Dorothy Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 en sang som er noen år gammel, videoen gikk ofte på MTV. Gikk noe sånt som: "Hey girl, hey boy...". Også var det to skjeletter som satt på hverandre å danset på en do i et diskotek, om jeg ikke husker feil. Noen som vet hvilken jeg mener? Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 en sang som er noen år gammel, videoen gikk ofte på MTV. Gikk noe sånt som: "Hey girl, hey boy...". Også var det to skjeletter som satt på hverandre å danset på en do i et diskotek, om jeg ikke husker feil. Noen som vet hvilken jeg mener? 6275232[/snapback] Hehe, husker den musikkvideoen. The Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl Lenke til kommentar
eel Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Fant ut av mysteriet mitt. Det var Vestlandsfanden. Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 hei. lurer på en sang fra shark tale. det er den sangen Crazy Joe spiller for seg selv etter at oscar å lenny drar til den garasjen for første gang Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 hei. lurer på en sang fra shark tale. det er den sangen Crazy Joe spiller for seg selv etter at oscar å lenny drar til den garasjen for første gang 6276017[/snapback] Her er sountrack-lista til Shark Tale. Kanskje du finner den der Lenke til kommentar
07hedhauma Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hei Så apokalypse nå, redux! Også lurer jeg på hva sangen heter når alle helikoptrene kommer inn på stranden og han spiller den via "ghettoblasteren" sin, han sjefen Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 HeiSå apokalypse nå, redux! Også lurer jeg på hva sangen heter når alle helikoptrene kommer inn på stranden og han spiller den via "ghettoblasteren" sin, han sjefen 6279084[/snapback] "The Ride of the Valkyries" av Richard Wagner. Lenke til kommentar
Hypernicus Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hva heter sangen med Cornelis Vreeswijk hvor barn synger "la la la....?"? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Her kommer mest sannsynlig trådens dårligste forklaring på hvilken sang jeg leter etter: Det er en dame som synger "Samba, <et eller annet>". Har hørt den mange ganger før, spesielt i forbindelse med fotball, men aner ikke navnet. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hva heter sangen med Cornelis Vreeswijk hvor barn synger "la la la....?"? 6279873[/snapback] "Turistens klagan"? Her kommer mest sannsynlig trådens dårligste forklaring på hvilken sang jeg leter etter: Det er en dame som synger "Samba, <et eller annet>". Har hørt den mange ganger før, spesielt i forbindelse med fotball, men aner ikke navnet. 6279878[/snapback] Dårlig forklaring er ingen hindring. Bellini - "Samba de Janeiro". Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Noen som vet hvilken sang det er som er 5:18 ut i denne videoen? Lader opp til VM :-) http://www.youtube.com/watch?v=KFgkzOSBA2s&search=pele 6269818[/snapback] Ingen som vet? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hva heter theme sangen fra Heksene fra warren manor? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Hva heter sangen med Cornelis Vreeswijk hvor barn synger "la la la....?"?6279873[/snapback] Cornelius Wreejsvik - Turistens klagan Den ligger på Mäster C's memoarer og en rekke andre plater av han. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Slenger på et lite spm.Hvilken sang spilles på en av de utrolig unødvendige kortfilmene til Discovery Channel...Mener filmen dreier seg om Litauen og man ser en dame som lager noe bakte "kjøttettellerannet". Tipper sangen er fra gamle Sovjet elns? 5896631[/snapback] spm2. Hva er det som har blitt samplet på Marit Larsens nye hit; "Under the surface" ? spm3. Hvilken gammel diskohit er samplet/ covret på den nye hiten til Margaret Berger. Sangen heter "samantha" Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Det er en sang som gikk på tv for en stund siden. Teksten gikk noe slikt. Touch me, touch me, I am as human as a human can be. Hva heter gruppa. Lenke til kommentar
divad Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Prøv vår venn GOOGLE, vett'u Willows Weeping - Touch Me Eh... EDIT: Jeg tror det skal være "Weeping Willows", slik som på de linkene nedenfor den første Google fant... Endret 10. juni 2006 av divad Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Prøv vår venn GOOGLE, vett'u Willows Weeping - Touch Me 6282213[/snapback] Huh google? Hva er det. Det blir jo aldri dratt fram. Hvorfor har ingen fortalt meg om dette før. Takker. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Hørte avslutningssangen på VM-studio på NRK i går. Den gikk i bakgrunnen mens de viste dagens høydepunkter. Det jeg husker er ordene sugar og masse la la la la. Det var en dame som sang og det låt som en slags techno/dance låt. Inbiller meg at disse ordene ble sagt: "Sugar you make me feel complete" Noen som kan hjelpe meg? Edit: Fant det ut! Iio med Rapture. Endret 11. juni 2006 av Hardfredd Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hva heter sangen fra reklame med den "Dancende Citroen bilen"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå