MKej Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg så en reklame på SportN her om dagen, det var reklame for hvilken serier de sender på sportN og jeg lurte på hva sangen heter. sangen startet slik: i say oh la la i say oh la la, come on come on. osv Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hvilken sang spilles i den nye axe-reklamen hvor Ben affleck trykker på en teller av noe slag? Husker pent lite av teksten og aner ikke om jeg siterer riktig engang, men sånn husker jeg deler av teksten: Billy James and Rick James Billy kid on the hip born to be... Aner ikke om det er riktig, men tror ikke jeg er så veldig langt unna sannheten Lenke til kommentar
johnj Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Aner ikke om det er riktig, men tror ikke jeg er så veldig langt unna sannheten 5890236[/snapback] Du var ikke så langt unna svaret heller. Sakset fra side 289, repetert på side 291: Johnny "Guitar" Watson - "Gangster of Love" Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Takker og bukker! Fikk ikke til å søke i tråden siden axe bare inneholder 3 bokstaver :/ Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hørte en sang her som het Crazy på radioen nettop. Fikk med meg at Barkley var i artist navnet, noen som kan skrive hele artist navnet og helt korrekt ? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hørte en sang her som het Crazy på radioen nettop. Fikk med meg at Barkley var i artist navnet, noen som kan skrive hele artist navnet og helt korrekt ? 5892356[/snapback] Gnarls Barkley - Crazy ? Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Trenger litt hjelp, må vite navnet og artisten på trance låten som går i bakgrunnen på denne flash introen, står helt stille hos meg : http://www.gatecrasher.co.uk/connected/micro/index.html PÅ forhånd takk 5866781[/snapback] Ingen som vet hvilken sang det er? 5869401[/snapback] Hypertraxx - Angel Kom endelig på det. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Hva heter sangen i den nye reklamen for Tine Ridderost? Er en dame synger veldig lyst på en rolig sang (spilledåse-musikk) => sier "you are the one" et par ganger... Endret 9. april 2006 av Straydog Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg så en reklame på SportN her om dagen, det var reklame for hvilken serier de sender på sportN og jeg lurte på hva sangen heter.sangen startet slik: i say oh la la i say oh la la, come on come on. osv 5890014[/snapback] Ingen som hørt den, trur den er fransk Lenke til kommentar
dapre Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Norsk sang. Synger på gebrokkent Norsk. Tar for seg de fleste nasjonaliteter og driver ap med både dem og det norske. Feks; "Jeg heter Ali og kommer fra Irak....kjører drosje i Oslo...osv"' "Jeg heter Dragon og kommer fra Kosovo....osv" Husker lite av teksten. Kan nok virke litt smårassistisk på enkelte, men må innrømme at jeg måtte trekke på smilebåndet Tenkte først på Banana Airlines, men finner ikke noe liknende i deres utgivelser. Noen bjeller som ringer ? Takk Lenke til kommentar
warpig Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Norsk sang. Synger på gebrokkent Norsk. Tar for seg de fleste nasjonaliteter og driver ap med både dem og det norske. Feks; "Jeg heter Ali og kommer fra Irak....kjører drosje i Oslo...osv"' "Jeg heter Dragon og kommer fra Kosovo....osv" Husker lite av teksten. Kan nok virke litt smårassistisk på enkelte, men må innrømme at jeg måtte trekke på smilebåndet Tenkte først på Banana Airlines, men finner ikke noe liknende i deres utgivelser. Noen bjeller som ringer ? Takk 5893636[/snapback] Vet ikke om den har noe offisielt navn, men på dataen min heter den så mye som innvandrersangen. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Otto Jespersen - Utlending, på min maskin Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Har en veldig vanskelig en! Track 4 på THPS 4 (PS1), hva heter den sangen? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Lurer på hva nescafe i brazil sangen heter... den hvor han står på stranda og skal lage en kopp instant nescafe før brazilianerene begynner å spille fotball med søppel. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Har en veldig vanskelig en! Track 4 på THPS 4 (PS1), hva heter den sangen? 5894842[/snapback] Fant soundtrack på IGN. Haken er at jeg vet ikke hvilken av disse sangene er, men det er av dem. Agent Orange, "Bloodstains" Aesop Rock, "Labor" AC/DC, "TNT" Avail, "Simple Song" Biz Markie, "Body Rock" Bouncing Souls, "Manthem" City Stars, "Bad Dream" The Cult, "Bad Fun" De La Soul, "Oodles of O's" Delinquent Habit, "House of the Rising Drum" Distillers, "Seneca Falls" Eyedea & Abilities, "Big Shots" The Faction, "Skate and Destroy" Flogging Molly, "Drunken Lullabies" Gang Starr, "Mass Appeal" Goldfinger, "Spokesman" Haiku De'Etat, "Non Compros Mentis" Hot Water Music, "Freightliner" Iron Maiden, "Number of the Beast" Jeru the Damaja, "Verses of Doom" JFA, "Beach Blanket Bong Out" Less Than Jake, "All My Friends are Metalheads" Melle Mel, "I'm a Star" Nebula, "Giant" N.W.A., "Express Yourself" The Offspring, "Blackball" Public Enemy, "By the Time I Get to Arizona" Rocket From the Crypt, "Savoir Faire" Run DMC, "My Adidas" Sex Pistols, "Anarchy in the UK" System of a Down, "Shimmy" Lootpack, "Whenimondamic" Toy Dolls, "Dig That Groove Baby" US Bombs, "Yer Country" Zeke, "Death Alley" Lykke til med søket. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 hmm.. Jaja, begynne å leite:p Takk ! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) hvem er dette? http://www.s183-38.furanet.com/ryoni/videos/miranda.wmv Låta starter litt inn i filmen Det er den som er på forsiden her: http://www.ryoni.com/ nå Endret 9. april 2006 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Teds Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 hvem er dette? http://www.s183-38.furanet.com/ryoni/videos/miranda.wmv Låta starter litt inn i filmen Det er den som er på forsiden her: http://www.ryoni.com/ nå 5895196[/snapback] Fant ikke den som var heeeelt lik, men man skulle tro det var "Reflekt - Need To Feel Loved". Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Slenger på et lite spm. Hvilken sang spilles på en av de utrolig unødvendige kortfilmene til Discovery Channel...Mener filmen dreier seg om Litauen og man ser en dame som lager noe bakte "kjøttettellerannet". Tipper sangen er fra gamle Sovjet elns? Endret 10. april 2006 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå