Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har hørt en sang bli spillt et par ganger på skolen denne uka, men jeg er ikke kar om å finne ut hvilken sang det er. Har googlet og sett på vg lista og det som er.

Låta blir sunget av en vokalist som er dreid om til "robot" stemme, og det hørest veldig ut som Daft Punk. Hele musikk stilen er typisk Daft Punk.

Hvis det jeg har hørt stemmer så synger han noe sånt som: "summer time", og litt senere: "light's go out, summer time". Er ikke helt sikker på om dette stemmer. Dette går stort sett opp igjen hele tiden, akkurat slik som er typisk for Daft Punk.

Er det noen som vet hvilken låt jeg leter etter? Holder på å gå fra vettet! :)

6303411[/snapback]

Det er norske "Lemon" med låta: "summertime"

Endret av Søppelsveitt
Lenke til kommentar

Lurer på en sang her...Har egentlig ikke en tekst men skal forsøke

Det er en litt rocka sang så litt sent i sangen begynner mange å synge i kor "lalalalalalala" 4 ganger tror jeg.

Jeg tror sangen er relativt ny og jeg har hørt den flere steder blandt annet i party o.l

Takk på forhånd for svar hvis det er noen

Lenke til kommentar

Det er en litt rocka sang så litt sent i sangen begynner mange å synge i kor "lalalalalalala" 4 ganger tror jeg.

Jeg tror sangen er relativt ny og jeg har hørt den flere steder blandt annet i party o.l

6304474[/snapback]

rocka og rocka.....Rihanna - "SOS" ?

Lenke til kommentar

6304474[/snapback]

rocka og rocka.....Rihanna - "SOS" ?

6304485[/snapback]

Nei det er nok ikke den desverre. Det er menn som synger og den er nok LITT mer rocka ;)

Lenke til kommentar

Hørte det var en som lurte på hva VM-sangen het. Altså vignetten er vel brukt i flere sanger.

Blant annet i den offisielle VM-sangen av Toni Braxton og Il Divo - Time of our lives.

Men den er også å høre i Shakira - Hips dont lie - bamboo versjonen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...