j0rn Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Så en veldig tøff sang på svisj i går som minna litt om Eric Prydz - Call On Me og Junior Jack - Stupidisco. Musikkvideoen var noen hotte damer som spilte poker og dansa litt. Noen som vet hva den heter Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Fortsatt ingen som vet hva sangen i JC-reklamen heter? Har vært nevnt før i tråden, men jeg og flere står fortsatt fast. Er det denne du tenker på? Peking Laundry - Don’t turn away Link til side: JC-Online Du er en (data)engel Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Så en veldig tøff sang på svisj i går som minna litt om Eric Prydz - Call On Me og Junior Jack - Stupidisco. Musikkvideoen var noen hotte damer som spilte poker og dansa litt. Noen som vet hva den heter her er bilder fra videoen: edit: det er det midterste bildet, ikke snoop dogg elle turboneger Endret 2. februar 2005 av j0rn Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 har dere hørt en sang hvor det er en som spiller piano og synger you've had a bad day, og så er det en gutt og en jente som blir filmet hver for seg, og så begynner de og tegne på en reklameplakat?????? "spør for noen andre" Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) : dobbeltklikk er kult : Endret 2. februar 2005 av Plomma2 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Noen som vet hva sangen som spilles helt på slutten av Woman on Top reklamen heter? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (Hittman @ 31/01/2005 : 20:12)Er det noen som vet hva låta Fokus Bank bruker i reklamene sine heter? Reklamene ligger her: http://www.fokus.no/markedsforing Fikk svar fra Fokus Bank hvis noen andre skulle lure på det samme: Musikken på reklamefilmene våre er spesiallaget. Inspirasjonen til musikken er hentet fra et stykke på et album som heter "La valse des monstres" med en artist som heter Yann Tiercen. (Caliber @ 02/02/2005 : 16:38)Du er en (data)engel Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Så en veldig tøff sang på svisj i går som minna litt om Eric Prydz - Call On Me og Junior Jack - Stupidisco. Musikkvideoen var noen hotte damer som spilte poker og dansa litt. Noen som vet hva den heter Kan ikke si jeg kjenner igjen videoen, men var det noen vers-linjer i sangen? Kan det feks være Michael Gray - The Weekend? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kan det feks være Michael Gray - The Weekend? Tipper det. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Hei. Lurte på en låt som er/var i en bilreklame (husker ikke merke). Et lite stykke uti låta høres det ut som om det henger seg opp på "run, run, run osv..." Liker låta utrolig godt, så den som vet navnet er jeg evig takknemlig til. edit: noe liknende electronica tror jeg.. Endret 2. februar 2005 av galskapen Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 har dere hørt en sang hvor det er en som spiller piano og synger you've had a bad day, og så er det en gutt og en jente som blir filmet hver for seg, og så begynner de og tegne på en reklameplakat?????? "spør for noen andre" Har ikke sett videoen, men er det R.E.M. - Bad day???? Ellers må du nesten si hva slags sjanger det er osv.. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 noe liknende electronica tror jeg.. electronica... Er det "Phoenix - Run run run" du tenker på? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 noe liknende electronica tror jeg.. electronica... Er det "Phoenix - Run run run" du tenker på? Dessverre ikke.. Tror låta er litt rolig, litt mystisk på en måte.. Spurt en annen jeg kjenner.. Sa det det samme som deg. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tror hun sa at den var ganske rolig Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hva heter den sangen som spilles på slutten av tv-programmet "migrapolis"? En ganske kjent eksotisk sang. Har hørt den før. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Tarkan - Simarik Tror jeg... Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Kan det feks være Michael Gray - The Weekend? Tipper det. det er ikke den Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Tarkan - Simarik Tror jeg... Jepp! *danse til* Lenke til kommentar
above Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Noen som vet hva den sangen hvor de synger "tar henda i været og skriker...." melodien er "pimp" Noen som vet hva jeg kan mene? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Noen som vet åssen sang som blir spilt i The Fast and the Furious, i scenen når politiet stormer huset til han kinesiske street-raceren..? Fant ikke den igjen på soundtrack-CDen vertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå