xiayou Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei Kan noen hjelpe meg med hvem som synger/har sangen som spilles under den nyeste Peugot-reklamen som ruller på skjermen disse dager?? Det er en klassisk sang som muligens er blitt brukt i fotball/idrett-sammenheng før. Mener det er der jeg har hørt sangen før. Den er så utrolig bra. På forhånd takk Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Noen som vet navnet på en 70 talls sang som noen ganger er med i "The Simpsons"? Er blandt annet i den episoden der Mr. burns kjøper opp alle tvkanaler og aviser og slikt. Edit: Den spilles da Skinner finner frem skrivemaskinen og man får se ett klipp fra vietnam Edit2: Post nr. 250 Endret 9. mars 2006 av BigFatty Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei! hva heter sangen som spilles i denne filmen? Link , og sangen som spilles i begynnelsen av dum dummere? 5728099[/snapback] Bubbles - Bidibodi Bidibu Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Hei! hva heter sangen som spilles i denne filmen? Link , og sangen som spilles i begynnelsen av dum dummere? 5728099[/snapback] Bubbles - Bidibodi Bidibu 5728505[/snapback] Denne sangen spilles også i Super Troopers. Den filmen er bra Endret 9. mars 2006 av Stian87 Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Har nettop har sett filmen Wrong Turn Og lurer på hva heter den melodien som spilte når filmen var ferdig. Mvh. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Har nettop har sett filmen Wrong Turn Og lurer på hva heter den melodien som spilte når filmen var ferdig. Mvh. 5729606[/snapback] Sjekka rulleteksten eller IMDB? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Fant den! Takk for hjelpen! Det var Breaking Benjamin - Wish i may. Lenke til kommentar
olaberg Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Lurer på hva den sangen som kommer i introen til Battlefield vietnam den er også i filmen Forest Gump, når forest drar til vietnam kommer denne sangen... Trenger den til en film jeg skal lage Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Lurer på hva den sangen som kommer i introen til Battlefield vietnam den er også i filmen Forest Gump, når forest drar til vietnam kommer denne sangen... Trenger den til en film jeg skal lage 5729926[/snapback] http://www.imdb.com/title/tt0109830/soundtrack Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Lurer på hva den sangen som kommer i introen til Battlefield vietnam den er også i filmen Forest Gump, når forest drar til vietnam kommer denne sangen... Trenger den til en film jeg skal lage 5729926[/snapback] creedence clearwater revival - fortunate son? Lenke til kommentar
xiayou Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Hei husker noen hva denne sangen heter? Den starter slik "Bam.bararararar.bam.bam no matter what i say or do I`m so in love with you no matter what i say or do I`m so in love with you wohohoh People dont understand that your heart s is my hand when im in your arms i am freeeeee" Elektronika-beat, jeg har sangen men den heter "Ukjent - 7" Jeg vet den er fra 1995 for det står det i fil-informasjonen. Men ikke tittel og gruppa. Jeg har sangen nemlig men er sugen på andre versjoner og må jeg vite tittel! Den er sang nr.7 på et "MC Music-album" av et eller annet slag fra 1995. Hvilket album/sang/gruppe?? Endret 10. mars 2006 av xiayou Lenke til kommentar
Juke Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Jeg har sangen nemlig men er sugen på andre versjoner og må jeg vite tittel! Den er sang nr.7 på et "MC Music-album" av et eller annet slag fra 1995. Hvilket album/sang/gruppe?? 5731092[/snapback] Kan det være Duke - So in love with you? Du kan høre på lydklipp fra diverse mikser fra singelen her (Amazon). Edit: Stemmer kanskje ikke helt overens med årstallet vel og merke, men sangteksten ser i allefall ut til å være identisk (søkte etter lyrics på google). Endret 10. mars 2006 av Juke Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Lurer på hva den sangen som kommer i introen til Battlefield vietnam den er også i filmen Forest Gump, når forest drar til vietnam kommer denne sangen... Trenger den til en film jeg skal lage 5729926[/snapback] creedence clearwater revival - fortunate son? 5730971[/snapback] "Fortunate Son" by John Fogerty Performed by The Creedence Clearwater Revival Courtesy of Fantasy Records Den er digg *Sette på sangen* Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Lurer på hva den sangen som kommer i introen til Battlefield vietnam den er også i filmen Forest Gump, når forest drar til vietnam kommer denne sangen... Trenger den til en film jeg skal lage 5729926[/snapback] creedence clearwater revival - fortunate son? 5730971[/snapback] "Fortunate Son" by John Fogerty Performed by The Creedence Clearwater Revival Courtesy of Fantasy Records Den er digg *Sette på sangen* 5731670[/snapback] mmm, creedence Det er bra musikk det Men er det noen som vet hvilken sang det er som jeg lurte på? 70 talls som er med i simpsons noen ganger, bla.a da burns kjøper opp alle massemediene og da skinner finner frem skrivemaskinen så husker han tilbake til vietnam og da kommer denne sangen Endret 10. mars 2006 av BigFatty Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Men er det noen som vet hvilken sang det er som jeg lurte på? 70 talls som er med i simpsons noen ganger, bla.a da burns kjøper opp alle massemediene og da skinner finner frem skrivemaskinen så husker han tilbake til vietnam og da kommer denne sangen 5731864[/snapback] Var det ikke CCR - Fortunate Son du skulle ha da? Det er den som er i begynnelsen av BF Vietnam. Kan ikke huske å hørt den i Forest Gump, men det er lenge siden jeg ha sett den. 011 Van Halen - Jump *Skogli goes '80s!* Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Men er det noen som vet hvilken sang det er som jeg lurte på? 70 talls som er med i simpsons noen ganger, bla.a da burns kjøper opp alle massemediene og da skinner finner frem skrivemaskinen så husker han tilbake til vietnam og da kommer denne sangen 5731864[/snapback] Var det ikke CCR - Fortunate Son du skulle ha da? Det er den som er i begynnelsen av BF Vietnam. Kan ikke huske å hørt den i Forest Gump, men det er lenge siden jeg ha sett den. 011 Van Halen - Jump *Skogli goes '80s!* 5731889[/snapback] Nei, det er ikke fortunate son, det er en annen en. Jeg skulle ha en som var med i the simpsons Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Ok, min feil. Ser desverre for lite Simpsons til å kunne hjelpe deg. Ville nå foreslått imbn eller hva det heter Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Noen som vet hva sangen som spilles i homsebaren (Blue Oyster) på Politiskolen heter? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Men er det noen som vet hvilken sang det er som jeg lurte på? 70 talls som er med i simpsons noen ganger, bla.a da burns kjøper opp alle massemediene og da skinner finner frem skrivemaskinen så husker han tilbake til vietnam og da kommer denne sangen 5731864[/snapback] Var det ikke CCR - Fortunate Son du skulle ha da? Det er den som er i begynnelsen av BF Vietnam. Kan ikke huske å hørt den i Forest Gump, men det er lenge siden jeg ha sett den. 011 Van Halen - Jump *Skogli goes '80s!* 5731889[/snapback] Nei, det er ikke fortunate son, det er en annen en. Jeg skulle ha en som var med i the simpsons 5732178[/snapback] Jimmi Hendrix - All Along the Watchtower? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Lurer på en sang eg hørte på radioen i går i halv7-7 tiden. Teksten gikk noe sånn: "stay tonight, and fight the break of dawn...tomorrow..." Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå