Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Denne er litt vrien.

Saken er den at lørdag for en uke siden så var jeg på en sånn svær bankett/diskotek for omlag 600 ungdommer i bergen. Det var en veldig bra DJ der som spilte mye toff musikk. Den ene (Tecno?) sangen han spilte vil jeg kort forklare som en blanding av "kill bill" themen og themen fra "pulp fiction". den var så sinnysykt tøff men jeg har ikke anelse om hva den heter.

Noen venner av meg sa at den var fra en av matrix filmene, men jeg er ikke helt med på den. i skrivende øyeblikk så kommer jeg på at den kanskje også kan minne litt om den themen fra bonaza :p håper noen med mye greie på musikk kan skjønne hvilken sang jeg snakker om tross for min VELDIG dårlige forklaring.

 

EDIT ; leif snek seg inn igjen.

Endret av Ejrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er svaret jeg fikk ifra Canal Digital:

 

 

 

Hei - og takk for din henvendelse (har mottatt denne via vårt kundesenter)

 

Musikken vi benytter i reklamefilmen for fotball er komponert spesielt til denne reklamefilmen - og er dessverre ikke å få kjøpt noe sted

Jeg er enig med deg i at det minner litt om Orff og Carmina Burana. Vår brief til komponisten var at det skulle være noe ala en hymne; pompøst og med mye følelse.

Personlig er jeg veldig fornøyd med resultatet :-)

5997823[/snapback]

 

Oh poo.. Synd. Hadde det vært en ordentlig sang kunne jeg faktisk betalt for den :p Takk uansett.

Lenke til kommentar
hva heter den nyeste sangen til Dj Ravi? Den etter bittelit? Finner den ingen, absolutt ingen steder :(

6008589[/snapback]

"Ås to I Osjlo" er foreløpig kun ute som radiosingel. Det nye albumet kommer i juni, og denne singelen slippes vel typisk noen uker før det igjen. Altså sikkert veldig snart. :)

Lenke til kommentar
hva heter sangen i denne filmen. den er dritrå!

 

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=...423_fishing.wmv

6013003[/snapback]

Den kan jeg :D

 

Det er filmmusikken fra Smokie and the Bandit

Artisten som spiller den er Jerry Reed. Faktisk samme personen som spiller Snowman i filmene (lastebilsjåføren)

 

Og så kommer problemet... Dette soundtracket finnes IKKE på CD :realmad::realmad::realmad::realmad:

(Derfor kjøpte jeg den på kassett, koblet kassettspilleren til PC-en og tok den opp)

 

Men akkurat den sangen (East Bound And Down) finnes på noen Jerry Reed samlinger.

Spor 13 på denne samlingen

Lenke til kommentar

Her om dagen så hørte jeg en trance-sang, hvor noe av teksten var "castle in the sky", veldig tynn datastemme/kvinnelig-lignende vokal.. Noen som vet navnet på den? Det var ikke ian van dahl sin "castle in the sky", tror egentlig den heter noe annet, men teksten inneholdt iallefall det husker jeg..

 

EDIT: Den høres nesten helt ut som "Dj Satomi - Castle In The Sky", bare at den går litt anerledes og er litt raskere.

Lenke til kommentar
Her om dagen så hørte jeg en trance-sang, hvor noe av teksten var "castle in the sky", veldig tynn datastemme/kvinnelig-lignende vokal.. Noen som vet navnet på den? Det var ikke ian van dahl sin "castle in the sky", tror egentlig den heter noe annet, men teksten inneholdt iallefall det husker jeg..

 

EDIT: Den høres nesten helt ut som "Dj Satomi - Castle In The Sky", bare at den går litt anerledes og er litt raskere.

6014600[/snapback]

Kan være en remix. Prøv desse.

Lenke til kommentar
Her om dagen så hørte jeg en trance-sang, hvor noe av teksten var "castle in the sky", veldig tynn datastemme/kvinnelig-lignende vokal.. Noen som vet navnet på den? Det var ikke ian van dahl sin "castle in the sky", tror egentlig den heter noe annet, men teksten inneholdt iallefall det husker jeg..

 

EDIT: Den høres nesten helt ut som "Dj Satomi - Castle In The Sky", bare at den går litt anerledes og er litt raskere.

6014600[/snapback]

Kan være en remix. Prøv desse.

6014661[/snapback]

Det var en remix ja, men ingen av de :) Dj Jansen - Castle in the sky ;)

 

Men lurer på en annen sang som jeg har et klipp av, noen som vet hva

denne heter?

Lenke til kommentar
Her om dagen så hørte jeg en trance-sang, hvor noe av teksten var "castle in the sky", veldig tynn datastemme/kvinnelig-lignende vokal.. Noen som vet navnet på den? Det var ikke ian van dahl sin "castle in the sky", tror egentlig den heter noe annet, men teksten inneholdt iallefall det husker jeg..

 

EDIT: Den høres nesten helt ut som "Dj Satomi - Castle In The Sky", bare at den går litt anerledes og er litt raskere.

6014600[/snapback]

Kan være en remix. Prøv desse.

6014661[/snapback]

Det var en remix ja, men ingen av de :) Dj Jansen - Castle in the sky ;)

 

Men lurer på en annen sang som jeg har et klipp av, noen som vet hva

denne heter?

6015155[/snapback]

 

Eg fekk opp "Crazy Ravers - Wonder (DJ Satomi Happy Tranc" i winampen når eg spelte av fila.. Er ikkje det då?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...