Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi
Så filme Little Nicky her om dagen. I scenene hvor en nokså femi, halvnaken mann står og masserer brystvortene sine spilles det en nokså artig låt. Noen som vet hvilken? Den går med et enkelt danceriff og "uh-uh-uh-uh-uh-uhh" på vokal. :)

5823242[/snapback]

 

 

 

Du har selvfølgelig sjekka her?

5823284[/snapback]

 

Nei, det fikk jeg deg til å gjøre for meg. :green: Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, leiter etter en elektronika-sang som åpner med stemmen til Kiefer Sutherland som sier noe jeg tror er fra Dark City.

 

Han sier noe sånt som: "first there was darkness, then came strangers" osv.

 

Den er ganske rolig, men fy feite for en stemningsfull sang. Håper noen vet hvilken sang jeg snakker om.

Lenke til kommentar
Hei, leiter etter en elektronika-sang som åpner med stemmen til Kiefer Sutherland som sier noe jeg tror er fra Dark City.

 

Han sier noe sånt som: "first there was darkness, then came strangers" osv.

 

Den er ganske rolig, men fy feite for en stemningsfull sang. Håper noen vet hvilken sang jeg snakker om.

5826172[/snapback]

 

Sjekk her, lytt til samplesene og du finner den forhåpentligvis.

 

Jeg ville kanskje satt fingeren på "Sleep Now" av Hughes Hall eller "Dark" av Gary Numan.

Endret av cun
Lenke til kommentar

Venter kanskje ikke at noen kan svare på dette men.

 

I sangen Only Ash Remains - necrophagist er det et parti helt på slutten som er hentet fra noe klassisk musikk. Tror stykket er ganske kjent. Mener å huske å ha hørt det i en film eller noe.

 

Kan noen av Metall ekspertene (må kunne litt klassisk også da) her inne fortelle meg det, om du har hørt sangen og kjenner det igjen ?

Endret av manamind
Lenke til kommentar
Venter kanskje ikke at noen kan svare på dette men.

 

I sangen Only Ash Remains - necrophagist er det et parti helt på slutten som er hentet fra noe klassisk musikk. Tror stykket er ganske kjent. Mener å huske å ha hørt det i en film eller noe.

 

Kan noen av Metall ekspertene (må kunne litt klassisk også da) her inne fortelle meg det, om du har hørt sangen og kjenner det igjen ?

5835449[/snapback]

"Montagues & Capulets"/"Dance of the Knights" fra operaen "Romeo and Juliet" komponert av Sergei Prokofiev. :)

Endret av johnj
Lenke til kommentar
Lurer på hvem som orginalt har beaten til On My Block - 2pac feat. Scarface. Den ligger på en mixtape, så jeg mistenker at det ikke er 2pac og Scarface som har den, men at de freestyler beaten. Har hørt Dipset og G-unit som også freestyler til denne låta.

5822797[/snapback]

ikke heelt sikker, men på albumet The Fix har Scarface ei låt som heter On My Block, uten noen Tupac.

en jævlig fet pianoloop

Lenke til kommentar
Hei, leiter etter en elektronika-sang som åpner med stemmen til Kiefer Sutherland som sier noe jeg tror er fra Dark City.

 

Han sier noe sånt som: "first there was darkness, then came strangers" osv.

 

Den er ganske rolig, men fy feite for en stemningsfull sang. Håper noen vet hvilken sang jeg snakker om.

5826172[/snapback]

 

Låten du tenker på er Rumours of Angels m/ Diary of Dreams. Det er tung, gotisk elektronika. Har hele plata, den heter One of 18 Angels. Den starter nøyaktig som du beskriver, og flere Dark City-samples er spredt utover plata.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Den hørtes veldig interessant ut. Er den såkalt "inspirert" av filmen?

 

Noen spesiell grunn til at den låta ikke er oppført her?

 

Dessuten, den låta jeg fant inneholdt ikke noe med Kiefer Sutherland... Mulig jeg har fått tak i feil. Varer låta i 6:22?

Endret av cun
Lenke til kommentar

Akkurat der satte du meg fast. Alle plassene jeg fant plata online hadde en annen sang som nr. 1, Babylon. Men ikke på min versjon, som har akkurat samme cover. Snodig. Der er Rumors About Angels nr. 1, og Babylon nr.7. Jeg har plata fysisk og har sjekka coveret. Den er ofte med på gothic-kompilasjoner.

Sangen skal være 8:25.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Er helt fersk her, så vet ikke om dette er riktig sted å legge dette inn, men jeg prøver.

 

Har en sang på hjernen som jeg ikke kan finne ut hva heter, eller hvem som synger.

 

Har prøvd Google og diverse spille lister.

 

Jeg husker bare det jeg tror er refrenget: "Even angels end up falling..........it`s a beautiful morning for satellites".

 

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...