xD^^ Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hei. Jeg leter en sang, litt 'dansesang', som inneholder setningen "We got a party going on, get your hands up, get your hands up!". Noen som vet hvilken sang jeg mener? Artist - tittel? Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Hei. Jeg leter en sang, litt 'dansesang', som inneholder setningen"We got a party going on, get your hands up, get your hands up!". Noen som vet hvilken sang jeg mener? Artist - tittel? 6151841[/snapback] tok meg 5s å google dette Endret 21. mai 2006 av JFTech Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg søkte litt i tråden siden den er så himla svær, men fant ingenting som ligna veldig på den sangen jeg leter etter.. Eneste en som hørte en sang på et russetreff.. Jeg også hørte denne sangen på et russetreff, men bilen som spilte den vet ikke selv hva den heter.. Det er en slags hip hop/rap sang(mulig det er innslag av techno eller dance- men jeg husker bare åpningslinja-se lenger ned), med en stemme som høres ganske kjent ut. Likevel klarer jeg ikke plassere.. Sangen begynner rett på med teksten: pussy pussy og så noe som høres ut som navnet tonje(uttalt på engelsk) pussy pussy lick it lick it. ikke melodi i bakgrunnen, bare en mann som halvveis roper dette. mulig at det er litt bass og rymte i bakgrunnen, men i allefall ikke musikk. Jeg har fått åpningslinja på hjernen og aner ikke hvilken sang det er 6143452[/snapback] Khia - My neck, my back (Lick it) ? Lenke til kommentar
thamule Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei, eg lurer litt på ka den svenske sangen de spiller i BB06 av og til heter. Den har refreng der de synger" Sånt er livet, sånt er livet" Trur dei fleste BB-deltakerne kan den. Ganske fengende. Noken som vet? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Det finnes flere ulike versjoner av denne, men den jeg tror du er på leting etter er sangen Sånt är livet med Anita Lindblom. Dette er originalen. Endret 22. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Hva heter den sangen som regnes for å være den som virkelig ifkk hiphop til å slå igjennom? går omtrent slik... "I say tah hip hop the hip singin to hiphip hop caus you cant stop" Så var det noe med "and if your girl start acting up, then you take her friend!" PS: sorry, at jeg ikke akn stave på engelsk EDIT: og hvis noen kan si meg hva artisten(e) heter også så hadde jeg blitt veldig glad Endret 22. mai 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) The Sugarhill Gang - Rapper's Delight. Endret 22. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Takk takk, litt flaut å ikke kunne det Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hva heter sangen i HM-reklamen. De synger i alle fall noe med "Just can't get enough" Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Just Can't Get Enough. Sunget av ukjent sangerinne spesielt for H&Ms reklame. Depeche Mode har originalen. Endret 22. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Uansett, jeg lurer fortsatt hva sangen heter.. (Starter på 32sek) 6148137[/snapback] Kunne noen hjelpe?! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Hva heter sangen i HM-reklamen. De synger i alle fall noe med "Just can't get enough" Just Can't Get Enough. Sunget av ukjent sangerinne spesielt for H&Ms reklame.Depeche Mode har originalen. 6155969[/snapback] Har ikke hørt sangen det dreier seg om men jeg vet at "Nouvelle Vague" har en cover av låta i en litt "bossa-nova-aktig" versjon, kanskje det er den? Endret 22. mai 2006 av Vice Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Khia - My neck, my back (Lick it) ? Åh! Endelig noen som svarte meg Takk!! Får bare håpe det er rett sang.. *sjekke* Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hva heter sangen i Tele2 reklama? Den med hu på datan, og bigbill som danser. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hvilke av reklamene tenker du på? I den ene er det Billy Ray Cyrus "Achy breaky heart" iallefall. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Det ligger en sang ute på ymse p2p nettverk som heter Wintersun - Just in my Dreams. Men det er ikke Wintersun som har den. Noen som vet hvilken gruppe\artist som egentlig har den? Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Khia - My neck, my back (Lick it) ? Åh! Endelig noen som svarte meg Takk!! Får bare håpe det er rett sang.. *sjekke* 6159087[/snapback] Det var ikke rett sang..:/ Edit: Det er en mann som synger det. Please help me! pussy pussy tanjey tanjey pussy pussy lick it lick it Hvilken sang?! Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 For en tid tilbake var det noen ungdommer som hadde no "jackass" lignende filmer, som de lagde selv. disse kalte seg PP-Crew og FFF "fall for fun" sammen lagde de en film som het ustabil, og i denne filmen er det en del bra sanger, så jeg lurte på om noen hadde denne og viste hva sangene het? Mvh Kim64 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå