Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En sang fra rundt 1999

Er noen rappere som flagrer rundt med dollarsedler, og innimellom rappingen syner de "It is a lovely day, i just got payed"

Noen som vet hva gruppa/sangen heter?

 

I musikkvideoen er det noen fete biler, slike store amerikanere som escalade.. Bare ikke den, den kom jo senere..

 

Hvis noen skjønner det, og vet det er jeg evig takknemmelig!

6089916[/snapback]

 

Twista ft. Anthony Hamilton - "Lovely Day" ?

Den er riktignok av nyere dato, tror jeg.

6092110[/snapback]

 

 

Artister er riktig, men låta heter sunshine ;)

6092134[/snapback]

 

 

Tusen takk! Dere aner ikke hvor lenge jeg har leita etter den låta! Har allerede vært i "platebutikken" og "kjøpt" den :whistle::D

6092931[/snapback]

 

hehe er dfeilig låt det der..

Lenke til kommentar
Lurer på hva den sangen på TV3-reklamen heter. Den er så fin :love: Tenker på den der "put your hands up in the air" osv, når de viser klipp fra mange av seriene deres. Anyone, please?

6092526[/snapback]

Danzel - Put Your Hands Up In The Air?

Belushi - put your hands in the air?

6093033[/snapback]

 

Var ingen av de der, selv om de var litt kule :) Den jeg leter etter er house-musikk tror jeg..

Lenke til kommentar
Lurer på hva den sangen på TV3-reklamen heter. Den er så fin :love: Tenker på den der "put your hands up in the air" osv, når de viser klipp fra mange av seriene deres. Anyone, please?

6092526[/snapback]

Danzel - Put Your Hands Up In The Air?

Belushi - put your hands in the air?

6093033[/snapback]

 

Var ingen av de der, selv om de var litt kule :) Den jeg leter etter er house-musikk tror jeg..

6093119[/snapback]

 

Hva med "Put your ass in the air" fra den siste(?) Hard Dance Mania plata?

Lenke til kommentar
Lurer på hva den sangen på TV3-reklamen heter. Den er så fin :love: Tenker på den der "put your hands up in the air" osv, når de viser klipp fra mange av seriene deres. Anyone, please?

6092526[/snapback]

 

Hun synger vel "Sometimes I feel like throwing my hands up in the air"...

Er i hvert fall The Source feat Candi Staton - You've Got The Love de bruker på de reklamene jeg har sett...

Lenke til kommentar

Folk & Røvere - Utadæsjælopplevelse ?

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

dropp planer, avtaler, sitt ned og la alt skje, som en gammel indianer, kropp og hodet slutter fred, innta stillinga i sofaen, ta siggen som en fredspipe ogtrekk inn, blås ringer ut a truten, få det utbra da å nå et nytt stadium, bra da å gjøre nye funn, vi binder bind for øynene, går i blinde, lar instinktene vinne, inn med ildvann, vanedannene veske som forheker deg, vi stiger rolig opp, en døsig djevel i en kropp, oppå hodet er en flott hattsåm sjefen gav meg for at jeg skulle huske dag og natthvilket treff det er at nettopp jeg skulle havne her, leve livets glade dager i kristiania, en fin ting å feire, kom hjem til meg, for jeg har en planjeg har ingen planer, DET er planen, ingen ord, men kjeften stor, noen ler a med jeg flirer med, jeg gutser er på hugget. se! jeg egger til strid, kom ut på gulvet! på tide, å ta en kamp me deg selv, riste løs, være her, få se deg dans, dans, dans oppå bordet, legg deg nedfå se deg dans, dans utavdegselv-opplevelse på gulvetjeg eier ikke dansefot, på gulvet blir det bare rot, for kroppen er litt liten, kræsjer steilt med svære føtter, men jeg klarer ikke sitte stille når mann i gata starter spille, venstre bein litt lengre enn det andre, jeg går ut, nå kan jeg angreså jeg løper opp å danser, og hele golvet stanser, som åm jeg er massens mittpunkt, jeg plassér meg selv tar sjansen, jeg kjører hardt, kjører stil, tar skikkelig sats å kliner til med hjemmebrent bevegelse, med mine unike trinn, vågal spinn - meg selv! overgår meg selv, kommer hakk i hæl etter meg selv, mens massen fiksér forbløffa, hvor kom den karen fra? danser så alle rundt steiler, danser helt galt, men det er ikke feil, funnet min helt egen metode, som ingen trodde bodde der førfå se deg dans, dans, dans oppå bordet, legg deg nedfå se deg dans, dans utavdegselv-opplevelse på gulvetnår noe er i gjære, er alle guttene klare, er alle jentene inne, er alle stuer stinne, alle står tett og slipper taket, og alle starter å flakke i hver sin flyt på bakknivå, all er på vei mot take, ikke bakk ut nå! du har en greie, tro meg! du er på vei mot masse tid og masse penger, trenger ikke slite lenger, for mann i gata frelser deg, får deg på glid får deg på vei, mot nye høyder, nye vidder, nye jaktmarker, hvis du gidder å låne øre til deg selv, jepp, slutt og hindre eget indre i å slippe frem i lyset, slutt å tenke deg om, start å buse ut med egne teorier, eget stykke, din regi som du kan stå for fullt og helt, kutt ut alt stykkevis og delt, du blir ny med mannen i gata, ikke me dårlig dameblad, nei du blir frelst med mannen i gata, på lag med Gud, Allah å Buddha, du plassérer deg selv i midten, siste trikk i siste liten, hvilken plan du har for kvelden? feir deg selv, ta ut all tælfå se deg dans, dans, dans oppå bordet, legg deg nedfå se deg dans, dans utavdegselv-opplevelse på gulvet
Lenke til kommentar
Lurer på hva den sangen på TV3-reklamen heter. Den er så fin :love: Tenker på den der "put your hands up in the air" osv, når de viser klipp fra mange av seriene deres. Anyone, please?

6092526[/snapback]

 

Hun synger vel "Sometimes I feel like throwing my hands up in the air"...

Er i hvert fall The Source feat Candi Staton - You've Got The Love de bruker på de reklamene jeg har sett...

6094163[/snapback]

 

Ja det var det det var :) Prøvd meg på et par forskjellige versjoner, har vel 10-12 stykk nå. Men den jeg var ute etter heter altså "The Source Feat Candi Staton - You Got The Love (New Voyager Radio Edit)"

 

Takk skal du ha!<3

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Teksten går noe sånn "Whats the point of waking up today, Whats the point of doing anythin anyway" og sangen er på Tony Hawk Underground-spillet. Sjanger: rock.

 

Noen Tony Hawk-fan her som har peiling? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...