SvennAndre Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Noen som har peil på den sangen som er i den nye Axe reklamen som går for tiden? Den click, hvor han klikker på en teller for hver dame som flørter med han.. Virker som en litt oldschool sang.. Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Noen som vet den første låta i denne filmen heter? Mvh Andak 5852824[/snapback] Lil' Wayne - This is the Carter 5863653[/snapback] Hjertelig Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Lurer på en sang...En dame som synger "si meg kva er du redd for?....fryktar du livet?" Hun synger mere, men husker ikke resten av teksten, eller hva sangen/artisten heter derfor jeg postet den her, takk for alle svar Endret 3. april 2006 av kt600 Lenke til kommentar
johnj Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Lurer på en sang...En dame som synger "si meg kva er du redd for?....fryktar du livet?"Hun synger mere, men husker ikke resten av teksten, eller hva sangen/artisten heter derfor jeg postet den her, takk for alle svar 5864022[/snapback] Sigvart Dagsland + Karoline Krüger - "Ka E Du Redd For" Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Lurer på en sang...En dame som synger "si meg kva er du redd for?....fryktar du livet?"Hun synger mere, men husker ikke resten av teksten, eller hva sangen/artisten heter derfor jeg postet den her, takk for alle svar 5864022[/snapback] Sigvart Dagsland og Karoline Krüger "Ka er du redd for?" kan det være. Edit: Litt for treg, igjen Endret 3. april 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 ah, takk begge toen Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Nå lurer jeg fært på hva sangen i filmen "Slither" jeg akkurat var å så, heter. Sangen er med i traileren her: http://us.imdb.com/title/tt0439815/trailer...lay-E26569-10-2 Forøvrig en drittfilm av dimensjoner, men roligsangen der Edit: nevermind. Etter å ha fått med meg litt av teksten og googla ivrig kom jeg frem til at det er Air Supply - Every Woman in the World Endret 4. april 2006 av bfisk Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Noen som har peil på den sangen som er i den nye Axe reklamen som går for tiden? Den click, hvor han klikker på en teller for hver dame som flørter med han.. Virker som en litt oldschool sang.. 5863773[/snapback] noen som vet? han synger "im a gangster,im a lover". er kul sang Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Høres mer ut som "i'm a gangsta of love" Men ikke sikker.. Vil vite hva den heter! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Høres mer ut som "i'm a gangsta of love" Men ikke sikker.. Vil vite hva den heter! 5865408[/snapback] "Gangster of love" by Johnny "Guitar" Watson Lenke til kommentar
Shen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Trenger litt hjelp, må vite navnet og artisten på trance låten som går i bakgrunnen på denne flash introen, står helt stille hos meg : http://www.gatecrasher.co.uk/connected/micro/index.html PÅ forhånd takk Lenke til kommentar
ladida Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Noen som vet hvilken sang som brukes på reklamen for denne ukens episode av Prison Break på tv3? En veldig fin og rolig sang, med kvinnelig vokalist. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Trenger litt hjelp, må vite navnet og artisten på trance låten som går i bakgrunnen på denne flash introen, står helt stille hos meg : http://www.gatecrasher.co.uk/connected/micro/index.html PÅ forhånd takk 5866781[/snapback] det er en judge jules sang, men vet ikke hva den heter Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 hørte denne sangen på radion, litt sånn dance aktig: dette var det jeg klarte å dra ut av den teksten ihvertfall, hehe I’m flying high..... Spread my wings............ ...........,but i never coming down I want you to see (i got music in me?) I got, you got, we got, (music baby?) Lenke til kommentar
warpig Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) hørte denne sangen på radion, litt sånn dance aktig:dette var det jeg klarte å dra ut av den teksten ihvertfall, hehe I’m flying high..... Spread my wings............ ...........,but i never coming down I want you to see (i got music in me?) I got, you got, we got, (music baby?) 5867237[/snapback] The New radicals - you've got the music in you / You Get What You Give Edit: tror jeg da. Endret 4. april 2006 av warpig Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 En hip-hop sang som spilles på radion om dagen. Han har en veldig lys stemme, og rytmen er bare rå! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 En hip-hop sang som spilles på radion om dagen. Han har en veldig lys stemme, og rytmen er bare rå! 5867786[/snapback] Chris Brown - Run It? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Vel.. lurer ikke akuratt på hva sangen heter, for det vet jeg Men jeg lurer på om den er mulig å få tak i på nettet (lovlig) Tittel: Holmenkoll-Mars Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Trenger litt hjelp, må vite navnet og artisten på trance låten som går i bakgrunnen på denne flash introen, står helt stille hos meg : http://www.gatecrasher.co.uk/connected/micro/index.html 5866781[/snapback] enig! den var feeeet! ingen som vet?? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Vel.. lurer ikke akuratt på hva sangen heter, for det vet jeg Men jeg lurer på om den er mulig å få tak i på nettet (lovlig) Tittel: Holmenkoll-Mars 5868103[/snapback] Spor nummer 10 på dette albumet, for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå