Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden jeg mistet over 10000 sanger i et diskkrasj for noen uker siden, har jeg begynt å "skaffe" meg de jeg ha. Det er vanskelig å holde styr på 10000 sang-titler i hodet, og hjernen sier helt stopp på en sang.

 

Legger med et sample.

6190379[/snapback]

 

Høres veldig ut som "Need to Feel Loved" med Reflekt feat. Deline Bass, bl.a fra filmen "It's All Gone Pete Tong" :)

Lenke til kommentar
Sitter her for meg selv og nynner en sang som jeg ikke kommer på navnet til:

 

"Født i en getho, men det er ikke lett å kopiere de som er fra West Coast Calefornia eller folk som har det i Usa."

 

Eller noe i den duren... :p

6192545[/snapback]

 

Arne Schau Knutsen - Vestkant Rap.. That's the one ;)

Lenke til kommentar
Siden jeg mistet over 10000 sanger i et diskkrasj for noen uker siden, har jeg begynt å "skaffe" meg de jeg ha. Det er vanskelig å holde styr på 10000 sang-titler i hodet, og hjernen sier helt stopp på en sang.

 

Legger med et sample.

6190379[/snapback]

 

Høres veldig ut som "Need to Feel Loved" med Reflekt feat. Deline Bass, bl.a fra filmen "It's All Gone Pete Tong" :)

6192467[/snapback]

Jah! Den var det! Takk. :D:cool:

Lenke til kommentar

Hei, Lurer på en sang her nå! noen her har kanskje hørt Black eyed peace sin nyeste singel "Pump it", den er ikke noe serlig. Men den melodien som forøvrig er henta fra Pulp fiction skal finnnes i en veldig kult remix av som jeg har hørt en gang i tida. Kan noen si meg hva den/di heter?

Lenke til kommentar
Hei, Lurer på en sang her nå! noen her har kanskje hørt Black eyed peace sin nyeste singel "Pump it", den er ikke noe serlig. Men den melodien som forøvrig er henta fra Pulp fiction skal  finnnes i en veldig kult remix av som jeg har hørt en gang  i tida. Kan noen si meg hva den/di heter?

6192925[/snapback]

 

Theme-sangen til "Taxi" filmen(e) har jo denne som intro da..

Edit: Vet ikke om det er en remix eller noe da, men kanskje det hjelper litt?

Edit2: Skulle vel kanskje hørt gjennom sangen før jeg posta =/ Var ikke noe spesielt med den. Lykke til videre med letingen da.

Endret av KristianG
Lenke til kommentar

I en bil engang for lenge siden hørte man på Øystein Sunde. I en av låtene harselerte han med metal-kulturen. Jeg tror noe av teksten var "da går det gjerne en gitar eller to, men søren heller" eller noe i den duren.

 

Noen som drar kjensel på dette og vet hvilken sang jeg snakker om? Husker jeg lo litt av teksten. :)

Lenke til kommentar
sitter å funderer på hva en sang heter!

 

teksten går slik "et hjerte kan gå i tusn bitar,seier du at du e min ven så e du kanche det"

6195479[/snapback]

Tusen Bitar - Björn Afzelius

 

Du har neppe søkt på google....

 

Edit: var vist flere som var svarte samtidig :blush:

Endret av JFTech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...