Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Jamelia - Superstar ?

6229770[/snapback]

Hvis du svarte til meg - så er det ikke den..

6229917[/snapback]

jeg har det så på tunga, men husker ikke hvem som synger! han svarer vartfall : "girl, i really wanna rock with you, so what's your game?"

 

 

edit: Winta-hot romance!!!!!!!!!!

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jamelia - Superstar ?

6229770[/snapback]

Hvis du svarte til meg - så er det ikke den..

6229917[/snapback]

jeg har det så på tunga, men husker ikke hvem som synger! han svarer vartfall : "girl, i really wanna rock with you, so what's your game?"

 

 

edit: Winta-hot romance!!!!

6229944[/snapback]

 

Er det første gangen du ikke vet hva heter sangen? :)

Ser sånn ut...

Lenke til kommentar
Satt på i en russebil i russetiden og hørte en sang..

Hørte den på nytt i går..

Det er en remix av Johhny Cash ' sin Cotton fields back home..

Noen synger norsk eller svensk i den tror jeg også..

 

Noen som veit hvilken sang det er ?

6228630[/snapback]

Psst. Mener og vet at Creedence Clearwater Revival en versjon, jeg trur det er originalen. :p

6229940[/snapback]

 

 

har den også ;)

tror akkurat denne remixen er gjort av "Charlie Pride" sin versjon av Cotton Fields Back home..

 

men uansett, har den nå... og den var ikke like tøff å synge til edru som full :p

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Jamelia - Superstar ?

6229770[/snapback]

Hvis du svarte til meg - så er det ikke den..

6229917[/snapback]

jeg har det så på tunga, men husker ikke hvem som synger! han svarer vartfall : "girl, i really wanna rock with you, so what's your game?"

 

 

edit: Winta-hot romance!!

6229944[/snapback]

 

Er det første gangen du ikke vet hva heter sangen? :)

Ser sånn ut...

6229993[/snapback]

at det var?

Lenke til kommentar
Jamelia - Superstar ?

6229770[/snapback]

Hvis du svarte til meg - så er det ikke den..

6229917[/snapback]

jeg har det så på tunga, men husker ikke hvem som synger! han svarer vartfall : "girl, i really wanna rock with you, so what's your game?"

 

 

edit: Winta-hot romance!!

6229944[/snapback]

 

Er det første gangen du ikke vet hva heter sangen? :)

Ser sånn ut...

6229993[/snapback]

at det var?

6230289[/snapback]

 

Bare sånn at du svarer nesten alltid på hva jeg spører om...

Lenke til kommentar
Hørte plutselig en melodi på et anlegg i nærheten i dag. Det var en remix av den der melodien som alltid blir brukt i farris reklamene.

Noen som vet hvem som har laget den remixen, og eventuelt vet hva sangen heter?

6232896[/snapback]

Hvis du mener en dunk-dunk-dunk-drittremix har jeg ikke peiling, men dersom det var en roligere bygdeversjon av temaet med fløyter og det hele er dette en offisiell remix fra folkene bak. :)

 

Bygdeversjonen: http://farris.no/media/farris_treskjaerer.mp3

Det originale pianotemaet: http://farris.no/media/farris_piano.mp3

 

Og, for de spesielt interesserte, notene: http://farris.no/media_noter.html

Lenke til kommentar
Hørt en låt et par ganger på radio i det siste, og vet verken sangtittel eller navn på band. Ganske uptempo rock med en litt skeiv plystre melodi som går igjen og congas trommer. tror de er svensk

6223701[/snapback]

 

Bob Sinclair feat. Gary Pine - Love Generation?

Lenke til kommentar
Hørt en låt et par ganger på radio i det siste, og vet verken sangtittel eller navn på band. Ganske uptempo rock med en litt skeiv plystre melodi som går igjen og congas trommer. tror de er svensk

6223701[/snapback]

Bob Sinclair feat. Gary Pine - Love Generation?

6233732[/snapback]

Det ble vel slått fast at det ikke var den et par sider tilbake, men kanskje Bob Sinclars nye singel; "World Hold On"? Absolutt ikke rock, men i alle fall med plystrerefreng i denne også. :)
Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen i denne videoen heter? Videoen er forresten noen sjuke "arabere" som ser ut til å ha peiling på å kjøre bil, 3,4MB.

6233850[/snapback]

Det var en forferdelig låt. Var litt E-Type-preg over den, men den kan jo godt være arabisk...

6233877[/snapback]

Jepp, det var litt preg av e-type ja. Er forsåvidt enig i at låten er forferdelig, men lillebroren min på 8 synes det var DØDFET! hehe :)
Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen i denne videoen heter? Videoen er forresten noen sjuke "arabere" som ser ut til å ha peiling på å kjøre bil, 3,4MB.

6233850[/snapback]

Hadde det bare eksistert en søkemotor, la oss kalle den Google, som man kunne skrive inn tekstsnutter og legge til et + lyrics for å få svar... :roll:

 

Vel, det fungerte for meg, så da finnes det kanskje allikevel. Bushman - "No 1 Else".

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen i denne videoen heter? Videoen er forresten noen sjuke "arabere" som ser ut til å ha peiling på å kjøre bil, 3,4MB.

6233850[/snapback]

Hadde det bare eksistert en søkemotor, la oss kalle den Google, som man kunne skrive inn tekstsnutter og legge til et + lyrics for å få svar... :roll:

 

Vel, det fungerte for meg, så da finnes det kanskje allikevel. Bushman - "No 1 Else".

6233946[/snapback]

Takker! :) Ja, skal prøve det neste gang..

Lenke til kommentar
 

QUOTE(zacka @ 03/06-2006 : 11:48)

QUOTE(skorp @ 01/06-2006 : 18:41)

Hørt en låt et par ganger på radio i det siste, og vet verken sangtittel eller navn på band. Ganske uptempo rock med en litt skeiv plystre melodi som går igjen og congas trommer. tror de er svensk

*

Bob Sinclair feat. Gary Pine - Love Generation?

*

Det ble vel slått fast at det ikke var den et par sider tilbake, men kanskje Bob Sinclars nye singel; "World Hold On"? Absolutt ikke rock, men i alle fall med plystrerefreng i denne også. smile.gif

 

Ok, takk, det er ikkje Bob Sinclar. Sjangeren er vel kanskje indie rock. Plystringen er ganske psykedelisk. Ble så vidt eg vet spilt på p3 for første gang for et par uker siden.

Har sjekka spillelistene, men den blir sjelden spilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...