Samurai99 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg lurer på en sang som går MYE på thevoice, og er veldig rolig R&B-aktig. Tenker meg at det er John Legend eller noen med lignende stil. Noen som vet? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Sangen på den filmen; Not another teen movie, der hu med de sorte brillene og hestehalen går ned trappa, kommer sangen: So kiss me, lalala. .lalala... Noen som vet? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Sangen på den filmen; Not another teen movie, der hu med de sorte brillene og hestehalen går ned trappa, kommer sangen: So kiss me, lalala. .lalala... Noen som vet? Skulle tro at det var "Sixpence None The Richer - Kiss me"... Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hørte nylig en remix av "The Archies - Sugar sugar (oh honey honey)" på radio, men fikk aldri vite hvem som hadde lagd remixen. Noen som vet hvilken låt jeg henviser til og hvilken artist som har lagd denne R&B-remixen? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Noen som vet åssen sang som blir spilt i The Fast and the Furious, i scenen når politiet stormer huset til han kinesiske street-raceren..? Fant ikke den igjen på soundtrack-CDen vertfall.. Kan ikke hjelpe deg med annet enn at den etter all sannsynlighet står oppført her, på imdb.com. Pleier å stå alle sanger brukt i filmen noenlunde kronologisk der, har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei igjen. Jeg lurer nå på sangen i denne flash-filmen når han ene spilleren på ct-laget teamkiller. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jimmy Soul - If you want to be happy Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg er på jakt etter to sanger som jeg ikke husker hva heter for noe. håper derfor noen her kan jelpe meg: sang nummer 1: denne sangen var populær i cirka 1995. det eneste jeg husker fra sangen er teksten "i am feeling, i got to know. i realy got to know" (mener ganske sikkert at teksten gikk slik). såvidt jeg husker ble denne sangen fremført av en som het Charles Chaw, men jeg finner ikke noe om han på nettet. mener også å huske at sangen het "i am feeling", men finner ikke teksten til denne noen steder heller... i videoen sitter en svart mann (med digre negerlepper) mens en person sitter på andre siden av bordet hele videoen er i svart/hvitt). noen som husker denne? sang nummer 2: denne sangen var pop cirka 2000/2001. det jeg husker av denne teksten er "i wanna boogie all night". (hun som synger drar skikkelig på "I" i setningen). har helle rikke funnet denne sangen noen steder på nettet. det er en dame som synger/sang denne sangen og den var litt disco-aktig. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Sang nummer to heter "House of Glass - Disco down"...sang nummer 1 må jeg komme tilbake til. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hva heter den første sangen i denne filmen? http://home.no.net/fuzzy2/sang.wmv Lenke til kommentar
thom Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hva heter den sangen på reklamen i the aprentice? Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Noen som vet hva ene sangen i Pulp Fiction heter? Teksten er no sånt som "soon you will be a woman" Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hva heter den første sangen i denne filmen?http://home.no.net/fuzzy2/sang.wmv Er en låt av Dj Mangoo Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Noen som vet hva ene sangen i Pulp Fiction heter? Teksten er no sånt som "soon you will be a woman" Urge Overkill - Girl, You'll Be A Woman Soon. Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Urge Overkill - Girl, You'll Be A Woman Soon. Takk skal du ha! :!: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Sang nummer to heter "House of Glass - Disco down"...sang nummer 1 må jeg komme tilbake til. takker så langt Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hva heter den første sangen i denne filmen?http://home.no.net/fuzzy2/sang.wmv Er en låt av Dj Mangoo Feil, det er "J&R Project - Daydream"... Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hva heter den første sangen i denne filmen?http://home.no.net/fuzzy2/sang.wmv Er en låt av Dj Mangoo Feil, det er "J&R Project - Daydream"... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Hva heter den sangen hvor en mann synger "Hot stuff, summer in the city nanana" eller noe sånt. Den er kanskje litt gammel også. Jeg tror det er en rocke sang. Endret 6. februar 2005 av Overdox Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hva heter den sangen hvor en mann synger "Hot stuff, summer in the city nanana" eller noe sånt. Den er kanskje litt gammel også. Jeg tror det er en rocke sang. Joe Cocker - Summer in the city Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå