the_fire Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Husker bare noen få ord innen sangen som en stemme i hodet mitt repeterer hele tiden. Det er til å bli sprø av! "TAKE, TAKE, TAKE IT OFF - TAKE, TAKE, TAKE IT OFF *hjelp*! 6058747[/snapback] Take it All - Hillsong United Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Searching the worldThe lost will be found In freedom we live As one we cry out You carried the cross You died and rose again My God I’ll only ever give my all You sent Your Son From heaven to earth You delivered us all It’s eternally heard I searched for truth And all I found was You My God I’ll only ever give my all Jesus we’re living Your Name We’ll never be ashamed of You Whoa o oh Our praise and all we are today Take take take it all Take take take it all Running to the One Who heals the blind Following the shining light In Your hands The power to save the world My life Endret 7. mai 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Lurer veldig på hva denne sangen heter. Boards 6058993[/snapback] John Frusciante - Murderers 6059020[/snapback] Takker Lenke til kommentar
Langtungting Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Ok, om noen knekker denne, må jeg virkelig gratulere. Sangen er enten laget eller mixed av 'Erick Morillo'. Sangen er av type house/dance. Nå til sangen: 1. Sangen starter med en telefon som ringer, en mann tar av røret og begynner å prate. 2. Første ordene som blir sunget er "Ministry of sound... in a mix, in a mix" e.l 3. Tror dette er en del av en mixed-CD, men dette er i hvert fall åpningssangen/track 1. 4. CD-coveret er av beige og blått om noen skulle finne dette nyttig. På forhånd, takk. 6036864[/snapback] *Bump* Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Disse er litt tricky, men er det noen som drar kjensel på disse to låtene? Låt 1 => http://home.no.net/thomie/unknown.wma Låt 2 => http://home.no.net/thomie/oldwma.wma 6050894[/snapback] Lurer på den første der jeg også, så jeg bumper den litt. Lenke til kommentar
Augi Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei, jeg hørte sangen på Radion får ca 3 uker siden, trur det var p4. Jeg har søkt på google som lyric, jeg har også sett gjennom listene til nrk.no/spillelister. Jeg husker ikke så mye, men jeg har en linje som HAN synger 20 ganger minst, denne linjen er også en del av refrenge "(So) its time i run, throug the streets" Jeg håper noen klarer gi meg artist navn og/eller sangtittel. På forhånd Takk. P.S. Har i tillegg tatt et psp2 søk Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Husker bare noen få ord innen sangen som en stemme i hodet mitt repeterer hele tiden. Det er til å bli sprø av! "TAKE, TAKE, TAKE IT OFF - TAKE, TAKE, TAKE IT OFF *hjelp*! 6058747[/snapback] Take it All - Hillsong United Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Searching the worldThe lost will be found In freedom we live As one we cry out You carried the cross You died and rose again My God I’ll only ever give my all You sent Your Son From heaven to earth You delivered us all It’s eternally heard I searched for truth And all I found was You My God I’ll only ever give my all Jesus we’re living Your Name We’ll never be ashamed of You Whoa o oh Our praise and all we are today Take take take it all Take take take it all Running to the One Who heals the blind Following the shining light In Your hands The power to save the world My life 6059104[/snapback] Om eg ikke hadde vært kristen hadde eg tilbedt deg nå :!: Lenke til kommentar
johnj Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hei, jeg hørte sangen på Radion får ca 3 uker siden, trur det var p4.Jeg har søkt på google som lyric, jeg har også sett gjennom listene til nrk.no/spillelister. Jeg husker ikke så mye, men jeg har en linje som HAN synger 20 ganger minst, denne linjen er også en del av refrenge "(So) its time i run, throug the streets" Jeg håper noen klarer gi meg artist navn og/eller sangtittel. På forhånd Takk. P.S. Har i tillegg tatt et psp2 søk 6059866[/snapback] Kanskje Whyte Seeds - "Bold As Love"? Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Noen som vet hva låta heter til denne video snutten? Lenke til kommentar
si_men Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Vet noen hva denne sangen heter? ....den er drit fet LINK Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Vet noen hva denne sangen heter? ....den er drit fet LINK 6063081[/snapback] Dennis Leary - Asshole (Mener den er fra stand-up CDen med samme navn) EDIT: Er naturligvis fra CDen/programmet Rivers linker til. Fatter ikke hvorfor jeg forbandt det coveret med Lock & Load-showet... Endret 8. mai 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Teds Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hei, er det noen som vett hva den heter den sangen, som blir brukt i small-Bill reklamen (Tele2)? Tenker på denne banjo-låten, mener jeg har hørt den i en film en gang. 6037313[/snapback] *Bump* Han lurer, jeg lurer.... Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Noen som vet hva låta heter til denne video snutten? 6060906[/snapback] Vast - Somewhere Else To Be EDIT: 3333 Endret 8. mai 2006 av Ferr Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Husker bare noen få ord innen sangen som en stemme i hodet mitt repeterer hele tiden. Det er til å bli sprø av! "TAKE, TAKE, TAKE IT OFF - TAKE, TAKE, TAKE IT OFF *hjelp*! 6058747[/snapback] Take it All - Hillsong United Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Searching the worldThe lost will be found In freedom we live As one we cry out You carried the cross You died and rose again My God I’ll only ever give my all You sent Your Son From heaven to earth You delivered us all It’s eternally heard I searched for truth And all I found was You My God I’ll only ever give my all Jesus we’re living Your Name We’ll never be ashamed of You Whoa o oh Our praise and all we are today Take take take it all Take take take it all Running to the One Who heals the blind Following the shining light In Your hands The power to save the world My life 6059104[/snapback] Om eg ikke hadde vært kristen hadde eg tilbedt deg nå :!: 6059870[/snapback] Tilbe google.com du Hmm... Forstod hva du sa først nå... Dropp tilbeingen og se på google.com som en gave fra gud! Endret 8. mai 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hva heter sang nummer 2 her? http://video.google.com/videoplay?docid=-7...athering+norway Lenke til kommentar
salah Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hva heter den sangen i Libresse/Always-reklamen der massevis av kvinner masjerer? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) (Ain't Gonna Let Nobody) Turn Me Around. Flere vokalister som har sunget denne sangen men jeg tipper det er Rachel Kelly som synger denne versjonen. Også kjent som Freedom Road. Gammel borgerrettighetsforkjempersang. Endret 8. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hva heter sang nummer 2 her? http://video.google.com/videoplay?docid=-7...athering+norway 6064228[/snapback] Mener du Michael Jackson - Wanna Be Startin' Something eller N-Trance - Stayin' Alive? Lenke til kommentar
salah Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (Ain't Gonna Let Nobody) Turn Me Around. Flere vokalister som har sunget denne sangen men jeg tipper det er Rachel Kelly som synger denne versjonen. Også kjent som Freedom Road. Gammel borgerrettighetsforkjempersang. 6064532[/snapback] Takk skal du ha, fant den når jeg søkte på "Turn me around" Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 hva heter sangen, der alle grisene springer i vannkanten på ei strand.... tror det er vangelis noe, men kan noen hjelpe meg litt mere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå