uranus Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Takk så mye JohnJ Har du sangen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Lurer litt på en punk-sang som jeg mener går på radio for tiden. Det synges noe om et våpen med "I cock it, pull it". Any ideas? Mannlig vokalist. EDIT: Fant. Fall Out Boy - [From Under The Cork Tree #04] Sugar, We're Goin Down Endret 1. april 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Noen som vet hva sangen i Nokia reklamen for N70 heter? Ser at det står Moby i begynnelsen på mp3 spilleren hvis det kan hjelpe.... tror hvertfall det står det Lenke til kommentar
johnj Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Ser at det står Moby i begynnelsen på mp3 spilleren hvis det kan hjelpe.... tror hvertfall det står det 5852496[/snapback] ...og under der står det "In My Heart". uranus: Har vi ikke alle? Endret 2. april 2006 av johnj Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Noen som vet den første låta i denne filmen heter? Mvh Andak Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg lurer på en sang der refrenget starter med noe sånn som "Everything's gonna be alright". Det er en mann som synger. Han snakke-synger på versene. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Jeg lurer på en sang der refrenget starter med noe sånn som "Everything's gonna be alright".Det er en mann som synger. Han snakke-synger på versene. 5853092[/snapback] Kan være Bob Marley "No woman no cry" Edit: La ved teksten No woman no cry, no woman no cryNo woman no cry, no woman no cry Say, say, said I remember when we used to sit In a government yard in Trenchtown Obba, obba, serving the hypocrites As the would mingle with the good people we meet Good friends we have, oh, good friends we've lost Along the way In this great future, You can't forget your past So dry your tears, I say No woman no cry, no woman no cry Little darling, don't shed no tears, no woman no cry Say, say, said I remember when we used to sit In the government yard in Trenchtown And then Georgie would make the fire light As it was, love would burn on through the night Then we would cook cornmeal porridge Of which I'll share with you My fear is my only courage So I've got to push on thru Oh, while I'm gone Everything 's gonna be alright, everything 's gonna be alright Everything 's gonna be alright, everything 's gonna be alright Everything 's gonna be alright, everything 's gonna be alright Everything 's gonna be alright, everything 's gonna be alright So woman no cry, no, no woman no cry Oh, my little sister Don't shed no tears No woman no cry I remember when we use to sit In the government yard in Trenchtown And then Georgie would make the fire lights As it was, log would burnin' through the nights Then we would cook cornmeal porridge Of which I'll share with you My fear is my only courage So I've got to push on thru Oh, while I'm gone No woman no cry, no, no woman no cry Oh, my little darlin' Don't shed no tears No woman no cry, No woman no cry Oh my Little darlin', don't shed no tears No woman no cry Little sister, don't shed no tears No woman no cry Endret 2. april 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ser at det står Moby i begynnelsen på mp3 spilleren hvis det kan hjelpe.... tror hvertfall det står det 5852496[/snapback] ...og under der står det "In My Heart". uranus: Har vi ikke alle? 5852501[/snapback] Takker, er så vanskelig å få med seg sånne detaljer Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Noen som har listen over soundtracken til Lange Flate Ballær? Har sett på imdb.com men finner ikke noe der. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hva heter den sangen som er på Izzat på introen (menyen på DVD'n hvis jeg ike atr feil..) Det er ikke Desolate City. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hvor finner man egentlig ut hvilke sanger som er brukt i en film på imdb.com? Finner ingen linker eller noe som kan føre meg på rett spor. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Hva heter den sangen som er på Izzat på introen (menyen på DVD'n hvis jeg ike atr feil..)Det er ikke Desolate City. 5854092[/snapback] Du finner den gjerne på filmens nettside under «soundtrack». Endret 2. april 2006 av PelsJakob Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Noen som vet hvilken sang dette er? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Touch me Blablabla Touch me 'Till I can get my Satisfaction Refrenget er ca. slik, og det er en slags techno-låt. Rimelig kjent, skulle jeg tro. Jeg har i hvert fall hørt den mange steder. Noen som vet artist og navn? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Orginalen er hvertfall Samantha Fox - Touch me fra 80-tallet et sted. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Touch meBlablabla Touch me 'Till I can get my Satisfaction Refrenget er ca. slik, og det er en slags techno-låt. Rimelig kjent, skulle jeg tro. Jeg har i hvert fall hørt den mange steder. Noen som vet artist og navn? 5855742[/snapback] Det hørtes ut som Benny Benassi - Satisfaction Men er det ingen som vet hvilken Kurt-låt som spilles i åpningen av Lange flate ballær? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hvor finner man egentlig ut hvilke sanger som er brukt i en film på imdb.com? Finner ingen linker eller noe som kan føre meg på rett spor. 5854648[/snapback] Se på bildet, har ringet rundt med rødt Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hva hetter sangen i reklamen for Nissan Note? og hva hetter sangen fra reklamene for Nokia N-serien? Er det en Moby sang? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hørte en sang i går... rapgreier med noe fiolinspilling(eller noe i den duren). Tror det var svensk tekst og...noen som har peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå