embark Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Dette er en vanskelig musikknøtt.Lacuna coil har en sang som heter stars. Den er gammel, men jeg tror ikke de har originalen? Hvem andre synger den sangen? 6022403[/snapback] Dubstar har originalen. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 "Im gonna get you get you one day, maybe next week" Fra coyote Ugly, navn? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 "Im gonna get you get you one day, maybe next week" Fra coyote Ugly, navn? 6022475[/snapback] Blondie - One Way Or Another Lenke til kommentar
nimka Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Er det noen her som kan fortelle meg hvem som har laget denne dance låten? Hilsen Kjetil Melodi.mp3 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hvilken sang er dette som høres på denne videoen ? http://media.putfile.com/PatientDog Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hvilken sang er dette som høres på denne videoen ? http://media.putfile.com/PatientDog 6023361[/snapback] Sangen heter "You are so beautiful" muligens Joe Cocker som synger her... Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hørte en remix av en Miachel Jackson låt her om dagen... Eneste jeg husker var at det var ei fin låt. Så mitt spørsmål til dere er om dere kan hjelpe meg? Har noen mixa en "Jacko" låt som spilles mye på radio? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hørte en remix av en Miachel Jackson låt her om dagen... Eneste jeg husker var at det var ei fin låt. Så mitt spørsmål til dere er om dere kan hjelpe meg? Har noen mixa en "Jacko" låt som spilles mye på radio? 6023536[/snapback] Eneste jeg kommer på i farta er Smooth Criminal som Alien Ant Farm lagde en remake av for noen år siden... Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 I dag hørte jeg en ganske så fengende sang på radioen. Det var en remake av Nora Brocksted sin gode gamle "Voi Voi". Det er 2-3 stk som rapper på versene og så er nora brocksted på refrenget med voi voi.. Er det noen som vet hvem som har denne sangen? Har hørt den mye på radioen, men hverken P3 sine a/b/c lister, google eller diverse p2p programmer har hjulpet meg. Takker for svar Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hva heter Svensken som synger herrerna i hagen? Og albumets navn? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hva heter denne sangen? Jeg har litt av første refreng; Jag känner en bot, hon heter Anna, Anna heter hon Och hon kan banna, banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal Jag vill berätta för dig, att jag känner en bot Har på følelsen av at dette kommer til å bli årets russelåt. Herlig Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hva heter denne sangen? Jeg har litt av første refreng; Jag känner en bot, hon heter Anna, Anna heter hon Och hon kan banna, banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal Jag vill berätta för dig, att jag känner en bot Har på følelsen av at dette kommer til å bli årets russelåt. Herlig 6028375[/snapback] Boten Anna? Svart på drøssevis av ganger her inne, let litt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Hva heter Svensken som synger herrerna i hagen? Og albumets navn? 6028324[/snapback] Slappfisk! Google "herrorna i hagen": http://www.s.kth.se/staff/lsqling/Texter/1988.html http://www.discogs.com/release/469164 Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hva heter Svensken som synger herrerna i hagen? Og albumets navn? 6028324[/snapback] Fredrik Swahn heter artisten. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Hva heter denne sangen? Jeg har litt av første refreng; Jag känner en bot, hon heter Anna, Anna heter hon Och hon kan banna, banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal Jag vill berätta för dig, att jag känner en bot Har på følelsen av at dette kommer til å bli årets russelåt. Herlig 6028375[/snapback] Slappfisk du også! Google "Lyrics Jag känner en bot, hon heter Anna, Anna heter hon": http://www.letssingit.com/?/basshunter-bot...na-x7c2g4p.html http://www.lyricsandsongs.com/song/642829.html Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg synes det er flott med en tråd som denne på forumet her, og jeg hjelper gladelig til hvis jeg vet svaret. Men som Simen1 sier, det er mange som ikke gidder å lete litt selv før man poster. Det virker som om folk bare spør i hytt og gevær noen ganger bare for å få postet et spørsmål her. Hvor vanskelig er det å google? Eller er rett og slett folk for slappe til det? Når jeg ikke kan svarene i hodet i denne tråden, så bruker jeg nettopp google til å finne svaret. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg synes det er flott med en tråd som denne på forumet her, og jeg hjelper gladelig til hvis jeg vet svaret. Men som Simen1 sier, det er mange som ikke gidder å lete litt selv før man poster. Det virker som om folk bare spør i hytt og gevær noen ganger bare for å få postet et spørsmål her. Hvor vanskelig er det å google? Eller er rett og slett folk for slappe til det? Når jeg ikke kan svarene i hodet i denne tråden, så bruker jeg nettopp google til å finne svaret. 6028468[/snapback] Kanskje vi skal inngå en pakt, om man finner svaret på IMDB soundtrack-listing, eller enkelt på google, så sørger man for å ikke svare? AtW Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Det er en sang som jeg har hørt ganske ofte innimellom nå, og jeg skulle gjerne ha visst navnet på den sangen.. Den går ofte på radioen og et utdrag fra teksten er: You drive me crazy (lys stemme).. Så gjenntar dem teksten (you drive me..) 2-3 ganger.. Noen som vet hvilken sang jeg snakker om? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hørte en sang her som het Crazy på radioen nettop. Fikk med meg at Barkley var i artist navnet, noen som kan skrive hele artist navnet og helt korrekt ? 5892356[/snapback] Gnarls Barkley - Crazy ? 5892386[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå