SnittLeif Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 lurer på sangen i prison break episode 2. ca 6 minutter og 39 sec ute i episoden heter. Den går sånn: "for the brothers at my side i be willing to die" sorry at jeg poster om igjen men fikk ikke svar,og ja, jeg har googlet 6316310[/snapback] Det eneste jeg kunne tenke meg er Manowar - Warriors of the world united. Grunnlag for mistanke er uthevet med fet skrift i spoiler. Verse: Here our Soldiers stand from all around the World waiting in a line to hear the battle cry all are gathered here Victory is near The Sound will fill the hall bringing Power to us all we alone are fighting for metal that is true we own the right to live the fight we're here for all of you Now swear the blood upon your Steel will never dry stand and fight together beneath the metal sky Refrain: Brothers everywhere raise your hands into the air we're warriors, warriors of the World Like thunder from the sky sworn to fight and die we're warriors, warriors of the World Verse: Many stand against us but they will never win We said we would return and here we are again to bring them all Destruction suffering and pain We are the Hammer of the gods we are Thunder wind and rain there you wait in fear with swords in feeble hands with dreams to be a King First - one should be a man I call them out and charge them all with a life that is a lie and in their final hour they shall confess before they die Refrain: Brothers everywhere raise your hands into the air we're warriors, warriors of the World Like thunder from the sky sworn to fight and die we're warriors, warriors of the World Bridge: If I should fall in battle my brothers who fight by my side gather my horse, and weapons tell my Family how I died Until then I will be strong I will fight for all that is real All who stand in my way will die[DIE] by steel Refrain: Brothers everywhere raise your hands into the air we're warriors, warriors of the World (2x) Like thunder from the sky sworn to fight and die we're warriors, warriors of the World Brothers everywhere raise your hands into the air we're warriors, warriors of the World (2x) Like thunder from the sky sworn to fight and die we're warriors, warriors of the World Brothers everywhere raise your hands into the air we're warriors, warriors of the World (2x) Mulig det er totalt feil, men det er i alle fall en tanke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Jeg kan si så mye at sangen jeg hørte ble spillt tirsdag mellom 17.45 og 1800 på NRK Mp3. 6312599[/snapback] Pick your poison... Chocolate Puma - I Wanna Be U (uk Radio Edit) - 14.06.06 kl. 17.37Vinyl Shakerz - One Night In Bangkok (marcus Levin Re-cut) - 14.06.06 kl. 17.41 Shapeshifters - Incredible - 14.06.06 kl. 17.44 Aurora + Lizzy Pattinson - Summer Son - 14.06.06 kl. 17.48 Basshunter - Boten Anna - 14.06.06 kl. 17.51 Sunblock + Robin Beck - First Time - 14.06.06 kl. 17.56 http://rita.nrk.no/community/klanen/daletlister/index.php 6312621[/snapback] Dette var 14... dvs onsdag...jeg er ute etter hvilke sanger som gikk mellom 17.45 og 18.00 på tirsdag på Nrk MP3. Dessuten hørte jeg den i går (15.06.06) klokka 17.58 - 18.04 på NRK MP3. Anyone?? EDIT: Har funnet sangen Det var: John Parr Vs Tommyknockers New Horizon Endret 16. juni 2006 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
indina Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Trenger hjelp med å finne en sang! Problemet er at jeg ikke husker noe fra sangen bare at på musikk videoen er det tegnefigurer. Det er et ekkorn og jeg tror de feirer noe. De åpner opp en vin flaske og det er ofte orange bakrund. Sangen minner meg litt om Make luv med Room 5 Feat Oliver Cheatham og jeg hørte sagen i Hellas for noen år siden. Den er ganske gammel. Sangen spilles på Grand Theft Auto Vice City på radioen. Det er alt jeg husker. Håper noen der ute vet hva jeg sankker om. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Noen som vet vilke sang dette er fra "då ho kom inn, reiste hele rommet seg opp" eller noe i den dur, synger på stavanger dialekt tror eg. Lenke til kommentar
Hypernicus Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Det var Quincy Jones og en annen som laga "Ai No Corrida", men han som jeg ikke vet navnet på laga sin egen versjon og den ble sendt på NRK2. Noen som vet navnet på han og/eller sangen? Lenke til kommentar
Hypernicus Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hva heter sangen til Wig Wam før de spilte "in my dreams" nå nettopp på NRK? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hva heter sangen til Wig Wam før de spilte "in my dreams" nå nettopp på NRK? 6321635[/snapback] "Daredevil Heat". Lenke til kommentar
divad Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Vg-lista top 20. Hva het gruppa med de to svette og viltre guttebassene som spilte rett før de intervjuet Kurt? Klarte ikke å få med meg navnet. Hele sangen var slik: "you want it you got it let's do it" og noe med DJ på slutten. Ligger det forresten ute en oversikt over artistene som spiller? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 I en Lille Lørdag episode så sier er det ett klassiskt stykke i bakgrunnen og Bård kaller det for "Nokturn av Ralph Nøland" eller noe. Men fant ikke noe på det, prøvde forskjellige skrivemåter og fant ingenting. Hva er det snakk om? Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Trenger hjelp med å finne en sang! Problemet er at jeg ikke husker noe fra sangen bare at på musikk videoen er det tegnefigurer. Det er et ekkorn og jeg tror de feirer noe. De åpner opp en vin flaske og det er ofte orange bakrund. Sangen minner meg litt om Make luv med Room 5 Feat Oliver Cheatham og jeg hørte sagen i Hellas for noen år siden. Den er ganske gammel. Sangen spilles på Grand Theft Auto Vice City på radioen. Det er alt jeg husker. Håper noen der ute vet hva jeg sankker om. 6319093[/snapback] Vet ikke hvilken sang du mener, men HER kan du høre på sanger fra radioen. Det har kommet ut en del cder med sanger, så prøv deg fram til du finner den du Lykke til Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) I en Lille Lørdag episode så sier er det ett klassiskt stykke i bakgrunnen og Bård kaller det for "Nokturn av Ralph Nøland" eller noe. Men fant ikke noe på det, prøvde forskjellige skrivemåter og fant ingenting. Hva er det snakk om? 6322958[/snapback] Here you go: Secret Garden - Nocturne Laget av Rolf Løvland edit: Den sangen vant forøvrig MGP en gang på nittitallet Endret 16. juni 2006 av SBS Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 I en Lille Lørdag episode så sier er det ett klassiskt stykke i bakgrunnen og Bård kaller det for "Nokturn av Ralph Nøland" eller noe. Men fant ikke noe på det, prøvde forskjellige skrivemåter og fant ingenting. Hva er det snakk om? 6322958[/snapback] Here you go: Secret Garden - Nocturne Laget av Rolf Løvland edit: Den sangen vant forøvrig MGP en gang på nittitallet 6323072[/snapback] Tusen takk Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Noen som vet hva denne sangen heter? Hvilken sang det er? Prøvd å snappa opp tekst for å google, men det er så elendig lydkvalitet. Please help me Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 hva heter bandet: the jack mayer and the harris band... eller noe sånt... tror de spilte/skulle spille under p3 sessions... hva heter det? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Faktisk så vant nocturne hele grand prix et år EDIT: oh noes, pagejump... hva heter bandet: the jack mayer and the harris band... eller noe sånt... tror de spilte/skulle spille under p3 sessions... hva heter det? Endret 17. juni 2006 av norma_saw Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Ralph Myerz and the Jack Herren Band Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Faktisk så vant nocturne hele grand prix et år EDIT: oh noes, pagejump... hva heter bandet: the jack mayer and the harris band... eller noe sånt... tror de spilte/skulle spille under p3 sessions... hva heter det? 6323327[/snapback] ralph myerz and the jack herren band ? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 ahh, takk for raskt svar Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) hva heter bandet: the jack mayer and the harris band... eller noe sånt... tror de spilte/skulle spille under p3 sessions... hva heter det? 6323326[/snapback] Ralph Myerz and The Jack Herren Band? Edit: litt sen der ja Endret 17. juni 2006 av SpecialK Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Når Lørdagspizza-sangen var in, hip, whatever diskuterte de den på radioen når jeg var på skolen. Så snakket de med de som har laget den, også kom det noe snakk om den første ''reklamesangen'' de laget. Så spilte de den. Utrolig fet sang, hvor en mann sang om hva han gjorde gjennom en dag, gikk på peppez, dnb nor osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå