CurSe Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Jeg og en kompis satt og spilte Worms på xbox. Når en av oss hadde vunnet så kom det en eller annen sang i bakgrunnen. Jeg har hørt denne sangen på svisj for leeenge siden. Noen som vet hvilken sang jeg sikter til? Det lille jeg husker: "Shake your coconuts...COCONUTS!" Endret 28. januar 2005 av CurSe Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg har bare en del av en tekst, men jeg MÅ vite hva denne sangen heter: "..Hvis du var himmelen ville jeg hatt vinger.." Den er svensk da, men jeg kan ikke svensk overhodet. Vet Dina har en versjon av den ("Hvis" tror jeg) Tror ikke den orginale heter det. Har hamret på både DC++ og google uten å finne ut av det :/ Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Har hamret på både DC++ og google uten å finne ut av det :/ Jeg trår til med mine (om jeg kan si det selv) superbe google-skills. Artist: Niklas Strömstedt Sang: Om Endret 28. januar 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Noen som vet hvilken sang jeg sikter til? Det lille jeg husker: "Shake your coockonuts...COOCKONUTS!" Nok en gang googler jeg og finner "Junior Senior - Shake Your Coconuts". Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Har hamret på både DC++ og google uten å finne ut av det :/ Jeg trår til med mine (om jeg kan si det selv) superbe google-skills. Artist: Niklas Strömstedt Sang: Om *ta tak i og klemme lenge* Endelig Lenke til kommentar
lodott Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Lurer på en sang som de spiller i pimp my ride til stadighet. Er en av sangene som brukes som bakgrunnsmusikk. Virker som om det er en rap/hiphop sang med litt "klassisk" musikk som er en del av beaten. Dårlig beskrivelse, men noen vet kanskje likevel? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Lurer på en sang som de spiller i pimp my ride til stadighet. Er en av sangene som brukes som bakgrunnsmusikk. Virker som om det er en rap/hiphop sang med litt "klassisk" musikk som er en del av beaten. Dårlig beskrivelse, men noen vet kanskje likevel? Så på mtv i dag, og da var det en litt halvcrappy sang med klassisk melodi, Curtain Falls av Blue, aner ikke om det var den du tenkte på men. AtW Lenke til kommentar
johnj Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Curtain Falls av Blue ...som igjen er en dårlig rip-off av Coolios "Gangsta's Paradise". Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 noen som veit kva den nye mix sangen heter, den som er med i den animasjonsfilmen "the anoying thing" http://www.turboforce3d.com/annoying/ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Curtain Falls av Blue ...som igjen er en dårlig rip-off av Coolios "Gangsta's Paradise". Tja, begge to bruker "stjeler" samme melodi, så jeg vil ikke akkurat kalle den en dårlig ripoff av coolio. AtW Lenke til kommentar
lodott Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Lurer på en sang som de spiller i pimp my ride til stadighet. Er en av sangene som brukes som bakgrunnsmusikk. Virker som om det er en rap/hiphop sang med litt "klassisk" musikk som er en del av beaten. Dårlig beskrivelse, men noen vet kanskje likevel? Så på mtv i dag, og da var det en litt halvcrappy sang med klassisk melodi, Curtain Falls av Blue, aner ikke om det var den du tenkte på men. AtW Nei, det var nok ikke den, men skjønner at den kunne passe beskrivelsen. Sangen jeg er ute etter en litt mer "gangsta' ". Noen andre? Endret 29. januar 2005 av lodott Lenke til kommentar
PoW Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Jeg lurer på følgende sang: Det er en mann med en veldig krafig stemme(muligens neger) som står foran et publikum og snakker. Så begynner en utrolig fet beat i bakgrunnen. Beaten har blåseinstrumenter i seg. Inne i sangen et sted snakker han til Damene i salen på en måte.. han sier noe sånt som "All the ladies in the club, let me hear you scream" Denne sangen er fra 90-tallet. Tror den er ganske kjent Jeg vet hva sangen heter, men jeg kommer ikke på det... Takk på forhånd Endret 29. januar 2005 av PoW Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Leter etter en sang som begynner nesten helt likt som David Bowie - Let's dance i de første 8 secundene. Husker han vietnameseren sang den i Idol, og det var noe dancing in mye room eller noe sånt Det er foresten Hip Hop. Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg lurer på følgende sang:Det er en mann med en veldig krafig stemme(muligens neger) som står foran et publikum og snakker. Så begynner en utrolig fet beat i bakgrunnen. Beaten har blåseinstrumenter i seg. Inne i sangen et sted snakker han til Damene i salen på en måte.. han sier noe sånt som "All the ladies in the club, let me hear you scream" Denne sangen er fra 90-tallet. Tror den er ganske kjent Jeg vet hva sangen heter, men jeg kommer ikke på det... Takk på forhånd Høres ut som "DJ Kool - Let Me Clear My Throat" Lenke til kommentar
PoW Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg lurer på følgende sang:Det er en mann med en veldig krafig stemme(muligens neger) som står foran et publikum og snakker. Så begynner en utrolig fet beat i bakgrunnen. Beaten har blåseinstrumenter i seg. Inne i sangen et sted snakker han til Damene i salen på en måte.. han sier noe sånt som "All the ladies in the club, let me hear you scream" Denne sangen er fra 90-tallet. Tror den er ganske kjent Jeg vet hva sangen heter, men jeg kommer ikke på det... Takk på forhånd Høres ut som "DJ Kool - Let Me Clear My Throat" Jepp! Tusen takk! Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hørte en kul sang på radioen nå nettopp, men selvfølgelig så gidder de ikke si hva sangene heter... Uansett, det er elektronisk musikk, minner litt om BT og lignende. Det er en mann som synger "she's never comming down" eller noe sånt. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 På onsdag hørte eg en kul sang på radioen, lydene høres ut som en som skal leke at han kjører moped, net som i en animasjonsfilm eg har sitt "The anoying thing", noen som veit hva den heter? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg har hørt mange versjoner av "What if God was one of us". Jeg lurer på hvem som har Orginalen!? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg lurer på hvem som har Orginalen!? Google sa Joan Osborne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå