, finner du:

Original Music by

Tyler Bates 

DMX  (song "Get It On the Floor)

Non-Original Music by

Ludwig van Beethoven  (from "Fuer Elise")

6326025[/snapback]

Jo, det har jeg sett allerede :yes: Men er det alt? I selve filmen spiltes det rundt 15 gode hip hop sanger...

Lenke til kommentar

Hva heter sangen de spillet i Soul Plane når de letter med flyet? tror det er en sang med Snoop Dogg.

har prøvd å søke etter lyrics på den sangen, men tror ikke det er en sang som er gitt ut, kanskje bare lagd for filmen.

noen som vet hva dem heter?

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Helt sikker? Han har ikke gjort coverversjon av et eller annet fra 70-tallet da?

6328711[/snapback]

Jeg er i alle fall sikker på at han har skrevet den, så da er det nærliggende å konkludere at han også har originalen. I heftet til Jeff Buckleys Grace er Cohen kreditert som låtskriver. Han gav den vel først ut i 1984 på albumet Various Positions.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...