Skogli Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hva heter sangen i Citibank reklamen? Med han fyren som bærer inn en "luft-TV".."My music hits me, so hard" eller noe.. Takk 5753974[/snapback] Jeg skulle akkurat til å spørre om det samme Lenke til kommentar
Juke Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Er det ikke MC Hammer - U Can't touch this? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Er det ikke MC Hammer - U Can't touch this? 5754107[/snapback] Jo, det er det sannelig. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hva heter den sangen fra avslutningen i ol 94 i norge da alle de hvite fuglene flyver ut? Var episk bra komponert stykke musikk, skulle gjerne vist navnet på mesterstykket. Og nei, det er ikke ol-floka Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Hei igjen... noen som vet hva denne heter? Blir spilt på radio ganske ofte; Går sånn: (...) and so beautiful (...) flere ganger.. Kunne trodd det var Feeder (på stemmen-litt lav, hes), men har ikke funnet noe x] Noen som vet? Endret 14. mars 2006 av Lar5 Lenke til kommentar
NooN Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 leter etter en sang: minner om DDE, Hellbillies, Too Far Gone og lignenede, men klarer ikke å huske hvilken sang det er... utdrag fra teksten: " æ har itj løst t å tænk på det som bli sagt... æ spreng itj langs bekken etter vann" "æ ska bli stor å sterk, tralala... " har melodien og sånn på hjernen, men klarer ikke å huske hvilken sang det er... stor takk til noen som vet Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei igjen... noen som vet hva denne heter? Blir spilt på radio ganske ofte; Går sånn: (...) and so beautiful (...) flere ganger.. Kunne trodd det var Feeder (på stemmen-litt lav, hes), men har ikke funnet noe x]Noen som vet? 5754859[/snapback] Kan det være James Blunt "You`re beautiful"? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hva heter den sangen fra avslutningen i ol 94 i norge da alle de hvite fuglene flyver ut? Var episk bra komponert stykke musikk, skulle gjerne vist navnet på mesterstykket. Og nei, det er ikke ol-floka 5754762[/snapback] Norsk musikk? Det jeg husker er Sissel's "Se ilden lyse" og at Vamp hadde en sang. Sjekk http://www.temaweb.net/sider/Perioder/1990.../musikk90n.html Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hva heter den sangen fra avslutningen i ol 94 i norge da alle de hvite fuglene flyver ut? Var episk bra komponert stykke musikk, skulle gjerne vist navnet på mesterstykket. Og nei, det er ikke ol-floka 5754762[/snapback] Norsk musikk? Det jeg husker er Sissel's "Se ilden lyse" og at Vamp hadde en sang. Sjekk http://www.temaweb.net/sider/Perioder/1990.../musikk90n.html 5755566[/snapback] Har fått tak i Sissel sin sang, men det er ikke den og jeg kan ikke forestille Vamp kunne noe sånn tror jeg. Hørte ett lite utdrag fra sangen på ett klipp ifra OL i Lillehammer '94 under Torino sendingene til NRK. Jeg mener det var ifra avslutningseremonien, var veldig bra og fengende komponert. Noen? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 En sang med tittelen «Who-ho» (eller noe sånt). Hva er den eksakte tittelen? Og hvem har den sangen? Litt sånn Nirvana-aktig gitarspilling. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 En sang med tittelen «Who-ho» (eller noe sånt). Hva er den eksakte tittelen? Og hvem har den sangen? Litt sånn Nirvana-aktig gitarspilling. 5756098[/snapback] mulig du tenker weee-ho.. Kan være "Blur - Song2" Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det var den ja. Takker http://www.lyrc.com.ar/lyric/B/Blur_Song2.html Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Hva heter den sangen fra avslutningen i ol 94 i norge da alle de hvite fuglene flyver ut? Var episk bra komponert stykke musikk, skulle gjerne vist navnet på mesterstykket. Og nei, det er ikke ol-floka 5754762[/snapback] Dag Kolsrud - han fra One 2 Many, vet du - har komponerte den norske OL-låta til Salt Lake-lekene i 2002 og ikke minst mye av musikken til Lillehammer-OL i samarbeid med artistene oppgitt i Søppelsveitts link. Sjekk ut albumet "Musikk fra OL-Seremoniene". Å få tak i det kan imidlertid bli vanskelig, det finnes tilsynelatende ikke på musikkonline.no eller andre lovlige nettkilder. En platebutikk med respekt for seg selv kan kanskje få tak i det som bestillingsvare, men ellers må du nok belage deg på å tråle bruktsjapper, Finn, QXL, loppemarkeder og andre potensielle skattekister. Er veldig mulig at musikken du søker finnes på dette albumet. Hei igjen... noen som vet hva denne heter? Blir spilt på radio ganske ofte; Går sånn: (...) and so beautiful (...) flere ganger.. Kunne trodd det var Feeder (på stemmen-litt lav, hes), men har ikke funnet noe x]Noen som vet? 5754859[/snapback] Nokså lysere stemme enn Feeder, men "So Beautiful" av Darren Hayes, kanskje? Endret 15. mars 2006 av johnj Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 ]Nokså lysere stemme enn Feeder, men "So Beautiful" av Darren Hayes, kanskje? Såklart, my bad...den surrer og går ofte på spilleren min her, så jeg burde ha husket det Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hva heter denne sangen her ??? hør på lydklippet jeg lastet opp!! hm.mp3 Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Kan det være James Blunt "You`re beautiful"? 5755385[/snapback] Nei, men takk uansett. Nokså lysere stemme enn Feeder, men "So Beautiful" av Darren Hayes, kanskje? Den var det.. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 1. Musikken i denne videoen? http://video.google.com/videoplay?docid=-8344345230801231934 (Hysterisk amerikansk, men pen jente ) 2. Jeg får ikke til å søke, og har sett i gjennom noen sider her; Hva heter sangen i reklamen for mur-firmaet? (Den med folk lenket fast til husene som ikke er laget av mur...) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) 1. Musikken i denne videoen? http://video.google.com/videoplay?docid=-8344345230801231934 (Hysterisk amerikansk, men pen jente ) 2. Jeg får ikke til å søke, og har sett i gjennom noen sider her; Hva heter sangen i reklamen for mur-firmaet? (Den med folk lenket fast til husene som ikke er laget av mur...) 5758779[/snapback] Svar på nr. 2 er vel Sam Cooke "Chaingang" tror jeg. Nr. 1 er vel Green Day "Basket Case"? Endret 15. mars 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Stemmer det, Wipeout. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå