johnj Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Noen som veit hva sangen heter der de synger Danny Boy i refrenget eller no? 6256426[/snapback] Chumbawumba - Tubthumping 6256549[/snapback] ...eller kanskje den mer dagsaktuelle The Feeling - "Sewn". Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Der var den ja...kikket gjennom p3, p4 og kanal 24 lista, men ante jo ikke hva sangen het, så jeg kunne ikke vite det da...tenkte den het noe med danny boy jeg... men når jeg ser hva den heter, ser jeg at den ligger på B lista til kanal 24... takk... takk for forslaget ditt også divad Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Lurer på en sang som inneholder en tekstfrase noe slikt som: Tralala, tralala det er dobbeltmoral, det er dobbelt så bra som moral. Lurer på om det kan være Busserulls eller vestlandsfanden eller lignende. Mener i hvert fall at det er fra vestlandet. Noen som kan hjelpe meg? 6252374[/snapback] Det høres ut som noe Jokke og Valentinerene kunne spillt. Eller kanskje ølguttene (Flekkefjordband)? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Lurer på en sang som inneholder en tekstfrase noe slikt som: Tralala, tralala det er dobbeltmoral, det er dobbelt så bra som moral. Lurer på om det kan være Busserulls eller vestlandsfanden eller lignende. Mener i hvert fall at det er fra vestlandet. Noen som kan hjelpe meg? 6252374[/snapback] Det høres ut som noe Jokke og Valentinerene kunne spillt. Eller kanskje ølguttene (Flekkefjordband)? 6256691[/snapback] det er Norge som er bra - Prima Vera? (snu om ) Endret 6. juni 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Noen som vet hva sangen som begynner etter 30 sekunder i Russian climbing heter? Endret 7. juni 2006 av JonT Lenke til kommentar
divad Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Noen som vet hva sangen som begynner etter 30 sekunder i Russian climbing heter? 6260917[/snapback] Sangen etter 30 sek er den samme som i begynnelsen. Rob D - Clubbed to Death (Kurayamino Mix). Fra The Matrix. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 never mind. Fant det ut. 6253754[/snapback] Og dermed redigerte du bort spørsmålet, og lot være å svare på ditt eget spørsmål Lenke til kommentar
JohnnyUtah Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Noen som vet hvilken sang som har disse linjene: "find a way to make it me and you".... "Everyday beats the night"...."something new"...."through the light".. Hørte sangen på sonen for noen dager siden. Virka som en bra party låt, ala techno retro 80-talls. Thanks! 6227462[/snapback] Bump! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 never mind. Fant det ut. 6253754[/snapback] Og dermed redigerte du bort spørsmålet, og lot være å svare på ditt eget spørsmål 6261395[/snapback] Utrolig bra observert. C'mon, C'mon. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 hva heter den låten på Mythbusters? og hva heter den de bruker i Brainiac? Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Noen som vet hvilken sang det er som er 5:18 ut i denne videoen? Lader opp til VM :-) http://www.youtube.com/watch?v=KFgkzOSBA2s&search=pele Lenke til kommentar
pregra Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Noen som så på VM-programmet på Tv2 istad? Ingen som tilfeldigvis veit hva den låta de spilte under rulleteksten heter? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 hva heter den låten på Mythbusters? 6269624[/snapback] Neil Sutherland, en australsk komponist, er mannen bak musikken på Mythbusters; musikken er med andre ord laget spesielt for dette TV-programmet, og er følgelig ikke tilgjengelig på CD eller liknende. Det beste du kan gjøre, er nok å forsøke å gjøre lydopptak av programmet. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Leter etter hu nye norske som akkurat har gitt ut plate. Refrenget går noe slikt "Du må ikke sove" Lenke til kommentar
eel Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Lurer på en sang som inneholder en tekstfrase noe slikt som: Tralala, tralala det er dobbeltmoral, det er dobbelt så bra som moral. Lurer på om det kan være Busserulls eller vestlandsfanden eller lignende. Mener i hvert fall at det er fra vestlandet. Noen som kan hjelpe meg? 6252374[/snapback] Det høres ut som noe Jokke og Valentinerene kunne spillt. Eller kanskje ølguttene (Flekkefjordband)? 6256691[/snapback] det er Norge som er bra - Prima Vera? (snu om ) 6256726[/snapback] SKal sjekke ut Ølguttene. Sangen er en slags vestlands-gladsang på linje med "Plukke plummer i Hardanger" Det er ikke Jokke, har alt av han. Heller ikke Prima vera. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Leter etter hu nye norske som akkurat har gitt ut plate. Refrenget går noe slikt "Du må ikke sove" 6272632[/snapback] Helene Bøksle. "Natta vi har" er hyppig spilt på P1. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg lurer på hva sangen i denne filmen heter. Jeg vet det er Fort Minor, men ikke hva sangen heter. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 den heter "Fort Minor - Remember the Name" dette fant jeg ut med Tunatic™ Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg lurer på hva sangen i denne filmen heter. Jeg vet det er Fort Minor, men ikke hva sangen heter. 6274136[/snapback] "Remember The Name" heter sangen. Prøv å google først neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå