Samurai99 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Heisann Jeg skulle gjerne vite navnet på en sang. Sangen ble spillt på en reklame på Cartoon Network for omtrent ett år siden. Jeg tror det var en reklame for "Tapper - Den pysete hunden" Og det jeg husker av teksten er som følger: "It was late at night, and i've been looking for some fun" Den linjen ble gjentatt flere ganger. EDIT: jeg glemte å si at det var en dance låt Eneste tipset jeg har til deg er at du går på denne siden og spør etter sangen i forumet der, er vel stor sjanse for at du finner det ut da http://fridays.toonzone.net/interviews-gray.html Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Vet ikke om noen har spørt før. Orker ikke å skjekke 35sider. Noen som vet hva soundtrackene i HL2 heter? De som kommer inn ibland når du spiller. Og hva heter sangene som brukes i Tom's hardware filmene? Endret 12. februar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Da prøver jeg igjen Jeg lurer på en sang.. Jeg er en enorm simpsonsfan, og har omtrent alt man kan ha av det.. På Episoden "Weekend At Burnsies" ellers kjent som "Medicinal Marijuana" eller "den episoden Homer røyker pot", er det en liten søt sang som begynner i det Homer står opp en morgen, barberhøvelen smiler til ham og han begynner å blø regnbuer(Ja, det høres litt søkt ut) Er det noen som vet hva den sangen heter? Ahh... Nå fikk jeg og lyst og høre den sangen. Husker dessverre ikke hvordan den gikk, men jeg husker at den var kul. Håper noen andre har sett den episoden og kan si navnet på sangen som kommer når Homer røyker og kommer inn i fantasiverdenen. EDIT: Hvorfor tenkte jeg ikke på google Men jeg fant iallefall noe Link Har ikke hørt den enda, men jeg skal gjøre det etterhvert. Endret 12. februar 2005 av Overdox Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hørte en kul sang på radioen nå nettopp, men selvfølgelig så gidder de ikke si hva sangene heter... Uansett, det er elektronisk musikk, minner litt om BT og lignende. Det er en mann som synger "she's never comming down" eller noe sånt. Noen som har peiling? Ingen som vet hva denne sangen heter? Hjelp! Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Argh, hvorfor kommer ikke denne i "Mine innlegg"? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Argh, hvorfor kommer ikke denne i "Mine innlegg"? Sånn er det for alle tråder som er sticky. Be om å få tilsendt e-post... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hun blonde som kom videre i Idol, hva heter sangen hun framførte? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Følger ikke med på Idol, men kan det være " Flest stemmer fikk altså Eva Weel Skram, som sang «Somewhere Only We Know» med Keane." ? Fant det her: tv2-idol Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jepp, det var den sangen! Mange takk. Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hvilken Svenske synger sangen med teksten ---- upna din dør og si at du vil ha meg her----- Noen som kan hjelpe? Rune. Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hvilken Svenske synger sangen med teksten ---- upna din dør og si at du vil ha meg her----- Noen som kan hjelpe? Rune. Tommy Nilsson - Upna din Dør, tror jeg det er Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Det var Tommy Nillsson. Takker for hjelpen. Rune. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Lurer på en sang jeg hørte for lenge sida. Det høres ut som sånn western sak, bare at det er hiphop stil over den. Hørte den i en breakdance film og der jeg trente før (når jeg drev med breakdance). Noen som har peiling på hvilken sang det kan være? En i Prodigy (var det som sto i tittelen når jeg hadde den for lenge sida) eller noe sånt som har den. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Weird al yankovic - The beer song: Lurer på hvilken låt den er fra? (klassisk) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 noen som vet hvilken sang som blir brukt i spoten/reklamen for Metal-programmet på Z tv? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 noen som vet hvilken sang som blir brukt i spoten/reklamen for Metal-programmet på Z tv? Pantera - Walk. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 noen som vet hvilken sang som blir brukt i spoten/reklamen for Metal-programmet på Z tv? Pantera - Walk. takker - det er rett og slett en godlåt Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 takker - det er rett og slett en godlåt Akkurat som bl.a. Becoming og Cemetary Gates av samme band. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hva heter den sangen han fyren sang på Idol 2005 på fredag? Den går sånn i refrenget "Baby, baby, baby when all your love is gone..." Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hva heter den sangen han fyren sang på Idol 2005 på fredag?Den går sånn i refrenget "Baby, baby, baby when all your love is gone..." MATCHBOX TWENTY - Bright Lights Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå