mX mann Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Iiii, wanna dance with somebody..I wanna feel the HEAT with somebody.. Den? 5740297[/snapback] Nei det er ikke denn. Den er liksom litt mer tecno som Cascada, Groove Coverage osv. "I wana dance, I wana dance with you, I wana dance with you in my life" åssa var det no med "I wana dance for dam" eller no. Endret 12. mars 2006 av mX mann Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 noen som vet hva sangen som spilles HER heter? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 noen som vet hva sangen som spilles HER heter? 5742229[/snapback] A Flock Of Seagulls - I Ran Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Hva heter den sangen i denne videofilmen? LINK!! <--- Endret 13. mars 2006 av MicrolaXx Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hva heter den sangen i denne videofilmen? LINK!! <--- 5744592[/snapback] den var drit tøff, håper noen vet navnet Lenke til kommentar
Imperfect Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei Lurte på en sang her: Vet ikke så mye om den, annet en at det er en kvinnelig artist og at hun synger noe som "Nothing but a fucking love song" eller noe lignende. Har søkt på google, men klarer ikke å finne den. Så om noen vet hva sangen heter så ville jeg vært veldig takknemlig. På forhånd takk Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Den sangen heter Amiel - Lovesong Ganske så bra sang i grunnen. Hadde glemt den ut. Takker Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har lett etter en sang i Friends i flere år.. Nå viste de episoden på tv2. Hva heter den sangen som spilles når Monica danser i fatsuite helt på slutten av episoden "what things could have been" eller hva den heter? Den første av 2 episoder når de ser hvordan ting kunne ha blitt.. Vet at det finnes to versjoner av den slutten, altså to sanger.. De synger noe alà "everythings alright. do the satelite." Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har lett etter en sang i Friends i flere år.. Nå viste de episoden på tv2. Hva heter den sangen som spilles når Monica danser i fatsuite helt på slutten av episoden "what things could have been" eller hva den heter? Den første av 2 episoder når de ser hvordan ting kunne ha blitt.. Vet at det finnes to versjoner av den slutten, altså to sanger.. De synger noe alà "everythings alright. do the satelite." 5747155[/snapback] Hehe, vi jobber visst med samme sak https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=550215&hl= Lenke til kommentar
Juke Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Hva heter sangen som blir spilt her?http://www.basementjaxx.co.uk/index5.htm 5736850[/snapback] Etter å ha lett litt både her og der på nettet, fant jeg endelig ut hvor denne kommer fra, det er spor nr 5 på albumet Remedy fra Basement Jaxx, og selve "låten" heter Jaxxalude. Men dette er egentlig bare en 35 sekunders interlude, dvs det er ikke en ordentlig låt akkurat (en veldig kort en i såfall). Overraskende nok har jeg faktisk dette albumet selv, men husket ikke at denne var på det albumet siden det er såpass lenge siden jeg har hørt på det. Men der har du i allefall svaret på spørsmålet ditt. Endret 13. mars 2006 av Juke Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg hørte en utrolig tøff riverdance-aktig instrumentallåt på spinning i dag. Første halvdel var fin og rolig (dog litt høyt tempo), og siste halvdel var for skikkelig temposykling. Noen som har peiling på hvilken det er/hva den heter? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har lett etter en sang i Friends i flere år.. Nå viste de episoden på tv2. Hva heter den sangen som spilles når Monica danser i fatsuite helt på slutten av episoden "what things could have been" eller hva den heter? Den første av 2 episoder når de ser hvordan ting kunne ha blitt.. Vet at det finnes to versjoner av den slutten, altså to sanger.. De synger noe alà "everythings alright. do the satelite." 5747155[/snapback] Hvis du husker hvilke sessong og episodenr. blir det mye lettere for meg. Gamla har en haug med sessonger på dvd i kjelleren, nemlig. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hvis du husker hvilke sessong og episodenr. blir det mye lettere for meg. Gamla har en haug med sessonger på dvd i kjelleren, nemlig. 5749176[/snapback] Sessong 6 episode 15 Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hvis du husker hvilke sessong og episodenr. blir det mye lettere for meg. Gamla har en haug med sessonger på dvd i kjelleren, nemlig. 5749176[/snapback] Sessong 6 episode 15 5749364[/snapback] Selvfølgelig den sessongen hun ikke har.... Men sjekk her, kanskje Dere kan finne ut noe? Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Selvfølgelig den sessongen hun ikke har....Men sjekk her, kanskje Dere kan finne ut noe? 5749467[/snapback] When this episode, originally aired as a one-hour episode, was divided into two parts for syndication, a tag scene was added for part one. It shows Fat Monica dancing while eating some food. This outtake is not available on the DVD. Som du ser, ville det ikke hjulpet deg om gamla hadde DVDen, den er nemlig ikke der.. Helvete så vanskelig det skulle være! Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Hva heter den sangen i denne videofilmen? LINK!! <--- 5744592[/snapback] Ingen som vet? Måååå vite hva denne sangen heter!! Endret 13. mars 2006 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 noen som vet hva sangen som spilles HER heter? 5742229[/snapback] A Flock Of Seagulls - I Ran 5743991[/snapback] Takk skal du ha Lenke til kommentar
Enviro Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Noen som vet hva den låten som varer de første sekundene av traileren til Dukes of Hazzard heter? Den høres i bakgrunnen når han sier "The countdown has begun..." og varer til bilen hopper. Det er et klassisk stykke som jeg (eller alle de jeg har spurt) ikke finner ut av og er svært interessert i å vite. Håper så inderlig noen kan fortelle meg det Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg hørte en utrolig tøff riverdance-aktig instrumentallåt på spinning i dag. Første halvdel var fin og rolig (dog litt høyt tempo), og siste halvdel var for skikkelig temposykling.Noen som har peiling på hvilken det er/hva den heter? 5749151[/snapback] *bumpetibump* Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hva heter sangen i Citibank reklamen? Med han fyren som bærer inn en "luft-TV".. "My music hits me, so hard" eller noe.. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå