glx-rider Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 gnais barkley - crazy er originalen hvertfall.. Kan ikke si den egentlig er så electronica.. sikkert en del mixer av den ute og går.. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) gnais barkley - crazy er originalen hvertfall.. Kan ikke si den egentlig er så electronica.. sikkert en del mixer av den ute og går.. 5919834[/snapback] Takker. Visste faktisk ikke at Danger Mouse hadde noe med dette å gjøre. Imponerende! Endret 14. april 2006 av Oovz Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Jeg har bladd meg noen sider bakover i tråden i min leting etter sangen som spilles i den Coca-Cola-reklamen... "When you're smiling" osv, sånn glad-sang. Sendte mail til Coca-Cola for et par uker siden, men fikk aldri svar. Noen som vet hva den heter? Evt. hvilke 2 (?) sanger denne er satt sammen av: http://sjurvaage.com/musikk/sang.mp3 5910742[/snapback] Det er opprinnelig Louis Armstrong som er mest kjent for "When you`re smiling" men i Coca Cola reklamen er det Louis Prima som synger. 5911137[/snapback] ah, takk Og takk til dere andre også Noen som vet hvilke 2 (?) sanger denne er satt sammen av da? http://sjurvaage.com/musikk/sang.mp3 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Noen som aner hva denne sangen heter? EDIT: Ville visst ikke ta .wav fila mi EDIT2: Ikke .rar fila heller. Får laste det opp på rapidshare.de. EDIT3: Der: http://rapidshare.de/files/18040515/sample.wav.html EDIT4: Ah, jeg fant den. *bøye seg i støvet for google* Endret 15. april 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Noen som aner hva denne sangen heter? 5922984[/snapback] Vilt skudd i mørket: Ingenting? Glemte du en link eller noe sånt? Lenke til kommentar
araneida Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg trenger hjelp!! Jeg har fått helt dilla på sånne "smurfesanger" Men ikke sånn cascada og sånn da, Special D - Come with me og C-Bool - House baby... PLIZ det er ingen jeg kjenner som har peiling på noe Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 En kamerat som har spurt meg om denne mange ganger og jeg har ikke klart å finne spor av den noe sted Så da spør jeg her Ledetråder Noe av teksten: "She was only 9(?) years old but quite a little lady" Skal være en pen og rolig sang. Tror den kan være norsk siden jeg ikke har fått noen treff når jeg søker på teksten. 5918017[/snapback] Muligens trådens lengste longshot, men hvis teksten er noe anderledes: Trond Granlund - "Girl 16" Den er Norsk iaf Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 er det noen her som vet hva Intro sangen Til "The Third Watch" på NRK1 heter? Noen som også vet hvilken sang som ble brukt på slutten av onsdagens episode av "The Third Watch"? Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 er det noen her som vet hva Intro sangen Til "The Third Watch" på NRK1 heter?Noen som også vet hvilken sang som ble brukt på slutten av onsdagens episode av "The Third Watch"? 5925386[/snapback] Introsangen er i alle fall The Crystal Method - Keep Hope Alive. Fet sang. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg lurer på hva sangen på den Nike ronaldinho reklamen heter, den der med fløytene og sånn. Tror det er samba eller noe Du kan laste ned filmen her. Lenke til kommentar
Zindex Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Er Touch the sky originalt av Kanye West eller har han tatt musikken fra en eldre versjon? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 han har samplet Move on Up av Curtis Mayfield. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg hørte en sang her om sagen på radion. Tror det var en han som sang hvis jeg husker riktig , men ihvertfall, refrenget sang "han " tolerate this " Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg hørte en sang her om sagen på radion. Tror det var en han som sang hvis jeg husker riktig , men ihvertfall, refrenget sang "han " tolerate this " Noen som har peiling? 5928719[/snapback] Manic Street Preachers - If You Tolerate This ? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Jeg hørte en sang her om sagen på radion. Tror det var en han som sang hvis jeg husker riktig , men ihvertfall, refrenget sang "han " tolerate this " Noen som har peiling? 5928719[/snapback] Manic Street Preachers - If You Tolerate This ? 5928739[/snapback] Takk skal du ha. Det var den... Men når jeg først er igang, noen som vet hva sangen som spilles når Nordic Poker King er ferdig...(rulleteksten)? Endret 16. april 2006 av VgaR Lenke til kommentar
MKej Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg lurer på hva sangen på den Nike ronaldinho reklamen heter, den der med fløytene og sånn. Tror det er samba eller noe Du kan laste ned filmen her. 5925647[/snapback] det lurer jeg også på Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hei! Dette er kanskje lettest for de som var på TG06, men, det jeg vet så langt, er at sangen har "I've got the Power" i seg, men det er ikke den orginale. Det er den som ble spilt på TG06, en del på scena. Noen som har noen anelse? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hei! Dette er kanskje lettest for de som var på TG06, men, det jeg vet så langt, er at sangen har "I've got the Power" i seg, men det er ikke den orginale. Det er den som ble spilt på TG06, en del på scena. Noen som har noen anelse? 5929834[/snapback] snap - power? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Nei, den var ikke helt sånn. :-( "H-Block - The Power" heter sangen. Endret 16. april 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 kanskje det er en remix... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå