black_sheep Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 like the desert miss the rain.. hvem er det igjen....aff..husker ikke! Lenke til kommentar
xiayou Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har sangen nemlig men er sugen på andre versjoner og må jeg vite tittel! Den er sang nr.7 på et "MC Music-album" av et eller annet slag fra 1995. Hvilket album/sang/gruppe?? 5731092[/snapback] Kan det være Duke - So in love with you? Du kan høre på lydklipp fra diverse mikser fra singelen her (Amazon). Edit: Stemmer kanskje ikke helt overens med årstallet vel og merke, men sangteksten ser i allefall ut til å være identisk (søkte etter lyrics på google). 5731514[/snapback] Takk for hjelpen, det var riktig! Stilig sang Easy og kul Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) like the desert miss the rain..hvem er det igjen....aff..husker ikke! 5856300[/snapback] Hvor gammel er låta? Og er det mannlig eller kvinnelig vokal? Kan være Christina Millian "Miss you like crazy" Edit: Det kan være så mangt...mange låter som har det i refrenget... Endret 2. april 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 mener den er litt gammel...kvinnelig vokal. synger også and I miss you Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 mener den er litt gammel...kvinnelig vokal. synger også and I miss you 5856502[/snapback] Everything but the Girl - Missing Lenke til kommentar
johnj Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 mener den er litt gammel...kvinnelig vokal. synger også and I miss you 5856502[/snapback] Som Wipeout sier mange å velge i. Mitt tips i denne omgang: Everything But The Girl - "Missing". Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hva heter den sangen som går på radio og Svisj. Der han duden har slik horn, og faren til dama vil han skal stikke... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hva heter den sangen som går på radio og Svisj. Der han duden har slik horn, og faren til dama vil han skal stikke... 5857885[/snapback] Fall out boy - sugar were going down? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hva heter den sangen som går på radio og Svisj. Der han duden har slik horn, og faren til dama vil han skal stikke... 5857885[/snapback] Fall out boy - sugar were going down? 5858022[/snapback] Hjertelig takk Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hørte en sang i går... rapgreier med noe fiolinspilling(eller noe i den duren). Tror det var svensk tekst og...noen som har peiling? 5856026[/snapback] Det kan ha vært Organism 12, de har flere sanger med fiolinspill i seg. Det kan ha vært "Maskrosbarn", "Utvandraren" eller "De Sista Orden". Alle tre er gode låter vel verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Hva heter denne..har det på tungen men husker ikke edit: trykker på linken min men eneste som kommer opp er index.php edit2: måtte skifte fil-endelsen til mp3 untitled.mp3 Endret 3. april 2006 av Xander^ Lenke til kommentar
johnj Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hva heter denne..har det på tungen men husker ikke edit: trykker på linken min men eneste som kommer opp er index.php edit2: måtte skifte fil-endelsen til mp3 5860500[/snapback] "House of the Rising Sun", originalt med The Animals. Innleggsfunksjonen har vært slik en stund nå, men det fungerer å rename filen til hvadunåennvil.mp3 når du laster den ned. Regnet med at klippet var i mp3-format. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ganske kjent sang, den går sånn her: Hey! What's wrong with youuuuuuuuu" You're looking kinda down to meeeeeeee! Noen som vet? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ganske kjent sang, den går sånn her:Hey! What's wrong with youuuuuuuuu" You're looking kinda down to meeeeeeee! Noen som vet? 5861455[/snapback] Phats and Small - Turn around Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ganske kjent sang, den går sånn her:Hey! What's wrong with youuuuuuuuu" You're looking kinda down to meeeeeeee! Noen som vet? 5861455[/snapback] Phats and Small - Turn around 5861532[/snapback] Det var det gitt, tusen takk! Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Wey jeg har en til: Jeg var i Tryvann når det var snowshow og der spilte de en slags trance/techno sang. En dame som sang nesten det samme hele tiden: "I can give you more chance if you play(ikke sikker på play)... noe p.f takk Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Noen som har peiling på hva theme sangen til "Three Wishes" på TVNorge heter? Den er rett og slett genial! Teksten har noe som: "When wildest dreams come true" Lenke til kommentar
Kosmo Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hei leter etter en sang som jeg tror jeg har hørt på en reklame på tv. Refrenget(melodien) tror jeg er helt likt til gruppen The Knife med "Heart Beats", men tror den jeg leter etter er noe roligere. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Noen som vet den første låta i denne filmen heter? Mvh Andak 5852824[/snapback] Lil' Wayne - This is the Carter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå