Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

"I've been working on John Deere tractors all day long"

Så trur jeg det var slik videre: "Cutting hay and seeding "frø""

 

Noen ide om hvilken sang det kan vær? Den spilles i Autofil-Larsens reportasje om John Deere. Trur det var 11.01.2005 den gikk på TV.

 

På forhånd, takk.

5984105[/snapback]

 

Kan sikkert komme et alternativ i hvert fall:

Lonestar - John Doe On A John Deere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke O Fortuna i Canal Digital reklamen. Det er litt samme stil over den, men det er ikke samme. Da hadde jeg ikke ønsket navnet på den =) Liker O Fortuna veldig godt, så hadde nok kjent den igjen.

 

Sendte mail til Canal Digital med en gang jeg hørte den, fikk ikke noe interessant ut av fyren som svarte meg. Leter videre selv, oppdaterer dere om jeg finner noe av interesse =)

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hva sangen i "ostereklamen" (tydeligvis Tine - Norvegia)

heter?

 

 

Søstern min lurer, men jeg ser ikke TV så jeg aner ikke hva hu snakker om.

5984477[/snapback]

 

 

Tror heller hun mener reklamen for Tine Ridderost, som tusenvis av andre har lurt på.

Sendte mail til Tine og de svarte:

 

"Det meste av musikken TINE benytter i reklame er spesiallaget og er derfor

ikke tilgjengelig på CD. Musikken i den nye reklamefilmen til Ridder er

også spesialkomponert. Det er ikke spilt inn en hel låt, men bare den delen

man hører i filmen. Vi ønsker deg en riktig god helg."

Lenke til kommentar
De har en anna reklamefilm der masse fotballspillere og andre folk synger Loooooove loooooooove looooooooove og all you need is love i forskjellige settinger. Sikker på den klassiske musikken er Canal Digital i det hele tatt? Jeg husker ikke hvilken reklame, men jeg husker sangen godt.

5983734[/snapback]

 

Denne sangen er nok en remix av beatles versjon, som er laget til dette års tippeliga... Det er enkelte av tippeligaens spillere som synger enkelte vers også.

Lenke til kommentar

Nå som det snart er 17. mai, kom jeg til å huske på en elektronika-versjon av sangen jeg tror heter "17de mai-sang for de små" av Margrethe Munthe. Den kom ut for noen år siden, men det har ikke lykkes meg å få noen treff på sangen i google da jeg ikke husker artist navnet. Sangen ble kalt "17. mai" og jeg mener artisten var noe som kan ligne "Excite". Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen heter som blir spilt i American Psycho? Hovedpersonen setter på denne sangen rett før han skal drepe sin arbeidskolega med øks.

5986049[/snapback]

 

 

Huey Lewis and the News "Hip to be square"?

Husker ikke helt, men mener det er den. Patrick Bateman forteller om sangen og hvem som synger den også rett før han hugger til.

Lenke til kommentar
en teknosang som er sinnsykt fengende. tror det er tiesto, men ikke adio for strings  :hmm:  er et par år gammel, har hørt den mye, men vet ikke hva den heter!

 

Vet det er vanskelig, men har noen en ide?

5991855[/snapback]

 

Theme From Norefjell, Sparkles, The Anthem, Flight 643, Suburban Train. De kommer jeg på akkurat nå som det kan være...

Lenke til kommentar

Hei, jeg bare lurer på om det er et program til å ta opp lyd på pcen.

Pga jeg har funnet en låt på the oc(sesong 2, episode 24. Starter: 03:20min) som jeg liker.

Men teksten er veldig dyp og uklar, så jeg skjønner ikke ordene som blir sagt.

Så hvis noen vet om et program som jeg kan ta opp lyd med så hadde det vært flott.

..Hvis jeg finner et så kommer jeg med sample.

 

Gjerne ta det på PM også hvis dere/du føler at det blir regnet som "spam"..

 

Mvh Scotty

Lenke til kommentar
en teknosang som er sinnsykt fengende. tror det er tiesto, men ikke adio for strings  :hmm:  er et par år gammel, har hørt den mye, men vet ikke hva den heter!

 

Vet det er vanskelig, men har noen en ide?

5991855[/snapback]

 

Theme From Norefjell, Sparkles, The Anthem, Flight 643, Suburban Train. De kommer jeg på akkurat nå som det kan være...

5992197[/snapback]

 

takk. skal sjekke dem ut. khna også nevne at det dreier seg om en fin sang, ikke en bråkete. meget fengende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...