johnj Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Sikkert barnemat for de av dere som hører på slik musikk: Hvilken låt er benyttet i dette klippet sakset fra Radioresepsjonen på P3 3. januar i år?5955285[/snapback] Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Noen som vet hva den pianosaken som er i den flüggerreklamen med han fyren i hengekøya heter? det er noe fryktelig kjent med den, men klarer ikke plassere den. Lenke til kommentar
divad Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Sangen som spilles i bakgrunnen på annonseringen av neste episode for The L Word som går på TV3 akkuratt i disse dager? Hun som synger var på èn av denne ukas Dr. Phil show, TV3 Får bare med meg at hun synger "sing"... Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Sikkert barnemat for de av dere som hører på slik musikk: Hvilken låt er benyttet i dette klippet sakset fra Radioresepsjonen på P3 3. januar i år?5955285[/snapback] 6283300[/snapback] Art of Trance - Madagascar Lenke til kommentar
MKej Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Noen som vet hvilken sang dette er: flatout2_trailer_042506_wmvlowwide.mp3 Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Noen som vet hvilken sang dette er: 6286099[/snapback] Rob Zombie - Demon Speeding Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei, leter etter en spesiell sang som jeg tror egentlig er litt kjent. Det eneste jeg husker fra sangen er "maybe tomorrow" som er på en måte på slutten av hver linje i refrenget. Har søkt på alt som heter maybe tomorrow, men ingen av de sangene er den jeg leter etter. Typisk pop/rock-sang som jeg har hørt på radioen. Altså 'maybe tomorrow' er det som går igjen flere ganger her i refrenget. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei, leter etter en spesiell sang som jeg tror egentlig er litt kjent. Det eneste jeg husker fra sangen er "maybe tomorrow" som er på en måte på slutten av hver linje i refrenget. Har søkt på alt som heter maybe tomorrow, men ingen av de sangene er den jeg leter etter. Typisk pop/rock-sang som jeg har hørt på radioen. Altså 'maybe tomorrow' er det som går igjen flere ganger her i refrenget. 6286519[/snapback] Er det ei kjerring som synger? Tror jeg hørte den jeg også. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei, leter etter en spesiell sang som jeg tror egentlig er litt kjent. Det eneste jeg husker fra sangen er "maybe tomorrow" som er på en måte på slutten av hver linje i refrenget. Har søkt på alt som heter maybe tomorrow, men ingen av de sangene er den jeg leter etter. Typisk pop/rock-sang som jeg har hørt på radioen. Altså 'maybe tomorrow' er det som går igjen flere ganger her i refrenget. 6286519[/snapback] Er det ei kjerring som synger? Tror jeg hørte den jeg også. 6286617[/snapback] Er nok ikke ei kjerring dessverre... Ellers så husker jeg forferdelig dårlig. Men jeg er temmelig sikker på at det var en mann ja. Snakker 95 % sikkerhet her. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei, leter etter en spesiell sang som jeg tror egentlig er litt kjent. Det eneste jeg husker fra sangen er "maybe tomorrow" som er på en måte på slutten av hver linje i refrenget. Har søkt på alt som heter maybe tomorrow, men ingen av de sangene er den jeg leter etter. Typisk pop/rock-sang som jeg har hørt på radioen. Altså 'maybe tomorrow' er det som går igjen flere ganger her i refrenget. 6286519[/snapback] Hvis du husker litt feil, og jeg skyter fra egen 16'meter; Saybia - "The day after tomorrow" ? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 hva heter den, hmm svensk type rap låt... hørte 1o sek av den på petre her i sta, så fikk ikke med meg så mye Lenke til kommentar
johnj Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 hva heter den, hmm svensk type rap låt... hørte 1o sek av den på petre her i sta, så fikk ikke med meg så mye 6287381[/snapback] Svensk raplåt på P3 er for tiden synonymt med Snooks "Snook, Svett & Tårar". Lenke til kommentar
divad Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Sangen som spilles i bakgrunnen på annonseringen av neste episode for The L Word som går på TV3 akkuratt i disse dager? Hun som synger var på èn av denne ukas Dr. Phil show, TV3 Får bare med meg at hun synger "sing"... Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei, leter etter en spesiell sang som jeg tror egentlig er litt kjent. Det eneste jeg husker fra sangen er "maybe tomorrow" som er på en måte på slutten av hver linje i refrenget. Har søkt på alt som heter maybe tomorrow, men ingen av de sangene er den jeg leter etter. Typisk pop/rock-sang som jeg har hørt på radioen. Altså 'maybe tomorrow' er det som går igjen flere ganger her i refrenget. 6286519[/snapback] Hvis du husker litt feil, og jeg skyter fra egen 16'meter; Saybia - "The day after tomorrow" ? 6286797[/snapback] Nei, det er ikke den. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg fikk plutselig lyst å høre på en gammel norsk sang men jeg husker ikke hva den heter. refrenget er noe slikt: "Dette er ikke promotion, dette er ikke reklame, dette er ting som har hendt meg, så navna må jeg jo ha med..." Lenke til kommentar
johnj Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg fikk plutselig lyst å høre på en gammel norsk sang men jeg husker ikke hva den heter. refrenget er noe slikt: "Dette er ikke promotion, dette er ikke reklame, dette er ting som har hendt meg, så navna må jeg jo ha med..." 6287561[/snapback] Ute Til Lunch - "Ute Til Lunch" Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Det er Lars Kilevold - Ute til lunsj. Endret 11. juni 2006 av Agressive Lenke til kommentar
johnj Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Det er Lars Kilevold - Ute til lunsj. 6287606[/snapback] Ute Til Lunch bestod av Lars Kilevold og Torstein Bieler. Omtrent som Wham!; alle husker George Michael - men de færreste husker Andrew Ridgeley. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå