mX mann Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Her er den sangen som jeg har hørt på ett discotek men vet ikke hva den heter. Noen som har noen som helst aning om hvilken sang det er. veldig dårlig kvalitet på lydklippet men man hører litt av det på slutten. 5776327[/snapback] 2 Unlimited - Jump For Joy 5777201[/snapback] Jepp denn var det . Takker Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Noen som vet hva denne sangen heter (den symfoniske sangen, ikke musikkvideoen) 5773397[/snapback] Ingen som har hørt denne før? Trodde den var ganske kjent... https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=63485 Endret 19. mars 2006 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 hva heter sangene i denne filmer: http://files.filefront.com/Ustabil_filmenw...;/fileinfo.html Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) hva heter sangene i denne filmer: http://files.filefront.com/Ustabil_filmenw...;/fileinfo.html 5781131[/snapback] Du har ikke kun sangen liggendes? Vet ikke helt om jeg gidder å laste ned 216 MB kun for å høre en sang.... Endret 20. mars 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) jeg lurer på hva denne sangen heter. Det er en mann med sånn langt framover hår som synger ganske kjapt. ett eller annet sted synger han "where did you come from, where did you go" mer veit jeg ikke.... tenk skikkelig! må ha den til i morra! EDIT: er ikke sikker men tror artisten het noe med Cartoon... Endret 20. mars 2006 av gravitic Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 jeg lurer på hva denne sangen heter. Det er en mann med sånn langt framover hår som synger ganske kjapt. ett eller annet sted synger han "where did you come from, where did you go" mer veit jeg ikke.... tenk skikkelig! må ha den til i morra! 5782378[/snapback] Rednex - cotton eye joe Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 jeg lurer på hva denne sangen heter. Det er en mann med sånn langt framover hår som synger ganske kjapt. ett eller annet sted synger han "where did you come from, where did you go" mer veit jeg ikke.... tenk skikkelig! må ha den til i morra! 5782378[/snapback] Rednex - cotton eye joe 5782421[/snapback] OMG! your a life saver! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Vel.. Er ikke akuratt en sang, men syntes ikke det var nokk til å starte en ny tråd om dette.. Hvis det ikke er ulovlig, så lurer jeg på om det er noen av dere som har dette lydklippet: I think you ought to know I'm feeling very depressed. (Helst fra den nye Hitchhikers guide to the galaxy, og ikke den gamle) MVH Håvard Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 "And I hope I wont fall in love with you" med Tom Waits tror jeg... Hva heter sangen? plis hjelp meg! Lenke til kommentar
Zalokin Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Noen som har sett den nokia reklamen som går på Tv nå? Lurer på hvilken låt det er. Lurer på om det er Bjørk, men er veldig usikker. Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Noen som vet hva ho nye dama på piano heter? Ho er brunette, så er ho litt sexeh.. Vært mye på TV i det siste.. Hva heter ho, og sangen ho stadig vekk spiller? Lenke til kommentar
Zalokin Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Noen som vet hva ho nye dama på piano heter? Ho er brunette, så er ho litt sexeh.. Vært mye på TV i det siste.. Hva heter ho, og sangen ho stadig vekk spiller? 5784624[/snapback] Elvira Nikolaisen Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 *Må følge med på! Lurer ofte på slikt! ^^ * Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 "And I hope I wont fall in love with you" med Tom Waits tror jeg...Hva heter sangen? plis hjelp meg! 5784282[/snapback] Ærlig talt, dette kunne du ha klart selv.... Tom Waits "Closing time" Første treff på en søkemotor kalt google.... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Er på jakt etter en sang jeg tror er av DeLillos, definitivt sunget av Lars Lillo-Stenberg. Sliter med å finne frem i P3s spillelister, google ga jeg også (for?) raskt opp, håper noen her inne sitter med de riktige musikkkunnskapene. Synger om en dame (tidligere forelskelse) han helt har glemt, men går mer ut på at han kke har glemt noenting, ramser hele tiden opp detaljer om henne... EDIT; litt leif her og der... EDIT2: Er det noen som vet hvilket album låta er i fra? Endret 21. mars 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Er på jakt etter en sang jeg tror er av DeLillos, definitivt sunget av Lars Lillo-Stenberg. Sliter med å finne frem i P3s spillelister, google ga jeg også (for?) raskt opp, håper noen her inne sitter med de riktige musikkkunnskapene. Synger om en dame (tidligere forelskelse) han helt har glemt, men går mer ut på at han kke har glemt noenting, ramser hele tiden opp detaljer om henne...EDIT; litt leif her og der... EDIT2: Er det noen som vet hvilket album låta er i fra? 5788335[/snapback] "Glemte Minner" fra albumet "Neste Sommer" Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Noen som vet hva denne sangen heter (den symfoniske sangen, ikke musikkvideoen) 5773397[/snapback] Er fra Prokofiev's "Romeo and Juliet Suite No 2" Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 En kompis drev å sang på en sang i dag som jeg må ha. Teksten gikk sånn ca slik: "Hei Reidar, har du kjøpt deg ny gjødselspreidar?" Er fra en harrylokalheltegruppe ved kysten tror jeg! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 vassendgutane - hei reidar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå