Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg søkte litt i tråden siden den er så himla svær, men fant ingenting som ligna veldig på den sangen jeg leter etter.. Eneste en som hørte en sang på et russetreff..

 

Jeg også hørte denne sangen på et russetreff, men bilen som spilte den vet ikke selv hva den heter..

 

Det er en slags hip hop/rap sang(mulig det er innslag av techno eller dance- men jeg husker bare åpningslinja-se lenger ned), med en stemme som høres ganske kjent ut. Likevel klarer jeg ikke plassere..

 

Sangen begynner rett på med teksten:

pussy pussy og så noe som høres ut som navnet tonje(uttalt på engelsk)

pussy pussy lick it lick it.

 

ikke melodi i bakgrunnen, bare en mann som halvveis roper dette. mulig at det er litt bass og rymte i bakgrunnen, men i allefall ikke musikk.

 

Jeg har fått åpningslinja på hjernen og aner ikke hvilken sang det er :thumbdown:

6143452[/snapback]

 

Khia - My neck, my back (Lick it) ? :)

Lenke til kommentar

Hva heter den sangen som regnes for å være den som virkelig ifkk hiphop til å slå igjennom?

 

går omtrent slik...

"I say tah hip hop the hip singin to hiphip hop caus you cant stop"

 

Så var det noe med "and if your girl start acting up, then you take her friend!"

 

PS: sorry, at jeg ikke akn stave på engelsk :p

 

EDIT: og hvis noen kan si meg hva artisten(e) heter også så hadde jeg blitt veldig glad :)

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar
Hva heter sangen i HM-reklamen. De synger i alle fall noe med "Just can't get enough"
Just Can't Get Enough. Sunget av ukjent sangerinne spesielt for H&Ms reklame.

Depeche Mode har originalen.

6155969[/snapback]

Har ikke hørt sangen det dreier seg om men jeg vet at "Nouvelle Vague" har en cover av låta i en litt "bossa-nova-aktig" versjon, kanskje det er den?

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Khia - My neck, my back (Lick it) ?

 

Åh! Endelig noen som svarte meg :D Takk!!

Får bare håpe det er rett sang.. *sjekke*

6159087[/snapback]

 

 

Det var ikke rett sang..:/

 

Edit: Det er en mann som synger det. Please help me!

 

pussy pussy tanjey tanjey pussy pussy lick it lick it

 

Hvilken sang?! :dontgetit:

Lenke til kommentar

For en tid tilbake var det noen ungdommer som hadde no "jackass" lignende filmer, som de lagde selv. disse kalte seg PP-Crew og FFF "fall for fun"

 

sammen lagde de en film som het ustabil, og i denne filmen er det en del bra sanger, så jeg lurte på om noen hadde denne og viste hva sangene het?

 

Mvh Kim64

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...