johnj Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Rydder litt på maskina her.Husker ikke navnet på denne melodien og hvem som har laga den. Noen som kan si meg det? Sjekk sample. Trykk for sample 5991976[/snapback] Ikke spør meg hvordan jeg vet sånt, men Hani - "Baby Wants To Ride"? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Rydder litt på maskina her.Husker ikke navnet på denne melodien og hvem som har laga den. Noen som kan si meg det? Sjekk sample. Trykk for sample 5991976[/snapback] Ikke spør meg hvordan jeg vet sånt, men Hani - "Baby Wants To Ride"? 5993092[/snapback] Skal ikke spør jeg, men takk for at du visste. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Noen som har funnet ut hva den klassiske sangen i Canal Digital reklamen heter a? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg trenger desperat hjelp.. Hva heter denne sangen? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Hei, jeg bare lurer på om det er et program til å ta opp lyd på pcen.Pga jeg har funnet en låt på the oc(sesong 2, episode 24. Starter: 03:20min) som jeg liker. Men teksten er veldig dyp og uklar, så jeg skjønner ikke ordene som blir sagt. Så hvis noen vet om et program som jeg kan ta opp lyd med så hadde det vært flott. ..Hvis jeg finner et så kommer jeg med sample. 5992227[/snapback] De følgende låtene er med i denne episoden: «El Manana» - Gorillaz «Crosses» - Jose Gonzalez «Hide and Seek» - Imogen Heap «You're Not The Law» - The Dead 60's «An Honest Mistake» - The Bravery «Hot Ride» - The Prodigy «Friends» - Ryan Adams & The Cardinals «Twenty Two Fourteen» - The Album Leaf Av disse kan jeg i alle fall utelukke Ryan Adams & the Cardinals og Imogen Heap. Redigert: Jeg antar at lydklippet var fra den nevnte episoden av The OC. Redigert igjen: Jeg søkte på teksten, og da fant jeg at Gorillaz-sangen inneholder følgende tekstlinje: Summer don't know me no more Det kan høres ut som det er det som blir sagt i sangen, så jeg ville satset på den. Endret 26. april 2006 av PelsJakob Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 PelsJakob: Tusen hjertelig takk! Det var Gorillaz - El Manana Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Noen som har funnet ut hva den klassiske sangen i Canal Digital reklamen heter a? 5993183[/snapback] Jeg sendte nettopp en e-post, men fikk et autosvar om at hun ikke kommer til å lese den før fredag.. Om jeg får noe nyttig ut av henne, så gir jeg beskjed hit igjen.. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Har sendt mail akkurat jeg også... Lenke til kommentar
tulejt Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Er interessert i Quaker's Havre fras reklamesang også =) Sånn hvis noen sitter på et navn der. Har ikke noen lydfiler av det. Sender dem en mail nå tenker jeg, om jeg finner siden deres Finner bare deres svenske side, prøver den i hvert fall. Kanskje de vet noe, eller har en mail til noen jeg kan kontakte i Norge. Endret 27. april 2006 av tulejt Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Her er svaret jeg fikk ifra Canal Digital: Hei - og takk for din henvendelse (har mottatt denne via vårt kundesenter) Musikken vi benytter i reklamefilmen for fotball er komponert spesielt til denne reklamefilmen - og er dessverre ikke å få kjøpt noe sted Jeg er enig med deg i at det minner litt om Orff og Carmina Burana. Vår brief til komponisten var at det skulle være noe ala en hymne; pompøst og med mye følelse. Personlig er jeg veldig fornøyd med resultatet :-) Endret 27. april 2006 av King-Nothing Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 PelsJakob: Tusen hjertelig takk! Det var Gorillaz - El Manana 5993878[/snapback] Fra THE HYPE MACHINEhttp://hype.non-standard.net/serve/p/300/4...az_elmanana.mp3 Lenke til kommentar
jensens Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hmm. Jeg lurer på en sang, jeg hørte den for lenge siden. å husker bare litt av den. Dem synger om en mann på 17 år ca som fikk unge, så stakk dama av. så etter et par år fikk han se ungen sin igjen. er noe "You where five years old, when i hold you in my arms" husker veldig lite av den. Men noen som vet hvilken det er ? 5938145[/snapback] Ingen som vet min ? Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hmm. Jeg lurer på en sang, jeg hørte den for lenge siden. å husker bare litt av den. Dem synger om en mann på 17 år ca som fikk unge, så stakk dama av. så etter et par år fikk han se ungen sin igjen. er noe "You where five years old, when i hold you in my arms" husker veldig lite av den. Men noen som vet hvilken det er ? 5938145[/snapback] Ingen som vet min ? 5997895[/snapback] Hvilken sjanger er det? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Neil Young - When I Hold You In My Arms? Et skudd i blinde. Endret 27. april 2006 av King-Nothing Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) HM!! At det går an.. Jeg heter da ikke Karl Petter!! Jeg fatter ikke at ingen kan å lese et bindestrek og en "d"... Nuvel.. Her er ihvertfall svaret jeg fikk fra Canal Digital: Hei Karl Petter Musikken er spesialkomponert for denne reklamen og vi får mange henvendelser nettopp etter dette stykket. Ha god dag. Med hilsen Cathrine Barth-Nossum Informasjonssjef Canal Digital AS Endret 27. april 2006 av karlpeder Lenke til kommentar
Mossfoot Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Har noen sett Kiwi reklamen med den blinde mannen og førehunden som finner de billigste stedene, altså Kiwi inkludert selvfølgelig...Uansett, Kiwi er uinteresant, jeg må vite hva sangen i den reklamefilmen heter Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Har noen sett Kiwi reklamen med den blinde mannen og førehunden som finner de billigste stedene, altså Kiwi inkludert selvfølgelig...Uansett, Kiwi er uinteresant, jeg må vite hva sangen i den reklamefilmen heter 5998446[/snapback] John Butler Trio - Zebra Lenke til kommentar
sull Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hei, vet ikke om det er noen som ser på Scrubs? En komisk sykehusserie.. Tingen er det at jeg nylig så en episode der de spilte en sang der der teksten gikk slik: "Everybody's gotta hold on hope, its The last thing thats holding me." Noen som vet hvilken sang det er ? Takker for alle svar Lenke til kommentar
orginal Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Hørte en knall sang i dag. Har hørt den endel før også, men aldri snappa opp navnet. Vet så godt som ingen tekst fra den heller, men jeg kan prøve å gjengi litt fra refrenget(selv om jeg alltid hører feil i engelske sangtekster ) "i feel strong without you, tralala need you by myyy side" "blablalba" "all my life i've been waiting for you to come along" "blalblb" I versene rappes det. Tung bass i tilleg. Når refrenget kommer, tar en dame med tecno-lys stemme over. Litt kjappere enn middels tempo vil jeg påstå. Ganske så melodiøst også her. Endel basse enda. Hørte den i en butikk, så sangen er ganske allment kjent tror jeg. Ikke helt ny, men den drar heller ikke på åra tror jeg ikke Noen som vet hvilken jeg tenker på? Tenkte først Colio, men finger ingen som det kan være. Mulig jeg bare er dårlig til å leite da, men......... Endret 27. april 2006 av kjor1 Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hei, vet ikke om det er noen som ser på Scrubs? En komisk sykehusserie..Tingen er det at jeg nylig så en episode der de spilte en sang der der teksten gikk slik: "Everybody's gotta hold on hope, its The last thing thats holding me." Noen som vet hvilken sang det er ? Takker for alle svar 6000647[/snapback] Denne? Regner nesten med det. Soundtrack (Scrubs) Guided By Voices - Hold On Hope Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå