Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oddis89:

 

- Øverst til venstre er Bruce Springsteen, han til høyre er som nevnt Stevie Wonder.

- I midten til venstre har du Steve Perry, til høyre, Willie Nelson

- Nederst er det LaToya Jackson

 

Sangen ble spilt inn i 28. januar 1985.

 

There you go!

Lenke til kommentar

SpesialK: har prøvd google men der fant jeg ingen ting.

 

det er ikke "trance generators - darkness wil rule" men "secreet service - darkness" bare kom på navnet på låten når jeg leste gjenom svarene :p... men men thx for alle forsøk

 

EDIT: Zacka: fant ut selv at det ar springsteen men ble litt usikker når jeg sjekket wikipedia for der står han ikke. jeg må ha funnet en annen side på wikipedia elns.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
jeg leste 11 sider før jeg fant ut at det var 326 sider her... og da slutta jeg å lete, fant ikke noe på tread søk om det jeg lurer på så jeg bare spør rett ut:

 

en gammel solo eller fanta reklame (kanskje 2-3 år gammel tror jeg) jeg har prøvd http://findmeatune.com/ og google og ikke finni noe som helst, det nermeste jeg kom med google var denna posten https://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t567246.html (som ledet meg hit, jeg vet ikke en gang om det er det samme som jeg tenker på men det høres likt ut) midi fila som er lagt til er laget med guitarpro, veldig enkelt og rask, du hører hva som er gitar, og piano lyden er vokalisten. i det refrenget så husker jeg bare at de synger noe som "... to have some fun allright" har lett over alt, håper noen finner ut av det.

 

EDIT: måtte bytte format fra .mid til .mpg på vedlegget...

6105600[/snapback]

 

lurer fortsatt på denne, har veldig lyst til å finne ut av hva det er, har vært irriterende å ikke vite det, lett i ukesvis etter den.

6123766[/snapback]

 

please hjelp meg med denna noen.. har enda ikke finni det ut! (blir gal!!)

Endret av MlxMaster
Lenke til kommentar

Jaudå..

 

Leter etter en sang fra sommeren 2000? Ble spilt i samme tiden som Moby - Porcelain.

Mener å huske at den var på en eller annen Quart cd fra den tiden. Quart chill? Quart Club?

Kan ikke finne cd'en eller noe tracklist. Er det noen som har denne cd'ens tracklist?

 

Sangen forøvrig var litt i samme sjanger som Porcelain, men dette er ikke moby. Tror det var noe bølgeskvulp med i sangen. Har også vært brukt i diverse TV-program senere, uten at jeg kan komme på noen.

Lenke til kommentar

:hmm:

Jeg søkte litt i tråden siden den er så himla svær, men fant ingenting som ligna veldig på den sangen jeg leter etter.. Eneste en som hørte en sang på et russetreff..

 

Jeg også hørte denne sangen på et russetreff, men bilen som spilte den vet ikke selv hva den heter..

 

Det er en slags hip hop/rap sang(mulig det er innslag av techno eller dance- men jeg husker bare åpningslinja-se lenger ned), med en stemme som høres ganske kjent ut. Likevel klarer jeg ikke plassere..

 

Sangen begynner rett på med teksten:

pussy pussy og så noe som høres ut som navnet tonje(uttalt på engelsk)

pussy pussy lick it lick it.

 

ikke melodi i bakgrunnen, bare en mann som halvveis roper dette. mulig at det er litt bass og rymte i bakgrunnen, men i allefall ikke musikk.

 

Jeg har fått åpningslinja på hjernen og aner ikke hvilken sang det er :thumbdown:

6143452[/snapback]

 

Jeg skrev dene i går, men drukna den med en gang ved å svare på sanger som andre lurte på.. :hrm:

 

 

Vær så snill!! Jeg får den ikke ut av hodet.. Noen må da ha hørt den? :hmm:

Lenke til kommentar
:hmm:
Jeg søkte litt i tråden siden den er så himla svær, men fant ingenting som ligna veldig på den sangen jeg leter etter.. Eneste en som hørte en sang på et russetreff..

 

Jeg også hørte denne sangen på et russetreff, men bilen som spilte den vet ikke selv hva den heter..

 

Det er en slags hip hop/rap sang(mulig det er innslag av techno eller dance- men jeg husker bare åpningslinja-se lenger ned), med en stemme som høres ganske kjent ut. Likevel klarer jeg ikke plassere..

 

Sangen begynner rett på med teksten:

pussy pussy og så noe som høres ut som navnet tonje(uttalt på engelsk)

pussy pussy lick it lick it.

 

ikke melodi i bakgrunnen, bare en mann som halvveis roper dette. mulig at det er litt bass og rymte i bakgrunnen, men i allefall ikke musikk.

 

Jeg har fått åpningslinja på hjernen og aner ikke hvilken sang det er :thumbdown:

6143452[/snapback]

 

Jeg skrev dene i går, men drukna den med en gang ved å svare på sanger som andre lurte på.. :hrm:

 

 

Vær så snill!! Jeg får den ikke ut av hodet.. Noen må da ha hørt den? :hmm:

6147247[/snapback]

en liten start

Lenke til kommentar
:hmm:
Jeg søkte litt i tråden siden den er så himla svær, men fant ingenting som ligna veldig på den sangen jeg leter etter.. Eneste en som hørte en sang på et russetreff..

 

Jeg også hørte denne sangen på et russetreff, men bilen som spilte den vet ikke selv hva den heter..

 

Det er en slags hip hop/rap sang(mulig det er innslag av techno eller dance- men jeg husker bare åpningslinja-se lenger ned), med en stemme som høres ganske kjent ut. Likevel klarer jeg ikke plassere..

 

Sangen begynner rett på med teksten:

pussy pussy og så noe som høres ut som navnet tonje(uttalt på engelsk)

pussy pussy lick it lick it.

 

ikke melodi i bakgrunnen, bare en mann som halvveis roper dette. mulig at det er litt bass og rymte i bakgrunnen, men i allefall ikke musikk.

 

Jeg har fått åpningslinja på hjernen og aner ikke hvilken sang det er :thumbdown:

6143452[/snapback]

 

Jeg skrev dene i går, men drukna den med en gang ved å svare på sanger som andre lurte på.. :hrm:

 

 

Vær så snill!! Jeg får den ikke ut av hodet.. Noen må da ha hørt den? :hmm:

6147247[/snapback]

en liten start

6147573[/snapback]

 

 

en liten start hva da? Jeg har ganske mye mer mer info enn mange andre her..

Lenke til kommentar

Heia! har hørt en sang på radio idag (og som jeg hadde på ei plate for lenge lenge siden) og lurer på hva den heter?

 

hmm...åja, her er noen stikkord som jeg husker - "......My life for you insatible" (eller noe) :p hehe, ei veninna sier at det er Enrique Iglesias, men det tror ikke jeg.

Hvem som synger den?

 

 

mvh. tusen takk!

Lenke til kommentar
Heia! har hørt en sang på radio idag (og som jeg hadde på ei plate for lenge lenge siden) og lurer på hva den heter?

 

hmm...åja, her er noen stikkord som jeg husker - "......My life for you insatible" (eller noe) :p hehe, ei veninna sier at det er Enrique Iglesias, men det tror ikke jeg.

Hvem som synger den?

 

 

mvh. tusen takk!

6149222[/snapback]

 

 

Darren Hayes - Insatiable

 

(dette hadde du funnet ut ved hjelp av google)

men jeg hadde den i winampen :p

Lenke til kommentar
Jaudå..

 

Leter etter en sang fra sommeren 2000? Ble spilt i samme tiden som  Moby - Porcelain.

Mener å huske at den var på en eller annen Quart cd fra den tiden. Quart chill? Quart Club?

Kan ikke finne cd'en eller noe tracklist. Er det noen som har denne cd'ens tracklist?

 

Sangen forøvrig var litt i samme sjanger som Porcelain, men dette er ikke moby. Tror det var noe bølgeskvulp med i sangen. Har også vært brukt i diverse TV-program senere, uten at jeg kan komme på noen.

6147157[/snapback]

 

Her driter jeg meg ut :blush:

 

Sangen gikk noe sånt: Høytidelig plystring

 

Rolig chill/electronica eller hva det heter. :innocent:

 

Sangtittel?

Endret av JFTech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...