Minus Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Idol-nachspiel på TV 2 nettopp...klipp fra den kommende DVD-en ble vist. Sangen Jonas fremførte avsluttet refrenget med "...jeg er i kjempeform". Ganske uptempo, norskspråklig storband-ish låt med trompeter og det hele. Hvor har jeg hørt denne låta før? Artist og tittel? --- Ole Ivars har orginalen, mens Ylvis-folka har en coverversjon av den Lenke til kommentar
Mossfoot Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Er det noej som bry hva sangen i reklamen for Axe Click Deo med Ben Affleck og den telleren for hvor amnge damer som tenner på han heter? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Er det noej som bry hva sangen i reklamen for Axe Click Deo med Ben Affleck og den telleren for hvor amnge damer som tenner på han heter? 6137898[/snapback] Music: Gangster Of Love by Johnny "Guitar" Watson link: http://66.249.93.104/search?q=cache:pknf0X...en&ct=clnk&cd=1 Lenke til kommentar
magicus Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Det er en metallica låt eg ikke husker navnet på.. begynner med ren gitarspilling og hele sangen er lagt opp som en fortelling fra gamle dager eller noe. husker bare melodien og ikke noe tekst for øyeblikket. Melodien er rolig og fin. Noen som har forslag? Eller som kan gi meg en liste over mulige sanger? Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Det er en metallica låt eg ikke husker navnet på.. begynner med ren gitarspilling og hele sangen er lagt opp som en fortelling fra gamle dager eller noe. husker bare melodien og ikke noe tekst for øyeblikket. Melodien er rolig og fin. Noen som har forslag? Eller som kan gi meg en liste over mulige sanger? 6138105[/snapback] Astronomy ? Lenke til kommentar
magicus Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Nei, den er ikke så kjent som astronomy. Og astronomy har en ganske rask melodi, iallefall på slutten. Noen som vet kor eg kan finne tekstene til alle metallica sanger? kanskje eg gjenkjenner sangen hvis eg ser teksten. Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Nei, den er ikke så kjent som astronomy. Og astronomy har en ganske rask melodi, iallefall på slutten. Noen som vet kor eg kan finne tekstene til alle metallica sanger? kanskje eg gjenkjenner sangen hvis eg ser teksten. 6138364[/snapback] Her er det en del tekster. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Det er en metallica låt eg ikke husker navnet på.. begynner med ren gitarspilling og hele sangen er lagt opp som en fortelling fra gamle dager eller noe. husker bare melodien og ikke noe tekst for øyeblikket. Melodien er rolig og fin. Noen som har forslag? Eller som kan gi meg en liste over mulige sanger? 6138105[/snapback] Litt gjetting: Fade To Black Low Man's Lyric One The Thing That Should Not Be Welcome Home (Sanitarium) The Unforgiven Tror det er The Unforgiven, ut i fra det du har skrevet, men kan jo være feil. Dette var i hvert fall alle sangene jeg kunne finne som ligner beskrivelsen din Endret 20. mai 2006 av SBS Lenke til kommentar
magicus Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ah! Low Man's Lyrics Kjente igjen alle de sangene bortsett fra "low man's lyrics" og "the thing that should not be" så da tok det ikke lang tid. Takker Lenke til kommentar
barbaren_Dave Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 jeg bare lurer på om noen vet hva orginal-låta til: le voyage de fromage 2006 heter. den høres kjent ut men kan ikke huske hva den heter. Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 jeg bare lurer på om noen vet hva orginal-låta til: le voyage de fromage 2006 heter. den høres kjent ut men kan ikke huske hva den heter. 6140450[/snapback] Kan du gi litt mer info? Artist? Sjanger? Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 I filmen "Collateral" med Tom Cruise og Jamie foxx er det en sang ca midt i filmen som blir spilt/sunget av Audioslave. jeg har sjekket på soundtracket på IMDB men finner det ikke kan noen hjelpe meg? "I cant tell why some people die alone"....er en del han synger.. "Every drop of flame..." husker ikke så mye. har utrolig lyst til å vite hvem sang jeg som var litt slapp på IMDB. fant den 6134867[/snapback] flere enn meg som så denne på canal+ i går? ^^ men var det da de gikk inn på utestedet hvor han skulle få tak i den nye listen? 6136172[/snapback] Audioslave - Shadow on the Sun klipp fra Amazon Lenke til kommentar
barbaren_Dave Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 artisten heter tydeligvis www.fromage06.no Det er en russelåt..... sjanger er trance/teckno. det kan være at det ikke finnes noen orginal-låt.... men den høres så veldig kjent ut... Lenke til kommentar
divad Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hvem synger coverversjonen av "Shame On You" fra 90-tallet? Tror originalen tilhører Shirley and the Company (men det er altså ikke den jeg er på utkikk etter). Husker dama var blond på musikkvideoen. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): OhI feel somebody And I want you to know about You see I want you to feel it too So just listen to me baby. Can't stop me now hear what I say My feet wanna move so-get out of my way I'm gonna have my say I'm goin' to every discotheque I'm gonna dance dance dance - ooh - 'Til the break of day. I say : Shame shame shame shame on you. If you can't dance too. I say : Shame shame shame shame Shame shame shame shame on you. If you can't dance too. Don't stop the motion if you get the notion You can't stop the groove 'cos you just wanna move Got my sunroof down got my diamond in the back Put on your shaky wig woman If you don't I ain't coming back. Shame shame shame shame on you . . . If you don't wanna go Remember one monkey don't stop no show My body needs action and I ain't gonna blow. Yes I'm goin' out and find a dancing man If you really think you're fast Try to catch me if you can. Shame... 6094234[/snapback] 6126142[/snapback] Svenske "Izabella" hadde en coverversjon av denne ca. 1992. : "Shame Shame Shame" 6127296[/snapback] JAH! Det var den! Thanks a LOT! Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) artisten heter tydeligvis www.fromage06.no Det er en russelåt..... sjanger er trance/teckno. det kan være at det ikke finnes noen orginal-låt.... men den høres så veldig kjent ut... 6140602[/snapback] Peran - Good Time Endret 20. mai 2006 av Ferr Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 er det ingen som kan finne teksten til "Slaughter- breakdown n' cry"? finner den ikke har utrolig lyst på den Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 er det ingen som kan finne teksten til "Slaughter- breakdown n' cry"?finner den ikke har utrolig lyst på den 6140842[/snapback] Ser ut som Slaughter ikke vil ha teksten til den sangen liggende på nett. Får denne over alt: We're sorry but the artist has decided not to disclose the lyrics for this song. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 er det ingen som kan finne teksten til "Slaughter- breakdown n' cry"?finner den ikke har utrolig lyst på den 6140842[/snapback] Ser ut som Slaughter ikke vil ha teksten til den sangen liggende på nett. Får denne over alt: We're sorry but the artist has decided not to disclose the lyrics for this song. 6140891[/snapback] hvorfor vil de ikke ha den på nett? Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 hvorfor vil de ikke ha den på nett? 6140973[/snapback] For da kan folk synge med, og det må de jo for guds skyld ikke få lov til. Eneste grunnen jeg kan komme opp med... Lenke til kommentar
barbaren_Dave Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 tusen takk Ferr! skylder deg livet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå