endrebjo Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hva heter den fantastisk irriterende russesangen i Bergen? Jeg tror den er svensk. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hva heter den fantastisk irriterende russesangen i Bergen?Jeg tror den er svensk. 6017322[/snapback] Har ikke peiling hva dem spiller i Begen.. Men kan det være Basshunter - Botten Anna? Sjanger: Dritt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Her om dagen så hørte jeg en trance-sang, hvor noe av teksten var "castle in the sky", veldig tynn datastemme/kvinnelig-lignende vokal.. Noen som vet navnet på den? Det var ikke ian van dahl sin "castle in the sky", tror egentlig den heter noe annet, men teksten inneholdt iallefall det husker jeg.. EDIT: Den høres nesten helt ut som "Dj Satomi - Castle In The Sky", bare at den går litt anerledes og er litt raskere. 6014600[/snapback] dj fluffy - castle in the sky? Hva heter den fantastisk irriterende russesangen i Bergen?Jeg tror den er svensk. 6017322[/snapback] Det er sikkert Basshunter - boten anna. Det er ihvertfall årets russelåt Endret 30. april 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Og nettopp derfor har jeg planer å holde MEST mulig avstand mellom meg og Russen. Ekle russesanger. Lenke til kommentar
jensens Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hmm. Jeg lurer på en sang, jeg hørte den for lenge siden. å husker bare litt av den. Dem synger om en mann på 17 år ca som fikk unge, så stakk dama av. så etter et par år fikk han se ungen sin igjen. er noe "You where five years old, when i hold you in my arms" husker veldig lite av den. Men noen som vet hvilken det er ? 5938145[/snapback] Ingen som vet min ? 5997895[/snapback] Hvilken sjanger er det? 5998009[/snapback] Tror og sangen skal være basert på en sann historie. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Noen som vet hva denne sangen heter: "So am I am I good or bad, the way you make things turn out, it would only make you mad" De synger sangen på Izzat, men det er ikke soundtracket.. Hihi Noen som har en anelse? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Noen som vet hva denne sangen heter: "So am I am I good or bad, the way you make things turn out, it would only make you mad" De synger sangen på Izzat, men det er ikke soundtracket.. Hihi Noen som har en anelse? 6020259[/snapback] Høres ut som "Madrugada - Majesty" Lenke til kommentar
Eline Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Høres ut som "Madrugada - Majesty" 6020280[/snapback] Yes, fant det ut nå. Takk uansett Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Fant en brent cd i en skuff her om dagen.. Det lå en sang på cd'n, uten navn eller noen ting.. Denne Noen som har hørt den, og vet hvem som har sangen? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Fant en brent cd i en skuff her om dagen.. Det lå en sang på cd'n, uten navn eller noen ting.. Denne Noen som har hørt den, og vet hvem som har sangen? 6020418[/snapback] Et Google-søk på tekstsnuttene kan sjelden gå galt. Guster - "Parachute" Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Fant en brent cd i en skuff her om dagen.. Det lå en sang på cd'n, uten navn eller noen ting.. Denne Noen som har hørt den, og vet hvem som har sangen? 6020418[/snapback] Et Google-søk på tekstsnuttene kan sjelden gå galt. Guster - "Parachute" 6020448[/snapback] Hjerlig =) Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Lurer på hva sangen i starten og slutten av Reservoir Dogs heter. Den spilles i menyen på DVD'en og når den slutter. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Lurer på hva sangen i starten og slutten av Reservoir Dogs heter. Den spilles i menyen på DVD'en og når den slutter. 6020821[/snapback] Og du har sjekket soundtrack-listingen på IMDB? AtW Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hva heter den dirty oppland sangen som går sånn: "mamma bare roo deg ned" ? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Lurer på hva sangen i starten og slutten av Reservoir Dogs heter. Den spilles i menyen på DVD'en og når den slutter. 6020821[/snapback] Er ikke det put the lime in the coconut av harry nilsson Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hva heter den dirty oppland sangen som går sånn: "mamma bare roo deg ned" ? 6021047[/snapback] "Mamma! Jeg er en thug" ? Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hva heter den dirty oppland sangen som går sånn: "mamma bare roo deg ned" ? 6021047[/snapback] "Mamma! Jeg er en thug" ? 6021192[/snapback] Nei var ikke den, btw, kan være en annen hip hop artist og Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Vil tippe Karpe Diem - Kjære Mamma. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Dette er en vanskelig musikknøtt. Lacuna coil har en sang som heter stars. Den er gammel, men jeg tror ikke de har originalen? Hvem andre synger den sangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå