Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvem som er artistene til flere av Suzukireklamene som går på tv og radio? Sangene er opprocka versjoner av norske klassikere.

Den ene tror jeg heter "Lykken er"?

Den andre begynner med "Vinter og sne..."

Gå inn på suzukis hjemmesider og prøvelytt: http://suzuki.no/

5804097[/snapback]

"Vinter og sne" er originalt med Wenche Myhre så vidt jeg husker.

Hvorfor ikke sende en mail til Suzuki? Siden de lager alle reklamene sine selv, regner jeg med at du får svaret der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leca-reklamen har som kjent Sam Cooke - Chain gang i seg. Men jeg finner bare andre versjoner, noen som vet hvilket album denne finnes på? "Portrait of a legend" er det albumet jeg har nå. :)

5804640[/snapback]

Originalen til "Chain Gang" er med Sam Cooke. Hvem som har versjonen i reklamefilmen - eller om dette er en remake laget nettopp for dette formålet - har blitt spurt om før, men tilsynelatende uten at noen vet.

Anbefaler deg å kontakte Leca via deres kontaktskjema for å få svar. Og post gjerne responsen her, slik at dette blir svart på en gang for alle. :)

Endret av johnj
Lenke til kommentar

Eg har nettopp høyrt ein sang frå Weird Al Jankovich (ikkje heilt sikker på korleis han stavar namnet sitt), som heiter eBAY. Dette er ein parodisong, og eg lurer difor på kva song som er parodiert. Håpar på raske svar.

Lenke til kommentar
Eg har nettopp høyrt ein sang frå Weird Al Jankovich (ikkje heilt sikker på korleis han stavar namnet sitt), som heiter eBAY. Dette er ein parodisong, og eg lurer difor på kva song som er parodiert. Håpar på raske svar.

5806773[/snapback]

Backstreet Boys "I want it that way"

Lenke til kommentar

5806773[/snapback]

Backstreet Boys "I want it that way"

5806809[/snapback]

Globb! Frykta det ver boyband av ymse sort ja. :p Men takk for raskt svar uansett.

Endret av fz50
Lenke til kommentar

Hva heter midt-90-talls (techno?) sangen og gruppen hvor sangen har tekster som "naughty naughty very naughty", "ebenizor good" og Jeg tror sangen starter med "a great philosopher once said it's nice to be important but it is more important to be nice"?

Det var http://homepage.ntlworld.com/gary.hart/lyricss/shamen.html jeg var ute etter. Men "it's nice to be important but it is more important to be nice" stod det ikke der. Er det bare Scooter som sier det i en av hans sanger?

Endret av Zindex
Lenke til kommentar

Har Elvis Presleys faste show-åpningsmusikk noen tittel, mon tro? :)

EDIT: Ser at vedleggsfunksjonen fortsatt ikke fungerer som den skal. Rename index.php til f.eks. Elvis.mp3 når du laster ned vedlegget, er du grei, slik at filen blir slik den skal være.

Beklager den dårlige kvaliteten, forresten.

Endret av johnj
Lenke til kommentar
Har Elvis Presleys faste show-åpningsmusikk noen tittel, mon tro? :)

EDIT: Ser at vedleggsfunksjonen fortsatt ikke fungerer som den skal. Rename index.php til f.eks. Elvis.mp3 når du laster ned vedlegget, er du grei, slik at filen blir slik den skal være.

Beklager den dårlige kvaliteten, forresten.

5812070[/snapback]

Jeg får ikke til å laste ned denne, kommer bare en index.php fil. Kunne du ha lastet den opp til yourfilehost.com? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...