Migr Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Heisann jeg har letet etter disse to sangene siden jeg så de på reklamen.. Den første er den sangen i Nokia reklamen der de folkene får tatoveringer , eller mønster på huden etter musikken. Den andre er den sangen i Sony Ericson reklamen der de sier my passion osv. Så det er altså -Nokia reklame sang -Sony Ericson reklame sang Takker får all hjel! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Kan ikke folk bare lytte på teksten og google det de kommer frem til? Den siste sangen er Fort Minor - Remember the Name, noe jeg kom frem til etter 20 sekunder med googling. liek omg. 6292173[/snapback] Enig med du, dessuten lå svaret i kommentarene til videoen. Dette har blitt tatt opp utallige ganger, desverre. Og folk leser fortsatt ikke første post. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 skal vi se. ...yust to se him die. gammeldags laat. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 skal vi se. ...yust to se him die. gammeldags laat. 6293636[/snapback] Johnny Cash - "Folsom Prison Blues" ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Der går hvertfall linja noe sånn som "I shot a man in Kansas, just to see him die". Veldig populært blant inmates i fengslet som hovedsaklig består av de værste forbryterne. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Leter etter en sang som gikk på P4 i dag. Refrenget hadde noe med "running up and down the street, trying to find myself" eller noe. Sangen gitt litt før halv tolv. Fins det lister over musikken som ble spilt som går så langt tilbake? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Leter etter en sang som gikk på P4 i dag. Refrenget hadde noe med "running up and down the street, trying to find myself" eller noe. Sangen gitt litt før halv tolv. Fins det lister over musikken som ble spilt som går så langt tilbake? 6294528[/snapback] Mulig det er litt seint nå men... http://www.p4.no/musikk/ Ellers så har du dette udødelige sitatet fra p4.no: Hørte du en fin låt og lurer på hvem som spilte? Send SISTE til 1904 så sender vi deg artist og låtnavn på de sist spilte sangene. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Leter etter en sang som gikk på P4 i dag. Refrenget hadde noe med "running up and down the street, trying to find myself" eller noe. Sangen gitt litt før halv tolv. Fins det lister over musikken som ble spilt som går så langt tilbake? 6294528[/snapback] Mulig det er litt seint nå men... http://www.p4.no/musikk/ Ellers så har du dette udødelige sitatet fra p4.no: Hørte du en fin låt og lurer på hvem som spilte? Send SISTE til 1904 så sender vi deg artist og låtnavn på de sist spilte sangene. 6294688[/snapback] Litt veldig sent, ja. Lenke til kommentar
missiongul Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Neon som vet hva sangen heter på "VM-reklamen" til NRK der det står "Vi følger Ronaldinho". Lenke til kommentar
johnj Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Neon som vet hva sangen heter på "VM-reklamen" til NRK der det står "Vi følger Ronaldinho". 6295149[/snapback] Fortsatt, som for et par sider siden, Bellini - "Samba de Janeiro". Lenke til kommentar
ubernaut Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Snickers reklame Det var en snickers erklame noen år tilbake med en mann med rastafletter som kjører lastebil. Han går ut av lastebilen, lastebilen begynner å trille nedover veien, denne mannen med rastafletter tar opp en snickers og spiser den. Alt er i skjønneste orden! Hva heter sangen i denne reklamen? Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 1 til jeg leter etter, hva het sangen i Criminal Minds i dag? begynte litt ut i serien. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 du mener der hvor hu dama gikk og la seg i sofaen og etter den sangen så kom "The Unsub" å truer dama? Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Dofty yes det gjør jeg, ganske melankolsk sang. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei! I den norske filmen "United" er det en kis som liker metal, en gang skal han spille en kjærlighetssang for en jente han liker. Han står foran verandaen og spiller el-gitar og synger. Sangen begynner rolig, og er ganske rolig helt til han sier: "cause your my bitch!" og tråkker ned distortion pedalen og begynner på en skikkelig metal sang. Så det jeg lurer på er da om dette er en ordentlig sang, hvis det er det, hvilken sang er det? Eller er det en sang som bare er laget til filmen?? Takker for svar! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Dofty yes det gjør jeg, ganske melankolsk sang. 6296065[/snapback] det sa meg ikke en dritt men det kan være det samma, det er en sånn type musikk jeg liker, jeg prøvde å starte Tunatic™, men da var allerede "The Unsub" igang så... Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Noen som vet hva sangen som ble spilt i begynnelsen av VM-Magasinet på TV2 i kveld? Lenke til kommentar
Augi Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Når Dundee sjøl kjører til huset hvor han skal redde madammen så spiller di en sang som går ca sånn som dette: "I was the wild one" Jeg har prøvd google og soundtrack som anbefalt... noen som kan hjelpe, sang og artist navn? denne skulle vert flyttet til "lurer du på hva en sang heter?" håper admins kan gjøre det... Endret 12. juni 2006 av Augi Lenke til kommentar
uranus Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan få den "Redd for rotter" sangen Line veronica og en annen lagde fra Sonen? Det er rosa helikopter melodien. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 1 til jeg leter etter, hva het sangen i Criminal Minds i dag? begynte litt ut i serien. 6295816[/snapback] Hvilken episode var det? Hva handlet den om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå