Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der var den ja...kikket gjennom p3, p4 og kanal 24 lista, men ante jo ikke hva sangen het, så jeg kunne ikke vite det da...tenkte den het noe med danny boy jeg...

men når jeg ser hva den heter, ser jeg at den ligger på B lista til kanal 24...

 

takk...

takk for forslaget ditt også divad

Lenke til kommentar
Lurer på en sang som inneholder en tekstfrase noe slikt som: Tralala, tralala det er dobbeltmoral, det er dobbelt så bra som moral.

 

Lurer på om det kan være Busserulls eller vestlandsfanden eller lignende. Mener i hvert fall at det er fra vestlandet.

 

Noen som kan hjelpe meg?

6252374[/snapback]

Det høres ut som noe Jokke og Valentinerene kunne spillt. Eller kanskje ølguttene (Flekkefjordband)?

Lenke til kommentar
Lurer på en sang som inneholder en tekstfrase noe slikt som: Tralala, tralala det er dobbeltmoral, det er dobbelt så bra som moral.

 

Lurer på om det kan være Busserulls eller vestlandsfanden eller lignende. Mener i hvert fall at det er fra vestlandet.

 

Noen som kan hjelpe meg?

6252374[/snapback]

Det høres ut som noe Jokke og Valentinerene kunne spillt. Eller kanskje ølguttene (Flekkefjordband)?

6256691[/snapback]

 

det er Norge som er bra - Prima Vera? (snu om :p)

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken sang som har disse linjene:

 

"find a way to make it me and you".... "Everyday beats the night"...."something new"...."through the light"..

 

Hørte sangen på sonen for noen dager siden. Virka som en bra party låt, ala techno retro 80-talls.

 

Thanks!  :w00t:

6227462[/snapback]

 

Bump! :whistle:

Lenke til kommentar
hva heter den låten på Mythbusters?

6269624[/snapback]

Neil Sutherland, en australsk komponist, er mannen bak musikken på Mythbusters; musikken er med andre ord laget spesielt for dette TV-programmet, og er følgelig ikke tilgjengelig på CD eller liknende. Det beste du kan gjøre, er nok å forsøke å gjøre lydopptak av programmet.

Lenke til kommentar
Lurer på en sang som inneholder en tekstfrase noe slikt som: Tralala, tralala det er dobbeltmoral, det er dobbelt så bra som moral.

 

Lurer på om det kan være Busserulls eller vestlandsfanden eller lignende. Mener i hvert fall at det er fra vestlandet.

 

Noen som kan hjelpe meg?

6252374[/snapback]

Det høres ut som noe Jokke og Valentinerene kunne spillt. Eller kanskje ølguttene (Flekkefjordband)?

6256691[/snapback]

 

det er Norge som er bra - Prima Vera? (snu om :p)

6256726[/snapback]

 

 

SKal sjekke ut Ølguttene. Sangen er en slags vestlands-gladsang på linje med "Plukke plummer i Hardanger"

 

Det er ikke Jokke, har alt av han.

 

Heller ikke Prima vera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...