Dofty Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 men kan tolkes som en mann..... Lenke til kommentar
ubernaut Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Snickers reklame Det var en snickers erklame noen år tilbake med en mann med rastafletter som kjører lastebil. Han går ut av lastebilen, lastebilen begynner å trille nedover veien, denne mannen med rastafletter tar opp en snickers og spiser den. Alt er i skjønneste orden! Hva heter sangen i denne reklamen? 6295270[/snapback] Var japp reklame forresten har den liggende på pcen, heter hos meg: Theme - japp. Håper det hjalp deg litt hvertfall... 6303173[/snapback] Har fått tak i sangen nå, men det er reklame-versjonen! Er ute etter navnet på den egentlige sangen. Er det noen som husker navnet på sangen som ble brukt i den gamle Japp reklamen? Lenke til kommentar
Hypernicus Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Hvor er Paris Hilton - 'Stars are blind' samplet fra? Fant det ut: UB40 - Kingston Town Endret 14. juni 2006 av Hypernicus Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Noen som har forslag til en skummel sang? Gjerne med noe høytona fele-skjæring eller noe sånt! Skal ha det i en liten animasjonssnutt skjø Lenke til kommentar
Migr Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Heisann jeg har letet etter disse to sangene siden jeg så de på reklamen.. Den første er den sangen i Nokia reklamen der de folkene får tatoveringer , eller mønster på huden etter musikken. Den andre er den sangen i Sony Ericson reklamen der de sier my passion osv. Så det er altså -Nokia reklame sang -Sony Ericson reklame sang Takker får all hjel! også en hip hop sang der en fyr og en dame synger sammen. de sier you got you got what it takes to be a man...( noe sånnt) ??! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 også en hip hop sang der en fyr og en dame synger sammen. de sier you got you got what it takes to be a man...( noe sånnt) 6310603[/snapback] LL Cool J feat. J.Lo - Control Myself? Lenke til kommentar
divad Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Er det noen nå som vet hvilken sang det spilles i GuleSider-reklamen med aerobicinstruktøren som ikke klarer å følge med på sin egen time? Se reklamen her Jeg har kontaktet GuleSider og de ga kun opplysninger om egne tjenester. Jeg har sendt mail til McCann som laget reklamen, men svaret fra dem har latt seg vente på seg èn måned. Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Sorry, gidder ikke laste ned QuickTime. Lenke til kommentar
divad Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Følg med på reklame når den går på TV, hvis du gidder det dah. Du vet hvilken jeg mener. Den går i sort/hvitt og masse sprettne damer som kaster på armer og ben etter en up-beat techno/trance sang. Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Følg med på reklame når den går på TV, hvis du gidder det dah. Du vet hvilken jeg mener. Den går i sort/hvitt og masse sprettne damer som kaster på armer og ben etter en up-beat techno/trance sang. 6312034[/snapback] Kan du ikke lage et lydklipp da? Lenke til kommentar
divad Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Åi... Jeg har aldri gjort det før, men kan jo prøve. Takk for forslaget! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 politiradioen min var på se vedlegg! rekllame.wav Lenke til kommentar
divad Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 ThanX Dofty! Vet ikke om Ferr får høre den, han har ikke QuickTime, men kanskje noen andre drar kjensel på låta? Har bare opptaker på mobilen, fikk ikke konvertert fra Nokia til Media Player. Jeg er ikke så oppdatert på det der... Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 ThanX Dofty! Vet ikke om Ferr får høre den, han har ikke QuickTime, men kanskje noen andre drar kjensel på låta? Har bare opptaker på mobilen, fikk ikke konvertert fra Nokia til Media Player. Jeg er ikke så oppdatert på det der... 6312131[/snapback] han trenger ikke Quicktime for å høre på WAV! den spilles bare av i WMP(Windows Media Player) Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Sorry, aldri hørt den før. Lenke til kommentar
divad Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 han trenger ikke Quicktime for å høre på WAV! den spilles bare av i WMP(Windows Media Player) 6312157[/snapback] OK, ny lærdom i dag au! Sorry, aldri hørt den før. 6312172[/snapback] Ok, håper noen andre vet. Takk for svar begge to! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Husker jeg hørte en ganske nice sang der de sang en del ganger "the eagles fligh high" eller noe sånt. Noen som vet hvilken det er? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Husker jeg hørte en ganske nice sang der de sang en del ganger "the eagles fligh high" eller noe sånt. Noen som vet hvilken det er? 6312305[/snapback] er det denne?: Hagar Sammy - Eagles Fly Sunday morning 9 a.m. I saw fire in the sky I felt my heart pound in my chest I heard an eagle cry Now I'm alive I can breathe the air Feel the wind, smell the earth in the air I watch an eagle rise above the trees Project myself into what he sees Hey- Take me away Come on and fly me away Take me up so high Where eagles fly I oftem dream I sail through the sky I've always wished I could fly The simple life of a bird on the wing Oh Lord, I could sing Take me away Come on fly me away Lift me up so high Where eagles fly Oh yeah- I'm alive, I breathe the air Wash the earth from my face I catch a glimpse of another dream I turn, I look but there's no trace Take me away Come on, fly me away I wanna fly away Pick me up so high Where eagles fly Oh yeah- Eagles fly, oh, take me away Eagles fly, oh, take me away Come on, let's fly away where eagles fly Come on, fly away where eagles fly Endret 15. juni 2006 av Dofty Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Husker jeg hørte en ganske nice sang der de sang en del ganger "the eagles fligh high" eller noe sånt. Noen som vet hvilken det er? 6312305[/snapback] er det denne?: Hagar Sammy - Eagles Fly Sunday morning 9 a.m. I saw fire in the sky I felt my heart pound in my chest I heard an eagle cry Now I'm alive I can breathe the air Feel the wind, smell the earth in the air I watch an eagle rise above the trees Project myself into what he sees Hey- Take me away Come on and fly me away Take me up so high Where eagles fly I oftem dream I sail through the sky I've always wished I could fly The simple life of a bird on the wing Oh Lord, I could sing Take me away Come on fly me away Lift me up so high Where eagles fly Oh yeah- I'm alive, I breathe the air Wash the earth from my face I catch a glimpse of another dream I turn, I look but there's no trace Take me away Come on, fly me away I wanna fly away Pick me up so high Where eagles fly Oh yeah- Eagles fly, oh, take me away Eagles fly, oh, take me away Come on, let's fly away where eagles fly Come on, fly away where eagles fly 6312336[/snapback] Desverre... den jeg hørte var det litt techno i. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Husker jeg hørte en ganske nice sang der de sang en del ganger "the eagles fligh high" eller noe sånt. Noen som vet hvilken det er? 6312305[/snapback] Dakota Moon - "Another Day Goes By"? EDIT: Techno, ja. Da er jeg blank. Endret 15. juni 2006 av johnj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå