Samurai99 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Okey gutter, håper noen kan hjelpe meg her. Leter desperat etter en theme fra den nå velkjente TV-serien Lost. Husker dere da de sendte trailer av Lost på TVNorge? Den der korte, vakre sangen som spilte, en kvinne som syngte også tror jeg. Hva heter themen? Hvem laget den? Kan noen sende den til meg? 1000 takk for all hjelp på forhånd. Kan ikke hjelpe deg med annet enn denne siden, kanskje de har et forum eller noe hvor du finner det ut http://www.lost-tv.com/ Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Heisann Jeg skulle gjerne vite navnet på en sang. Sangen ble spillt på en reklame på Cartoon Network for omtrent ett år siden. Jeg tror det var en reklame for "Tapper - Den pysete hunden" Og det jeg husker av teksten er som følger: "It was late at night, and i've been looking for some fun" Den linjen ble gjentatt flere ganger. EDIT: jeg glemte å si at det var en dance låt Endret 10. februar 2005 av Bluesky Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 "Tapper - Den pysete hunden" Kan nevne at han på engelsk og svensk heter Courage, hvis det hjelper flere til å vite hvem det er snakk om Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 "Tapper - Den pysete hunden" Kan nevne at han på engelsk og svensk heter Courage, hvis det hjelper flere til å vite hvem det er snakk om Joda, takk for det, men jeg er ikke ute etter tittelmelodien fra den tegnefilmen, jeg ser etter den sangen som ble spillt i en reklamefilm for "Tapper" Det var en ganske annen låt en tittelmelodien som ble spillt. Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Er en sang jeg prøver å finne, husker ikke annet enn musikkvideoen. Sangen i seg selv var og er ganske spesiell. Musikken blir laget av forskjellige verktøy som kutter trær og lignende, og når de f.eks skal ha en beat gående så er en hammer som slår en bolt, denne sekvensen blir da spilt om og om igjen og så mikser de inn andre sekvenser av andre verktøyer, som da til slutt utgjør musikken. Er også noen som synger inne i denne sangen også, men det er på et eller annet rart språk. Noen som vet hvilke sang dette er? Ps. Det er IKKE benny benassi - satisfaction/love is gonna save us. Coldcut - Timber Genial musikkvideo Lenke til kommentar
viranth Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Tusen tusen takk for den Hittman, denne har jeg lett lenge etter! =) Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Vel, siden oppklaringsprosenten her virker veldig stor gjør jeg et forsøk. Sangen jeg vil ha navnet på hørte jeg sist sammen med en reklame for British Airways som i alle fall gikk på Discovery. Reklamen viser en mann som reiser langt og lenge og lengre enn langt (blant annet med fly seff) før han kommer til kone og barn på en stillehavsøy. Den slutter med at de ligger på stranden og et orkester som spiller den sangen jeg er på jakt etter. Kan noen hjelpe meg? Sangen er fra en opera av noe slag... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Noen som har peiling på hva originalsangen til "Hey mister Taliban - Turn over Bin Laden"-flashfilmen er? Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Folkens! Hva heter sangen/musikken som blir spilt i Charlien Angels: Full Throttle, den scenen hvor Dylan skal forlate jentegjengen, hun pakker tingene og ser på bilder av venninnene hennes mens en rolig gitarlåt går i bakgrunnen! Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Leter etter en snag som ble spilt på mtv for en mnd siden. I musikkvideoen er det masse damer utkledd som vampyrer som spiller... sangen her noe med fire eller noe... Noen som vet? takk for riktig svar Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Noen som har peiling på hva originalsangen til "Hey mister Taliban - Turn over Bin Laden"-flashfilmen er? Er ikke det en Harry Belafonte sang da? Vet ikke hva den heter men refrenget er vel egentlig "daylight comes, and I wanna go home" Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Er ikke det en Harry Belafonte sang da? Vet ikke hva den heter men refrenget er vel egentlig "daylight comes, and I wanna go home" Jepp, det var det. Harry Belafonte - Day O. Takker! Endret 10. februar 2005 av bhsand Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hei. Lurte på en låt som er/var i en bilreklame (husker ikke merke).Et lite stykke uti låta høres det ut som om det henger seg opp på "run, run, run osv..." Liker låta utrolig godt, så den som vet navnet er jeg evig takknemlig til. edit: noe liknende electronica tror jeg.. Har nå funnet ut at det var en reklame for Wolkswagen Polo (+/-) hvis noen skjønner hvilken låt det er da.... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hva heter sangen i reklamen for filmer som går nå... det er reklame for flere filmer men jeg husker ikke hvilket firma som står bak.. Det er forsåvidt den eneste reklamen for tiden som handler om FLERE filmer på norske reklamekanaler. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Noen som vet hva noen av disse sangene jeg har lagt som vedlegg heter? Er fra radio, mye bra der... Er vel bare noen sekunder av hver sang, så klarer noen disse så blir jeg imponert EDIT: I tillegg lurer jeg på hvem som av originalen av Walking in Memphis, er det Marc Cohn eller Bruce Hornsby? radio.zip Endret 11. februar 2005 av Joakim83 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Husker noen det vakre pianostykket som var i "Ut i Vår Hage" på NRK, i episoden der blinde folk dro til Syden (som var svindel) og reporterne stilte spørsmål ved hvorvidt de ikke bare skulle la de blinde få lov til å leve i god tro og kose seg? Hvem lagde det og hva heter det? Et klassisk pianostykke. Nydelig! Har også vært med i "Herskapelig" med Toppen Bech og nylig i en reklame på tv for et eller annet jeg ikke kan huske. Har gått og lurt på dette veldig lenge. Endret 11. februar 2005 av cun Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Er det "Loreena McKennitt - The mummer's dance" eller "Robert Miles - Fable" ???? Ah, tusen takk, Robert Miles - Fable var det. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Noen som vet hva noen av disse sangene jeg har lagt som vedlegg heter? Er fra radio, mye bra der... Tipper sang nummer 3 er noe sånt som Cassius - My Feelings For You. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 EDIT: I tillegg lurer jeg på hvem som av originalen av Walking in Memphis, er det Marc Cohn eller Bruce Hornsby? Det er Mark Cohn så vidt jeg kan skjønne. Ellers har jo den gode Cher gjort en udødelig, for ikke å si horribel versjon av sangen. T'Weed Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Lurer på om noen vet hva den sangen som går på reklamen til "Evig din" heter. På TV3... Det er to sanger. Først Robet Miles - Childre, så Robert Miles - Fable. (Om jeg husker rett). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå