tørrfisk Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Det er en sang som er både i fear and loathing in las vegas og four rooms, det er i bil-leie scenen i fear and loathing og antonio banderas scenen i four rooms. Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Det er en sang som er både i fear and loathing in las vegas og four rooms, det er i bil-leie scenen i fear and loathing og antonio banderas scenen i four rooms. 6300835[/snapback] Her kan du høre samples av soundtracket. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Har allerede hørt dem, men er ingen av de sangene så vidt jeg hørte. Det er surfeaktig gitar som spilles når de skal leie bil. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Leter etter en rolig sang. Piano greier her(?)....et stykke uti sangen er det snakk om "Danny boy", men jeg føler at dette kommer for sent til å være refrenget...Spilles mye på radio...Noen som kan hjelpe? Og ja, jeg har sjekket spille lister Lenke til kommentar
divad Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Leter etter en rolig sang. Piano greier her(?)....et stykke uti sangen er det snakk om "Danny boy", men jeg føler at dette kommer for sent til å være refrenget...Spilles mye på radio...Noen som kan hjelpe? Og ja, jeg har sjekket spille lister 6301181[/snapback] Take a looksy her du, sikkert den samme du mener. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) OK, jeg har en lett en ! Det er en litt små feit fyr, som spiller solo gitar, akustisk. Han har en musikk video som han spiller, så senere, så kommer det en rød djevel og synger sammens med han.. Tecounics- D ellerno ? Han hadde jo en sånn "Komedie - Musikk" greie for et par mnd siden, scoohl of rock ! Edit ; JACK BLACK heter sangeneren Endret 13. juni 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
divad Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 OK, jeg har en lett en ! Det er en litt små feit fyr, som spiller solo gitar, akustisk. Han har en musikk video som han spiller, så senere, så kommer det en rød djevel og synger sammens med han.. Tecounics- D ellerno ? Han hadde jo en sånn "Komedie - Musikk" greie for et par mnd siden, scoohl of rock ! 6301885[/snapback] Gruppa du mener er sikkert Tenacious D (med skuespilleren Jack Black). Første jeg tenkte på va sangen "Fuck Her Gently" Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Ja, det stemmer, men sangen "Fuck her Gently " er dessverre feil. Sangen er en akustisk solo duett med Jack Black, og djevelen. Den går opp og ned og er drit bra Er lenge siden jeg har hørt den ;/ "A tribute to the world " Endret 13. juni 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 OK, jeg har en lett en ! Det er en litt små feit fyr, som spiller solo gitar, akustisk. Han har en musikk video som han spiller, så senere, så kommer det en rød djevel og synger sammens med han.. Tecounics- D ellerno ? Han hadde jo en sånn "Komedie - Musikk" greie for et par mnd siden, scoohl of rock ! Edit ; JACK BLACK heter sangeneren 6301885[/snapback] Sangen du nevner heter Tribute, hvis det var det du var ute etter. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Leter etter en rolig sang. Piano greier her(?)....et stykke uti sangen er det snakk om "Danny boy", men jeg føler at dette kommer for sent til å være refrenget...Spilles mye på radio...Noen som kan hjelpe? Og ja, jeg har sjekket spille lister 6301181[/snapback] Take a looksy her du, sikkert den samme du mener. 6301524[/snapback] Takker.. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 bare lurer på noe fort... hva heter den sangen som ofte ble spilt på idol da harald rønneberg og thomas numme var program ledere? det var en sang de drev å tulla til. de hadde på seg stripete gensere og hatter. eneste jeg husker fra sangen var partiet der de sier: du, du, du, duuu duuu... mener og huske at mannen bak sangen heter håkan helstrøm eller noe, men er ikke sikker... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 bare lurer på noe fort...hva heter den sangen som ofte ble spilt på idol da harald rønneberg og thomas numme var program ledere? det var en sang de drev å tulla til. de hadde på seg stripete gensere og hatter. eneste jeg husker fra sangen var partiet der de sier: du, du, du, duuu duuu... mener og huske at mannen bak sangen heter håkan helstrøm eller noe, men er ikke sikker... 6302592[/snapback] Ganske riktig Håkan Hellström. Låta du tenker på heter "Kom Igen Lena". Lenke til kommentar
kalli Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 bare lurer på noe fort...hva heter den sangen som ofte ble spilt på idol da harald rønneberg og thomas numme var program ledere? det var en sang de drev å tulla til. de hadde på seg stripete gensere og hatter. eneste jeg husker fra sangen var partiet der de sier: du, du, du, duuu duuu... mener og huske at mannen bak sangen heter håkan helstrøm eller noe, men er ikke sikker... 6302592[/snapback] Ganske riktig Håkan Hellström. Låta du tenker på heter "Kom Igen Lena". 6302650[/snapback] ok! tusen takk! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Snickers reklame Det var en snickers erklame noen år tilbake med en mann med rastafletter som kjører lastebil. Han går ut av lastebilen, lastebilen begynner å trille nedover veien, denne mannen med rastafletter tar opp en snickers og spiser den. Alt er i skjønneste orden! Hva heter sangen i denne reklamen? 6295270[/snapback] Var japp reklame forresten har den liggende på pcen, heter hos meg: Theme - japp. Håper det hjalp deg litt hvertfall... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg har en: I en Futurama-episode, hvor Bender får en "surprise-funeral" synger Dr. Zoidberg en sang som går slik: "Oh, Danny Boy, the pipes, the pipes are calling," osv.. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
divad Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg har en: I en Futurama-episode, hvor Bender får en "surprise-funeral" synger Dr. Zoidberg en sang som går slik: "Oh, Danny Boy, the pipes, the pipes are calling," osv.. Noen som vet hva den heter? 6303216[/snapback] Minner igjen om vår bestevenn GOOGLE Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Sry for posting før søking Gotta love google.com<3 Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg har hørt en sang bli spillt et par ganger på skolen denne uka, men jeg er ikke kar om å finne ut hvilken sang det er. Har googlet og sett på vg lista og det som er. Låta blir sunget av en vokalist som er dreid om til "robot" stemme, og det hørest veldig ut som Daft Punk. Hele musikk stilen er typisk Daft Punk. Hvis det jeg har hørt stemmer så synger han noe sånt som: "summer time", og litt senere: "light's go out, summer time". Er ikke helt sikker på om dette stemmer. Dette går stort sett opp igjen hele tiden, akkurat slik som er typisk for Daft Punk. Er det noen som vet hvilken låt jeg leter etter? Holder på å gå fra vettet! Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 em, noen som veit kem som har laga denne sangen? den går sånn Eg kjeme fra karmøy og lika å rapa, livreten min det e pylsa å stappa. Takker på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå