melli123 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Finnes det en sang hvor de nevner ordet "start" en god del ganger. har en oppgave på skolen skjønner dere... Endret 31. januar 2005 av VgaR Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Leter etter en sang som begynner nesten helt likt som David Bowie - Let's dance i de første 8 secundene. Husker han vietnameseren sang den i Idol, og det var noe dancing in mye room eller noe sånt Det er foresten Hip Hop. Du tenker vel på "Odyssey-Going back to my roots" EDIT: Hvis det er hiphop du tenker på så er ikke dette sangen din... Endret 31. januar 2005 av Joakim83 Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Finnes det en sang hvor de nevner ordet "start" en god del ganger.har en oppgave på skolen skjønner dere... Du har jo Rolling Stones - Start Me Up. Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Er det noen som vet hva låta Fokus Bank bruker i reklamene sine heter? Reklamene ligger her: http://www.fokus.no/markedsforing Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Det er en rockesang, som blir brukt i mange themer og intro B.l.a i Skiguiden (hvis dere har Tv. Budstikka lokak tv) Og i Big brother (nå nettopp) da deltagerene kom. Da ble det spilt Blur song 2 og denne sangen I teksten (det eneste jeg hører) er noe lignende "Rock rock and beast" Det kan være jeg tar feil. Den er fin, o det er frustrerende å ikke vite tittelen Lenke til kommentar
johnj Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Chemical Brothers - Block Rockin' Beats? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 sangen i Outback Jack serien på tvnorge? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 sangen i Outback Jack serien på tvnorge? Men at work - Land down under Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Fortsatt ingen som vet hva sangen i JC-reklamen heter? Har vært nevnt før i tråden, men jeg og flere står fortsatt fast. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Fortsatt ingen som vet hva sangen i JC-reklamen heter? Har vært nevnt før i tråden, men jeg og flere står fortsatt fast. Fant ikke tråden din lenger bak...har du noen kjennetegn/hint så kanskje det skulle ordne seg.... Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Fortsatt ingen som vet hva sangen i JC-reklamen heter? Har vært nevnt før i tråden, men jeg og flere står fortsatt fast. Er det denne du tenker på? Peking Laundry - Don’t turn away Link til side: JC-Online Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Er det noen som vet hva kjenningsmelodien til "Ukens Media-Molbo" på P4 heter? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Er det noen som vet hva kjenningsmelodien til "Ukens Media-Molbo" på P4 heter? Lurer på om det er temaet fra "The Saint" Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Er det noen som vet hva kjenningsmelodien til "Ukens Media-Molbo" på P4 heter? Lurer på om det er temaet fra "The Saint" Det temaet er ihvertfall ufattelig kult, av Orbital om noen lurte. AtW Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Yess! Det var Orbital - theme from The Saint... Den melodien er bare feet! Lenke til kommentar
Morten892 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Vi har filmprosjekt på skolen og jeg skulle gjerne visst hva introen til team antonsen heter...der de går bortover gangen Finner det ikke ut... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Noen som vet hva sangen de spiller i traileren i den nye filmen til Julia Roberts heter? Husker ikke helt hva filmen heter, kanskje "Closing" eller noe. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Dette er et litt "longshot", men jeg lurer på hva sangen heter på den nyeste Gran turismo traileren "making of" heter. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Vi har filmprosjekt på skolen og jeg skulle gjerne visst hva introen til team antonsen heter...der de går bortover gangen Finner det ikke ut... Såvidt jeg vet en spesialskrevet intro av Stein Johan Grieg Halvorsen/NRK, men sjekk rulleteksten for sikkerhets skyld hvis du har tilgang på episodene. Vurdert å rippe lyden fra DVD-en og bruke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå